Mitä ostaa 6v täyttävälle päikkykaverille? Poika kyseessä.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ulkolelut voisi myös olla kiva juttu. Joku kähee spray-jalkakäytävänmaalausmasiina esimerkiksi. Tai joku ulkona pelattava peli, mä ostin juuri pojalle sellaisen missä on iso imukupilla varustettu nuoli ja kahdelle lapselle käteen laitettavat "läpyskät", joilla sitä nuolta napataan kiinni kun kaveri sen heittää.

Star Wars kaikissa muodoissaan tuntuu uppoavan meidän poikaan ja hänen ystäviinsä myös. Sen sijaan autoista pitää vain yksi pojan kaveri, meillä niillä leikitään joskus mutta ei ne mitenkään suosikkeja enää ole.
 
Huom harmaana
Ulkopelit, vesipyssyt sun muut ovat tähän vuodenaikaan kova sana. Meillä oli S-marketissa sellainen supercool vaahtomuovinen vesitykki, eikä maksa paljon. Jotain 4 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse jos poika olisi menossa synttäreille.
 
Ulkopelit, vesipyssyt sun muut ovat tähän vuodenaikaan kova sana. Meillä oli S-marketissa sellainen supercool vaahtomuovinen vesitykki, eikä maksa paljon. Jotain 4 euroa. Sellaisen ostaisin varmaan itse jos poika olisi menossa synttäreille.
Mulla on sellainen :D. Ammuskelin sillä lapsia viime kesänä, ja tänäkin keväänä olen jo ehtinyt heidät kerran pari kastaa.

Hyvin lentää vesi :cool:
 
Huom harmaana
[QUOTE="Fiia";23664809]Pyssyt ovat kyllä aika riskialtis lahja ostaa, jos ei tunne perhettä hyvin.

.[/QUOTE]

Ai VESIpyssyt? Herranjestas sentään. Vaikka tuollainen lieriön mallinen vaahtomuovinen tykki, josta ei saa mielikuvaa aseesta sitten millään. Oletko nyt ihan tosissasi?
 
Huom harmaana
[QUOTE="Fiia";23664809]Meillä kaikki koneet, moottoripyörät, autot jne ovat suosittuja.[/QUOTE]

Meillä taas ihan EVVK, olleet aina. Pilvin pimein saatu synttärilahjaksi, mutta ei niillä leikitä koskaan.
Niin ne lapset ovat erilaisia. Eivät kaikki pojat tykkää autoista, moottoripyöristä tai koneista.
 
Se riippuu niin lapsesta. Mun 6 vee poika ei välitä pakuganeista, pikkusisko 4 vee kylläkin.
Legot on aika varma juttu, en tiedä ketään poikaa joka ei niillä rakentelisi edes joskus. Ne Legon "luurankoukkorobotit" mitä lie on suosittuja. Siis niitä ... auttakaa... mikä se Legon lisänimi nyt onkaan?
Siis Bionicle!
 
Viimeksi muokattu:
almis
Meillä taas ihan EVVK, olleet aina. Pilvin pimein saatu synttärilahjaksi, mutta ei niillä leikitä koskaan.
Niin ne lapset ovat erilaisia. Eivät kaikki pojat tykkää autoista, moottoripyöristä tai koneista.
Eivätkä ninjagoista tahi legoista.
Kannattaa kysellä mitä synttärisankari on tuonut lelupäivänä näytille, siitä saa suuntaa mikä kiinnostaa.
 
halipupu harmaana
Päiväkodissa on aika usein lelupäiviä ja lapset muistavat aika hyvin mitä leluja mikin kaveri tuo lelupäivänään päiväkotiin, joten kannattaa ihan omalta lapselta udella mistä kaveri tykkää tai sitten voi pk:n tädeltä kysyä mistä kyseinen lapsi tykkää, luultavasti osaavat ja viitsivät auttaa.
 

Yhteistyössä