Mitä skandaaleja yläasteellasi tapahtui kouluaikanasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä ruotsin opettaja lähti 9-luokkalaisten kotibileisiin, oli siis siellä ihan normaalina vieraana..toi sipsipussin mukanaan. Juhlien jälkeen lähti 9-luokkalaisten tyttöjen kanssa baariin ja osteli näille alkoholia.

Koulun rehtori teki itsemurhan saunassa, tämä tosin tapahtui juuri ennen kuin itse tulin kouluun. Oli ilmeisesti tapahtunut keväällä/kesällä ja itse aloitin sitten syksyllä yläasteen.

Yksi tyttö sairastui anoreksiaan 8. luokalla ja vietiin sairaalahoitoon. Ei enää palannut yläasteelle vaan kävi sen kokonaan sairaalassa.
 
firequeen
pojat ryyppäsivät pommisuojassa :D olin itse harmi kyllä kipeänä silloin, oli varmaan näky kun pojat olivat keskellä koulupäivää heiluneet pää täynnä kossua :D !
 
toinen vieras
Kevään lopussa järjestettiin perinteinen pyöräretki, joka ei juuri kiinnostanut oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja asettui oppilaiden puolelle ja kehotti kaikkia jättämään retken väliin. Retkipäivänä kouluun saapui vain kourallinen oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja lähti retkikohteeseen autollaan, ja takaikkunaansa hän oli pannut pyöräilijöille tarkoitetun lapun, jossa luki suurella "Vituttaako?". Opettaja sai tempauksestaan potkut.

Kerran muutama poika teki itse jonkinlaisen pommin ja räjäytti sillä vessanpöntön.

Siinäpä ne pahimmat kai...
 
Yks oppilas oli humalassa koulussa ja kävi kouluajalla varastamassa kaljaa huoltoasemalta ja jäi kiinni poliisille. Ei ehkä skandaali, mutta kuitenkin..

Yksi opettaja katosi.. Opettajat varmaan tiesi minne, mutteivat saaneet kertoa koska meille sitä ei ole kerrottu vieläkään..

Rehtorin tyttärellä oli poikkeuksellisesti vasta toiseksi paras keskiarvo joten rehtori päätti että jakavat kaksi stipendiä tavallisen yhden sijaan..
 
Yksi 9.luokan oppilas hukkui juhannuksena järveen.
Kaveri ajoi kolarin moottoripyörällä ja kuoli.

Lukiossakaan meno ei parantunut... Historianopettaja sai potkut, kun rehtori sai liian monta valitusta tytöiltä, joille oli puhunut härskejä ja koplannut ohimennen.
Yksi lukion ekaluokkalainen teki itsemurhan :( Olin hänen tutorinsa.
Kieltenopettajalla oli suhde ekaluokkalaisen pojan kanssa.
 
ei hemmetti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Kevään lopussa järjestettiin perinteinen pyöräretki, joka ei juuri kiinnostanut oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja asettui oppilaiden puolelle ja kehotti kaikkia jättämään retken väliin. Retkipäivänä kouluun saapui vain kourallinen oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja lähti retkikohteeseen autollaan, ja takaikkunaansa hän oli pannut pyöräilijöille tarkoitetun lapun, jossa luki suurella "Vituttaako?". Opettaja sai tempauksestaan potkut.
quote]

Täähän oli asiallista :D
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Kevään lopussa järjestettiin perinteinen pyöräretki, joka ei juuri kiinnostanut oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja asettui oppilaiden puolelle ja kehotti kaikkia jättämään retken väliin. Retkipäivänä kouluun saapui vain kourallinen oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja lähti retkikohteeseen autollaan, ja takaikkunaansa hän oli pannut pyöräilijöille tarkoitetun lapun, jossa luki suurella "Vituttaako?". Opettaja sai tempauksestaan potkut.

Kerran muutama poika teki itse jonkinlaisen pommin ja räjäytti sillä vessanpöntön.

Siinäpä ne pahimmat kai...
tuo opettajan tempaus oli hauska :LOL:
 
Reksi ja eräs opettaja muhinoivat mm. siivouskomerossa.

Yksi ope oli kännissä koulussa. Rehtori kävi hakemassa hänet luokasta ja lähetti kotiin "lepäämään". Kun ope palasi, hän kertoi ettei koskaan ole juonut mitään muuta vettä väkevämpää, paitsi tuoremehua :xmas:

Matikanopesta liikkui hienoja kännikuvia etelänreissulta (ysiluokkalaisten luokanvalvojana oli siellä mukana). Tanssi mm. naisten vaatteissa napatanssia pöydällä (ja oli siis miesope).

Sitten perusdraamaa tyyliin Anne ja Leena olivat bestiksiä, ja Leena vei Annelta poikaystävän.

Yksi teiniraskaus, muistaakseni.
 
äiti
Jos vaikka ala-aste skandaali kävisi... Kutosen luokkaretkellä toukokuussa oltiin laivalla. Useampi opettaja/valvoja lähti meidän mentyä nukkumaan, toisin sanoen huoneisiin, baariin ja osa otti niin että heistä näkyi se juonti. Näitä oli siis ainakin kolme. Eräski oppilas käveli unissaan pitkät kalsarit ja aluspaita päällä pitkin laivan käytäviä ja kanto vaatteita sylissä, sillä aikaa kun ne opet oli siellä baarissa.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Kevään lopussa järjestettiin perinteinen pyöräretki, joka ei juuri kiinnostanut oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja asettui oppilaiden puolelle ja kehotti kaikkia jättämään retken väliin. Retkipäivänä kouluun saapui vain kourallinen oppilaita. Kemian ja fysiikan opettaja lähti retkikohteeseen autollaan, ja takaikkunaansa hän oli pannut pyöräilijöille tarkoitetun lapun, jossa luki suurella "Vituttaako?". Opettaja sai tempauksestaan potkut.

Kerran muutama poika teki itse jonkinlaisen pommin ja räjäytti sillä vessanpöntön.

Siinäpä ne pahimmat kai...
Tämä oli ihan huippu!
 
näin
Opettaja ja yksi "huligaani" oppilas tappelivat koulunkäytävällä ihan kunnolla nyrkit pystyssä. Opettaja ei saanut potkuja mutta muutaman viikon oli pois.

Yksi poika puukotti toista.
 
ccc
3 ysiluokkalaista tyttöä olivat raskaana samaan aikaan, kaverukset siis :D

Ammattikoulussa kuoli 2 oppilasta pahassa (+ tytön poikaystävä, joka ei siis amiksessa ollut )autokolarissa joka lehdistössäkin isosti uutisoitiin...Hautajaisten 3 liilaa arkkua samaan aikaan kappelissa jäivät ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoilleni :(.

NIIIIIN turhia kuolemia :(
 
Minni
Enpä edes muista miten monta teiniraskautta.. muutama itsemurha.. porukkaa koulussa huumetokkurassa ja kännissä (tosin luokkakaveri oli jo ala-asteella koulussa kännissä ja liimahuuruissa).. pojat kävi varastaan läheisestä eläinkaupasta eläimiä, joita kaupittelivat muille..
 
Talutin itse biologian opettajan ulos luokasta kun hän oli tolkuttomassa humalassa. Ruotsin open kuvat löytyivät vanhasta pokelehdestä, joku monisti niitä pitkin koulun seiniä. Kevätjuhlakonsertissa bändin solisti esiintyi humalassa ja esitti kappaleen nimeltä (Rehtorin nimi) on h**ra... :D
 

Yhteistyössä