Mitä päälle? (jenkkakahvat ja maha piiloon)

  • Viestiketjun aloittaja Dani
  • Ensimmäinen viesti
Dani
Ollaan menossa ystävien kanssa ulos ja haluaisin pukeutua hyvin... Ongelmana on pömppömaha ja jenkkakahvat.
Olen 23-vuotias, 170 cm..painosta ei ole tietoa, mutta ylipainoa on.

Kävisikö legginssit, pitkä paita vai mitä ihmettä laitan? Ehdotuksia otetaan vastaan ja kuva olis kiva :D

Kiitos!!
 
bla
Mikäli tulee selkäläskejä tai rintojen alle makkara, kannattaa paidan (mieluiten siis jo ehdotetun mallisen) päälle (rintojen alle) laittaa leveä vyö. Älyttömän hieno ratkaisu.

Legginsejä en minäkään suosittele etenkään ylipainoiselle!
 
bla
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
pitkä tunika missä se sauma menee tossa rintojen alla ja siitä levenee just sopivan viistosti niin et jää ylimääräset piiloon! toimi ainaki täällä ;)
Mulla toi vielä entisestään suurentaa vatsaa. Tai ainakin mutu ainakin on semmonen... :ashamed:
Jos yläosa levenee reilusti, saattaa se tosiaankin antaa todellisuutta leveämmän vaikutelman. Tämän vuoksi kannattaa suosia A-linjaa.

Jos jalat ovat nätit, voisi farkkujen tilalle pukea lyhyehkön farkkuhameen MUSTIEN SUKKAHOUSUJEN kanssa. (Ei siis missään nimessä kamelinvärisiä sukkiksia tai valkoisia legginsejä.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
pitkä tunika missä se sauma menee tossa rintojen alla ja siitä levenee just sopivan viistosti niin et jää ylimääräset piiloon! toimi ainaki täällä ;)
Mulla toi vielä entisestään suurentaa vatsaa. Tai ainakin mutu ainakin on semmonen... :ashamed:
Sama täällä ja jenkkakahvat näkyy. Ei niitä taida saada muulla pois ku laihduttamalla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
pitkä tunika missä se sauma menee tossa rintojen alla ja siitä levenee just sopivan viistosti niin et jää ylimääräset piiloon! toimi ainaki täällä ;)
Mulla toi vielä entisestään suurentaa vatsaa. Tai ainakin mutu ainakin on semmonen... :ashamed:
Sama täällä ja jenkkakahvat näkyy. Ei niitä taida saada muulla pois ku laihduttamalla :whistle:
Joo, se taitaa olla ainoa keino.
 
susse
joku vastaavan mallinen:

http://i.ivillage.com/BS/fashion/casual_chic/summer_outfit/BS_BebeTunic0505_366.jpg

eli tunika,joka on yläosasta tiukka, joka levenee rintojen alta, helma tarpeeksi pitkä, pitkät hihat tai väh. t-hiha

Lisäksi kapealinjaiset housut, korolliset kengät ja näyttävät korut eli isot korvikset/kaulakoru/rannekoru
 
ap
Ihanaa, että täällä saa niin paljon vastauksia! Kiitos!
Oon menossa ylihuomenna shoppailemaan eli ihan uudet vaatteet ajattelin ostaa pitkästä aikaa :) Mistä te löydätte hyviä housuja? Mulla on kapeat reidet ja tosiaan se pömmppis, niin tuntuu että sopivat housut lököttää sit taas pepusta/reisistä..!
Tuota vyötä olen miettinyt..pitääpä kokeilla jossain. Pitäisikö vyön olla leveä? Ja olisiko se mieluummin rintojen alla vai jenkkisten "päällä?"
 
vieras
siis mielestäni ne tunikat vaan tuo esiin ne makkarat..itselläni ainakin. mieskin kysyi että mikä hiton mammapaita sinulla on päällä..ja eikun tunika takasin kaappiin :)
 
Susse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mielestäni ne tunikat vaan tuo esiin ne makkarat..itselläni ainakin. mieskin kysyi että mikä hiton mammapaita sinulla on päällä..ja eikun tunika takasin kaappiin :)
tunikalla ja tunikalla on eroa. Pitää olla sexy eikä mikään teltta!
 

Yhteistyössä