Mitä on white trash?

  • Viestiketjun aloittaja lista
  • Ensimmäinen viesti
lista
Laittakaa juttuja, jotka on mielestänne white trash.

______________________________________

Oma lista:
- korkeakoulutuksen arvostelu tyyliin "ei siellä mitään opi, ikinä en oo kirjaa lukenu enkä lue"
- farkkuminihame
- punainen tukka
- valas -kokoluokan läskiys
- överikännäys erityisesti naisilla (olet sitten mikä tahansa espoolainen edustusrouva, niin jos kännäät ja puhut rasvaisia juttuja, olet white trash)
- madalletut autot
- liian isot vanteet autossa (ihan sama mikä farmari tai katumaasturi autona, katumaasturi on sitäpaitsi oikeastaan white trash joka on saanut rahaa)
- rasismi (todellisten ongelmien käsittely ei ole white trash, mutta nykyinen keskusteluhan ei liity todellisiin ongelmiin, vaan siihen, että kapeakatseisten white trash tyyppien on vaikea sietää, että kaikki tässä maassa eivät juo kaljaa, syö lenkkimakkaraa ja huuda perkelettä samalla kun katsovat urheilua telkkarista)
- edellisestä tuli mieleen, että kaikki olutmerkkien mainosvaatteet ja tuotteet ovat white trash
- liian monta korvakorua korvissa
- liian monta lävistystä naamassa (tai yksikään mauton)
- ensimmäinen seksikerta uuden kumppanin kanssa kännissä
- ympäristöystävällisten asioiden pitäminen lapsellisena, esim pyöräily, telttailu, kasvissyönti ( Tämän jutun logiikkaa en ole ikinä tajunnut. Siis miten ihmeessä ihmiset onnistuvat suhtautumaan noihin edellämainittuihin asioihin niin että " ei me nyt enää, kun me ollaan jo aikuisia". Ja näin ajattelevat ovat tosiaan usein white trash henkisiä.)
- empatian puute, laajasti käsitettynä. Kyvyttömyys ymmärtää, että ihmiset eivät ole aina itse valinneet niitä tilanteita, joihin elämä heittää.
- Kanaria, ruotsinristeily, Hotelli Vantaa, Tangomarkkinat, Provinssirock
- laitan jossain vaiheessa lisää, kun muutkin ovat listanneet :)
 
Leena
Miksi ihmeessä Provinssirock on White Trashia? En ole mitään mainitsemista ominaisuuksista ja hyvin kaukana siitä, mutta kyllä Provinssi on paras festari Ilosaaren kanssa, Provinssissa käy hyvinkin fiksua ja akateemista porukkaa vuodesta toiseen (esim. meidän 3kymppisten porukka jotka käyty Provinssissa lähes joka vuosi vuodesta 1997 :) )
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja pink trash:
-Luettelee kaksplussan sivuille White Trashien tuntomerkkejä sekä pyytää muita jatkamaan listaa
Voipi olla, onhan tässä se hyöty itsellekin että vähenee se white trash meininki itseltäkin, kun lukee teidän listoja :LOL:
 
White trash istui tänään mun vieressä bussissa.

Röökasi ketjussa pysäkillä vauva kantoliinassa, selitti että vauvan isä on vankilassa ja vapautuu noin 3 v päästä, kotona on jo viisi isompaa lasta (eikä nainen ollut taatusti päivääkään yli 27 v) joista yhden iskä onneksi on ottanut asiakseen olla miehen malli myös vauvalle, sossuun olivat menossa....tuntui kun olisin huonossa vitsissä, tai palstan provoketjussa jossa yritetään shokeerata mutta kukaan ei usko - ikävä kyllä tämä on ihan totta :|
 
Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
White trash istui tänään mun vieressä bussissa.

Röökasi ketjussa pysäkillä vauva kantoliinassa, selitti että vauvan isä on vankilassa ja vapautuu noin 3 v päästä, kotona on jo viisi isompaa lasta (eikä nainen ollut taatusti päivääkään yli 27 v) joista yhden iskä onneksi on ottanut asiakseen olla miehen malli myös vauvalle, sossuun olivat menossa....tuntui kun olisin huonossa vitsissä, tai palstan provoketjussa jossa yritetään shokeerata mutta kukaan ei usko - ikävä kyllä tämä on ihan totta :|
Just näitä. Lapsilisät viinaan ja sidukkaan. Asutaan lähiössä. Ei töitä, sossu, ei koultusta
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Miksi ihmeessä Provinssirock on White Trashia? En ole mitään mainitsemista ominaisuuksista ja hyvin kaukana siitä, mutta kyllä Provinssi on paras festari Ilosaaren kanssa, Provinssissa käy hyvinkin fiksua ja akateemista porukkaa vuodesta toiseen (esim. meidän 3kymppisten porukka jotka käyty Provinssissa lähes joka vuosi vuodesta 1997 :) )
Ilosaari, Ruisrock, Flow-festarit, Tuska jne eivät ole white trash.

Provinssirock on white trash, samoin esim. Turun Down by the laituri.

Olen ollut näissä kaikissa, joten tiedän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
White trash istui tänään mun vieressä bussissa.

Röökasi ketjussa pysäkillä vauva kantoliinassa, selitti että vauvan isä on vankilassa ja vapautuu noin 3 v päästä, kotona on jo viisi isompaa lasta (eikä nainen ollut taatusti päivääkään yli 27 v) joista yhden iskä onneksi on ottanut asiakseen olla miehen malli myös vauvalle, sossuun olivat menossa....tuntui kun olisin huonossa vitsissä, tai palstan provoketjussa jossa yritetään shokeerata mutta kukaan ei usko - ikävä kyllä tämä on ihan totta :|
:D :D :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja pink trash:
-Luettelee kaksplussan sivuille White Trashien tuntomerkkejä sekä pyytää muita jatkamaan listaa
Voipi olla, onhan tässä se hyöty itsellekin että vähenee se white trash meininki itseltäkin, kun lukee teidän listoja :LOL:
Pakko sanoa, että en ymmärrä sellaisten ihmisten pohjatonta ilkeyttä ja pahansuopuutta, jotka viitsivät tehdä tällaisia aloituksia. Palstalla, jota varsin hyvin suurin osa kirjoittelijoista tietää lukevan porukka, joihin moni listauksen tuulesta temmatuista "tunnusmerkeistä" sopii.

Olitko ap koulukiusaaja? Synnyitkö ilkeäksi vai tekikö joku traumaattinen kokemus sinusta sellaisen?
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Miksi ihmeessä Provinssirock on White Trashia? En ole mitään mainitsemista ominaisuuksista ja hyvin kaukana siitä, mutta kyllä Provinssi on paras festari Ilosaaren kanssa, Provinssissa käy hyvinkin fiksua ja akateemista porukkaa vuodesta toiseen (esim. meidän 3kymppisten porukka jotka käyty Provinssissa lähes joka vuosi vuodesta 1997 :) )
Ilosaari, Ruisrock, Flow-festarit, Tuska jne eivät ole white trash.

Provinssirock on white trash, samoin esim. Turun Down by the laituri.

Olen ollut näissä kaikissa, joten tiedän.
No sitten varmaan osaat vastata kysymykseenkin, että miksi Provinssi on sitten White Trashia?
Vai et kai suinkaan ole itse W.T.:ia joka ei osaa perustella mielipiteitään? ;D
 
Ninni
Unohtui sanoa että White trash porukkaan kuuluu usein myös näitä, jotka lisääntyvät enemmän kuin pitäisi. tehdään lapsia kun ei muuta osata ja sit ei tartte mennä töihin tai opiskella, saa hyvät tuet Kelalta ja sossusta :) Sori jos loukkaa, en ole koulukiusaaja mut en voi sietää typeryyttä
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Miksi ihmeessä Provinssirock on White Trashia? En ole mitään mainitsemista ominaisuuksista ja hyvin kaukana siitä, mutta kyllä Provinssi on paras festari Ilosaaren kanssa, Provinssissa käy hyvinkin fiksua ja akateemista porukkaa vuodesta toiseen (esim. meidän 3kymppisten porukka jotka käyty Provinssissa lähes joka vuosi vuodesta 1997 :) )
Ilosaari, Ruisrock, Flow-festarit, Tuska jne eivät ole white trash.

Provinssirock on white trash, samoin esim. Turun Down by the laituri.

Olen ollut näissä kaikissa, joten tiedän.
No sitten varmaan osaat vastata kysymykseenkin, että miksi Provinssi on sitten White Trashia?
Vai et kai suinkaan ole itse W.T.:ia joka ei osaa perustella mielipiteitään? ;D
Siitä on muutama vuosi, kun siellä viimeksi olin, mutta ainakin silloin siellä oli mm. paljon porukkaa niiden mehukatti kiljukanistereiden kanssa. Ja paljon ihmisiä, jotka olivat tulleet kuuntelemaan Yötä/ Klamydiaa jne. Eiköhän siinä ole jo muutama perustelu.

Mistä tulikin mieleen, että Raumanmeren Juhannus on myös white trash, jos sellaista enää järjestetään. En ole ikinä käynyt, mutta tiedän silti.

 

Yhteistyössä