Mitä tämä teidän mielestä tarkoitti (miehen äiti)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olimme lomamatkalla minä, mies, hänen äiti ja miehen äidin mies. Ajoimme taxilla ja kulman takana oli lastenlelukauppa. Anoppi tokaisi" Ei ole lapsia, sovitaanko, että Anna (eli minä) on meidän lapsi. Myöhemmin tulis kaupassa lastenmekkoja vastaan ja anoppi taas sanoi" Nämä ovat Annalle, eikös me sovittu, että Anna on meidän lapsi.

Mun mielestä vähän omituista.. Olen 25-vuotias niin eikö mun kuuluisi saada ihan aikuismaista kohtelua vaikka anoppi onkin itse 50. Voisiko johtua siitä ettei hänellä ole tyttöjä?
 
vierailija
Johtunee sekä siitä, ettei ole omia tyttölapsia eikä lapsenlapsia. Ei ole koskaan saanut ostella tyttöjen vaatteita ja siksi haluaa ostella vaatteita sinulle. Itselläni on kolme poikaa, joten on jäänyt mekot ja muut kauniit hepenet hypistelemättä ja ostamatta.
 
vierailija
Olen huomannut hänessä muitakin outoja piirteitä. Saattaa ruveta hihittelemään kassalla yhtäkkiä tai ruokapöydässä ilman syytä.. Kerran oli kiusallista kun ei tiennyt nauraako minulle vai?

Mies esitteli hänet vasta kolmenvuoden seurustelunjälkeen liekkö jotain taustalla. Olen myös huomannut, että hän saattaa vaivihkaa tuijottaa minua omituisesti siis jopa pelottavalla tavalla kauan aikaa! Hänestä tulee jotenkin mulle oudot fibat vaikea selittää tarkalleen.
 

Yhteistyössä