Mitä peräpukamille kuuluu tehdä ja mitä ne sisältää?

  • Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huoh, toivottavasti kaikki muutkin saisivat apuja. Ja itsekkin toivoisin saavani, siis jos sitä on. Ärsyttävää kyllä tämmönen.
Kukaan ei vastannut tuohon, että voiko se kerätä jotain esim. siemeniä niin että niiden läpitulo kestää kauan?
Ei niihin pukamiin keräänny suolen sisältöä, koska ne on siis laskimo (verisuoni) laajentumia ja siis umpinaisia. Sulla voi olla lisäksi paräaukon haavaumia, jos sellasta repivää kipua tuntuu ulostaessa. Osta jotaki soosia apteekista esim. sitä Händesa-voidetta ja peräpuikkoja niin pitäis helpottaa. Niille sisäisille pukamille ei oikein voi kuin noita voiteita käyttää, et niitä ei esim. leikata jos ei siis pullota ulkona.
 
hirttäjäiset
Te jotka kärsitte pukamista, niin siinä ei ole mitään järkeä! Pukamien hirttäminen on helppo toimenpide, eikä tunnu juuri miltään. Jälkisärkyä on joillakin noin 1 vrk., mutta lääkkeillä siitä selviää.
 
nostan kun on...
Alkuperäinen kirjoittaja hirttäjäiset:
Te jotka kärsitte pukamista, niin siinä ei ole mitään järkeä! Pukamien hirttäminen on helppo toimenpide, eikä tunnu juuri miltään. Jälkisärkyä on joillakin noin 1 vrk., mutta lääkkeillä siitä selviää.
voiko sisäisiä pukamiakin hirttää? joo ja lääkärille oon kyllä menossa.
 
???
Minullakin on peräpukamia, olen vasta 17-vuotias? Välillä ei mitään oireita, mutta tänäänkin tuli ihan hirveästi kirkasta tummanpunaista verta, pönttö oli aivan tummanpunainen.. Tuntuu että veri oikein valuu peräaukosta ja tiputtelee ulostaessa. Pyyhkiessäni paperissa oli semmoinen limaköntti, vähän kuin menkkaveren mukana tulee?
 
"tuntematon"
Joo oon 16v poika...ja uskon että mulla on peräpukama...onko se ees mahdollist tän ikäiselle? Mut joo..ku kävin ulodtamassa tuntui että uloste repii suolen matkallaan
 

Yhteistyössä