mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

kun aikaisemmin aloitin siis ketjun "typerintä mitä sinulta on kysytty" niin kysytääs nyt et mitä sieltä omasta suusta on karannut?

tää hävettää itseä kamalasti, mut meidän vuokraisäntä oli just kuollu ja heidän poikansa soitti meille.. minä älypää sanoin puhelimeen et: "onhan se tosi harmi et isäs kuoli".. pikkasen hävetti kun sanoin ton :headwall: :ashamed:
 
Vaikka minkälaisia. Noloimpia oli sellainen, kun nuorena tyttönä olin yhdessä työpaikassa vain vähän aikaa ja siellä oli aika pahaa työpaikkakiusaamista, esimiestä kiusattiin tosi törkeästi. Se teki minulle ihan pahaa ja halusin sieltä äkkiä pois. Ja onneksi pääsinkin kouluun ja saatoin lopettaa sen työn. No, siihen aikaan oli semmoinen älytön sanonta ja sananparsimus, että sanotaan lähdettäessä että hyvää tukankasvua, en enää muista mistä se tuli ja miksi niin typerästi ylipäätään sanottiin ja oliko se olevinaan hauskaa. No, minä menin sanomaan sen tyhmyyden muka rehvakkaasti, kun pääsin lähtemään sieltä paikasta viimeisen kerran ja sanoin sen tälle säälimälleni pomolle. Hän sattui olemaan juuri kaljuuntumassa oleva nuorehko mies ja oikein näin, kun hän katsoi minua, että no nyt tuokin aloittaa tuon nälvimisen. Hävettää vieläkin :ashamed:
 
Minä olin henk.koht. avustajana osa-aikaisesti toisen työni ohella jokunen vuosi sitten. Avustettava oli näkövammainen (sokea) mieshenkilö. Noh, hän sitten pyysi että etsin pöydältä jonkun lippusen, väliäkö tuolla nyt enää mikä se oli, enkä etsinnöistä huolimatta meinannut sitä löytää. Sanoin sit jotain että missähän ihmeessä se nyt on ja hän sitten yritti auttaa että katsopa sieltä ja sieltä jne. No, lopulta löysin ja tokaisin vaan että "no olinpa sokea, tässähän se on ollu koko ajan" :ashamed: Onneksi hän on tosi huumorintajuinen ja otti ihan vitsinä koko jutun mutta kyllä hävetti. Hävettää vieläkin vaikka tuosta on aikaa jo 4 vuotta.
 
tää nyt ei ole omasta suusta, mutta kuitenkin.

oltiin kaveri pariskunnan kanssa lähdössä viihteelle ja me tytöt siinä meikkailtiin, ja juteltiin jotain yhestä yhteisestä tutusta ja sen uusista hiuksista. sitten kaverini jotenkin pamautti ilmoille vaan:
- mä en kyllä ikinä vois olla kaveri itteeni kauniimpien kanssa.

:eek:
kaveri ei ite tajunnut mitä sanoi.
ei sieltä miun peilistä nyt sentäs niin kamala petolintu minust näy. no ehkä hankin rillit. :xmas:
 
paras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:28 raparperitaivas kirjoitti:
Minä olin henk.koht. avustajana osa-aikaisesti toisen työni ohella jokunen vuosi sitten. Avustettava oli näkövammainen (sokea) mieshenkilö. Noh, hän sitten pyysi että etsin pöydältä jonkun lippusen, väliäkö tuolla nyt enää mikä se oli, enkä etsinnöistä huolimatta meinannut sitä löytää. Sanoin sit jotain että missähän ihmeessä se nyt on ja hän sitten yritti auttaa että katsopa sieltä ja sieltä jne. No, lopulta löysin ja tokaisin vaan että "no olinpa sokea, tässähän se on ollu koko ajan" :ashamed: Onneksi hän on tosi huumorintajuinen ja otti ihan vitsinä koko jutun mutta kyllä hävetti. Hävettää vieläkin vaikka tuosta on aikaa jo 4 vuotta.
:LOL:
 
Töissä sairaalassa kysyin työtovereiltani naapuriosastolla että olikos toi herra nyt se ja se (en näe kovin usein, en siksi tunnistanut)... sanoivat että juu on. Möläytin että "Juu en vain tunnistanut vaatteet päällä!!" Ja tarkoitin tosiaan työunivormua, en aatamin asua.
 
tulipa vielä mieleen.. ex-miehen sisko istui pyörätuolissa, on halvaantunut vyötäröstä alaspäin. yhdessä juhlissa hänellä oli kauniit housut, joissa koristelu lahkeensuussa. minä halusin tutkia koristelua hieman tarkemmin ja sanoin hänelle: "nostappa jalkaa" :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:41 nöppönen kirjoitti:
tulipa vielä mieleen.. ex-miehen sisko istui pyörätuolissa, on halvaantunut vyötäröstä alaspäin. yhdessä juhlissa hänellä oli kauniit housut, joissa koristelu lahkeensuussa. minä halusin tutkia koristelua hieman tarkemmin ja sanoin hänelle: "nostappa jalkaa" :ashamed:
:eek: Et oo tosissas!!! Tosi noloa...
 
mie
Jokin aika sitten onnittelin entistä luokkakaveria raskauden takia. Eihän se ollut raskaana, vaan lihonut. Mutta maha oli iso, näytti tosiaan siltä että oli raskaana :ashamed:
Ja pari vuotta sitten kysyin naapuritalon pariskunnalta, että minne te ootte "Nikon" kadottaneet, kun ei oo näkynyt vähään aikaan pihalla. "Niko" oli sairaalassa, jäi auton alle.
Kaverini sanoi kerran bileissä eräässä telkkarissa olleesta julkkiksesta, että tuolla on ihan hirveen iso pää ja sen näytteleminen on tuskallista katseltavaa. Arvatkaa, oliko sen julkkiksen tytär samoissa bileissä ja istui ihan kaverini vieressä :LOL:
 
Mä kysyin n.10 vuotta sitten mun parhaalta kaverilta,joka oli kotona kahden villin pojan kanssa (ikäeroa alle 2vuotta),ett miten saat aikas kulumaan kun oot vaan himassa :LOL: :LOL: .

olen pyytänyt anteeksi tyhmyyttäni,monta kertaa..tämä siis aikaa ennen omia lapsia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:41 nöppönen kirjoitti:
tulipa vielä mieleen.. ex-miehen sisko istui pyörätuolissa, on halvaantunut vyötäröstä alaspäin. yhdessä juhlissa hänellä oli kauniit housut, joissa koristelu lahkeensuussa. minä halusin tutkia koristelua hieman tarkemmin ja sanoin hänelle: "nostappa jalkaa" :ashamed:

voi ei.. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:42 raparperitaivas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:41 nöppönen kirjoitti:
tulipa vielä mieleen.. ex-miehen sisko istui pyörätuolissa, on halvaantunut vyötäröstä alaspäin. yhdessä juhlissa hänellä oli kauniit housut, joissa koristelu lahkeensuussa. minä halusin tutkia koristelua hieman tarkemmin ja sanoin hänelle: "nostappa jalkaa" :ashamed:
:eek: Et oo tosissas!!! Tosi noloa...
oon tosissani.. ei siihen pyörätuoliin vaan enää niin kiinnittänyt tietyn ajan jälkeen huomiota, harvoin sitä erikseen ajattelin et hän on halvaantunut. onneks tätä typyä vaan nauratti.
 
Olin töissä lentokentällä, ja eräällä matkustajalla oli vaikeuksia saada takki päälle. Minä siihen sitten reippaana asiakaspalvelijana että "do you need a hand?"

Samoin tein sen sanottuani kävi ilmi, että miehellä oli tekokäsi... :ashamed: Voi luoja miten hävetti!!!
 
Tää on äitini sammakko tältäpäivältä:
Otin pari päivää sitten hiustenpidennyksen ja äiti tänään kysy että mistä ne jatkeet on peräisin. Sanoin että ne on ihan aitoa ihmisen hiusta, ni äitini kysyi "Ai kuolleen ihmisen?" Voi tsiisus. Toiselta ihmiseltähän ei muuten hiuksia saa päästä kun kuolleena... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:49 ElinaJohanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:41 nöppönen kirjoitti:
tulipa vielä mieleen.. ex-miehen sisko istui pyörätuolissa, on halvaantunut vyötäröstä alaspäin. yhdessä juhlissa hänellä oli kauniit housut, joissa koristelu lahkeensuussa. minä halusin tutkia koristelua hieman tarkemmin ja sanoin hänelle: "nostappa jalkaa" :ashamed:

voi ei.. :eek:
Voi hurja,mä repesin ihan täysillä...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:ashamed:
 
Vuosia sitten kaverini ompeli itselleen juhlamekon..isän kommentti:"mauton,mutta sopii sulle!!".
Itse menin talvella perhekerhossa kyselemään eräältä äidiltä taaperon hampaidenhoito-ohjeita..kävi ilmi,että hänen lapsiensa hampaat olivat tosi pahassa kunnossa erinäisistä syistä johtuen..en oikeasti ollut huomannut,vaikka mustat etuhampaat molemmilla vilkkuivat aika näkyvästi!!
 
Tää on kyllä anopin sammakko, joka pääsi livahtamaan suusta:

Kiefer Sutherland (24:n Jack Bauer) on mun mielestä äärettömän ihku ja Kieferiä olin ihastellut anopille. Anoppi ei tiennyt minkä näköisestä komistuksesta oli oikein kyse ja niinpä näytin hänelle netistä Kieferin kuvan.

Kuvan nähtyään anoppi tokaisi, että "On sullakin miesmaku"

Vastasin siihen, että "Niinpä" ja syrjäsilmällä huomasin, että oma ukkoni seisoi meidän takana kuuntelemassa keskustelua :LOL:
 
Yhdessäolomme alkuaikoina kehuskelin miehen suvun läsnäollessa suureen ääneen, miten olen "vahingossa" hajottanut jo niin ja niin monta lautasta miehen ällöttävän rumasta astiastosta. Appiukko siinä vaan hiljaa vinkkasi, että ne on muuten isännän mummon ostamia... Mummo tietysti oli siinä vieressä kuuntelemassa. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:17 Smartass kirjoitti:
Yhdessäolomme alkuaikoina kehuskelin miehen suvun läsnäollessa suureen ääneen, miten olen "vahingossa" hajottanut jo niin ja niin monta lautasta miehen ällöttävän rumasta astiastosta. Appiukko siinä vaan hiljaa vinkkasi, että ne on muuten isännän mummon ostamia... Mummo tietysti oli siinä vieressä kuuntelemassa. :ashamed:
paha.. :LOL:
 
Kaverini jäi työttömäksi muutettuaan poikaystävänsä mukana uudele paikkakunnalle. Koska edellisellä paikkakunnalla oli ollut työpaikka, josta hän irtisanoutui muuton vuoksi, tuli tietenkin karenssiaika, ennenkuin hän alkoi saada työttömyyskorvausta. Toimeentulotukea ei kuitenkaan saanut, koska sossussa katsottiin, että kaverillani on joku "näennäinen työttömyyskorvaus" tai jotain, en nyt muista tarkalleen, mikä siinä mätti.

No se sammakko: totesin kaverilleni, että "mitä ne siellä sossussa oikein kuvittelee, että joku muuttaa TÄNNE ja luulee vielä saavansa töitä".

tarkoitus oli sanoa, että ei kai kukaan muuta uudelle paikkakunnalle ja jää tahallaan työttömäksi nostellakseen tukia, sanat vaan meni jotenkin sekaisin... :ashamed:

Onneksi kyseessä on erittäin huumorintajuinen kaveri!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:27 Kreecher kirjoitti:
Kaverini jäi työttömäksi muutettuaan poikaystävänsä mukana uudele paikkakunnalle. Koska edellisellä paikkakunnalla oli ollut työpaikka, josta hän irtisanoutui muuton vuoksi, tuli tietenkin karenssiaika, ennenkuin hän alkoi saada työttömyyskorvausta. Toimeentulotukea ei kuitenkaan saanut, koska sossussa katsottiin, että kaverillani on joku "näennäinen työttömyyskorvaus" tai jotain, en nyt muista tarkalleen, mikä siinä mätti.

No se sammakko: totesin kaverilleni, että "mitä ne siellä sossussa oikein kuvittelee, että joku muuttaa TÄNNE ja luulee vielä saavansa töitä".

tarkoitus oli sanoa, että ei kai kukaan muuta uudelle paikkakunnalle ja jää tahallaan työttömäksi nostellakseen tukia, sanat vaan meni jotenkin sekaisin... :ashamed:

Onneksi kyseessä on erittäin huumorintajuinen kaveri!
:D
 
me kateltiin kerran valokuvia meillä yhen kaveri-pariskunnan kanssa.se kuva oli otettu dbtl:stä. siinä kuvassa oli meidän yhteisiä tuttuja sekä yks muu muija,jota en tuntenut mut oli kumminkin hyökännyt siihen samaan kuvaan. noh,minäpä totesin sitten että joo,joku v.itun ämmä on ängennyt tohon samaan kuvaan!! sitten tämä mies (joka siis oli meillä katsomassa näitä kuvia tyttöystävänsä kanssa) totesi: tuohan on mun pikkusisko! !

hitsi et hävetti. :ashamed:

toivottavasti tost tekstist sai jotain selvää :headwall:
 
Mimosan äippä
Kissamme sai yllätyspennut ja meillä kävi sitten pennun ostajia kylässä kun luovutusikä läheni.

Kerran tuli sitten kolme naista katsomaan kissanpentua ja heitä nopeasti vilkaisemalla päättelin että siinä on mummo, äiti ja tytär... sanoinkin sitten kun he tulivat sisään että te tulittekin oikein kolmen sukupolven voimin.

He katsoivat toisiaan hieman oudosti ja pian selvisi heidän jutuistaan että kyseesä oli nuori nainen ja hänen äitinsä ja anoppinsa... minua nolotti aikalailla jälkikäteen koska tämä "mummo" ei todellisuudessa kovinkaan paljoa toista naista vanhempi ollut...huonommin vaan säilynyt. Minulle sattuu näitä aina koska ilmeisesti mietin tosi vähän mitä suustani päästän. :ashamed:
 
Mimosan äippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:20 MUKSU1 kirjoitti:
me kateltiin kerran valokuvia meillä yhen kaveri-pariskunnan kanssa.se kuva oli otettu dbtl:stä. siinä kuvassa oli meidän yhteisiä tuttuja sekä yks muu muija,jota en tuntenut mut oli kumminkin hyökännyt siihen samaan kuvaan. noh,minäpä totesin sitten että joo,joku v.itun ämmä on ängennyt tohon samaan kuvaan!! sitten tämä mies (joka siis oli meillä katsomassa näitä kuvia tyttöystävänsä kanssa) totesi: tuohan on mun pikkusisko! !

hitsi et hävetti. :ashamed:

toivottavasti tost tekstist sai jotain selvää :headwall:
Tästä jutusta tulikin mieleen että olin tavaratalon aulassa töissä ja minulla oli uusia työkavereita. Pongasin väkijoukosta vanhan työkaverini ja tokaisin hänet nähtyäni työkavereilleni että olin ton kanssa joskus prismassa töissä ja tuo oli hiton laiska ja saamaton työntekijä. Mies tuli meitä kohden ja moikkasi työkaveriani...oli hänen miehensä :D (hävetti ihan sikana)
 

Yhteistyössä