Mitä ruokaan liittyviä mielitekoja teillä on ollut raskauden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja a.p
  • Ensimmäinen viesti
a.p
Itselläni ei mitään kummallisuuksia. Mutta seuraavia on aina pitänyt olla jääkaapissa, mutta ei "yhtäaikaa" vaan kausittain tullut hirveä himo:

- Puolukat (söin paljaaltaan tai suoraan puolukkahilloa purkista)
- Appelsiinituoremehu
- Karpalomehu
- Suklaajäätelö
- Punajuuret (nämä ehkä kummallisin.. sellanen purkki niitä meni alta aikayksikön, liekö jotain foolihapon puutosta..)

:)
 
Meillä
pojasta: vesimelooni (yök,inhoon sitä),pakastevadelmat (eivät olleet silloin kiellettyjä),puolukkamehu,porkkana ja loppuraskaudessa suklaa.
tytöstä: nektariinit,viinirypäleet,kampaviinerit ja loppuraskaudesta suklaa.
 
Meetwursti ( En tavallisesti syö)
Makarooni ketsupilla
kurkkusalaatti, siis saatoin syödä tätä lusikalla suoraan purkista.
Grandi vadelmamehujää. Tätä ennen mulle oli ollu aivan sama vaikkei mehujäitä olis ikinä valmistettukaan, samoin näin raskauden jälkeen.
 
---
Vihreät omenat, niitä meni ihan älyttömästi. Ällötys tuli tulisiin ruokiin ja loheen, joista normaalisti tykkään ihan älyttömästi. Pelkkä mausteinen tuoksu ällötti ja kovasti.
 
Mandariinit, maksamakkaraleivät. Siinä olikin mun pääasiallinen ruokavalio. Tosin olin tuolloin sitruksille allerginen ja oli suu ihan rakoilla mandariineista.

No, mun äiti söi perunajauhoja pelkiltään kun mua odotti. Kai noi mandariinit on ihan normaaleja.
 
Kurkkua...! Vähintään 3 kurkkua joka päivä, eikä ihan mikä tahansa kelvannut, hyvin pian huomasin erot :D
Nykyään ehkä muutama siivu silloin tällöin leivän päällä, 3 viime raskauden aikana kurkkua meni tosiaan 3kpl yötäpäivää ja sitä oli oltava koko ajan :)
 
Meillä
Mandariinit, maksamakkaraleivät. Siinä olikin mun pääasiallinen ruokavalio. Tosin olin tuolloin sitruksille allerginen ja oli suu ihan rakoilla mandariineista.

No, mun äiti söi perunajauhoja pelkiltään kun mua odotti. Kai noi mandariinit on ihan normaaleja.
mun mummo söi kanssa perunajauhoja kuivilteen,ihan lusikka tolkulla...kauhee ajatuskin.
 

Yhteistyössä