mitä tänään syöty teillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Söin itse leivän kun pikkunen nukku.
Tämä 2v on syönyt aamupalaksi raejuustoa ja riisikakun, välipalaksi riisikakun, lounaaksi riisiä kermalla, päivälliseksi riisiä ja teelusikallinen maissia, kohta syö iltapalaksi riisiä kermalla. Monipuolista siis.
 
Tiina2
aaamupala: puuro, marjoja, mehukeittoa, kahvia, keitetty kananmuna
Lounas: jauhelihakastike(itämaisittain) riisinuudelia, kasviksia
Välipala: rahka mansikoita
Päivällinen: porkkanaa, kukkukaalia, ulkofilepihvi
Iltapala: rahka, mansikoita
 
vierailija
Söin itse leivän kun pikkunen nukku.
Tämä 2v on syönyt aamupalaksi raejuustoa ja riisikakun, välipalaksi riisikakun, lounaaksi riisiä kermalla, päivälliseksi riisiä ja teelusikallinen maissia, kohta syö iltapalaksi riisiä kermalla. Monipuolista siis.
Miks et syötä lastasi monipuolisemmin ja miks noin vähän? Alle 1v normaalipainoiset lapsetkin syö enemmän.
 
Mun aamupala oli Easy Dietin kuningatarkiiseli ja vettä, mies joi van kahvia. Lounaalla mä join Nutrilett mansikkapirtelön ja kasviksia lisäksi, vettä juomana ja mies söi makaronilaatikkoa ja salaattia. Päiväkahvi ja mie viellä herkuttelin kasviksilla ja diplillä ha jäätelöllä. Päivällisellä miehellä sama ku lounaalla ja mä söin puolet Lidlin pasta -kasvissalaatista, lisäksi kurkkua ja raejuustoa.
 
vierailija
AAMUPALA:
40g Kuntokaura -hiutaleista veteen keitettyä puuroa
72g mustikoita
1 lasi monivitamiiniporetabletti

LOUNAS:
1prk rasvaton maitorahka
107g banaania
71g mansikoita
1 muki kahvia

PÄIVÄLLINEN:
100g naudan 10% jauhelihaa
36g torino ruispastaa
100g kukkakaalia
50g parsakaalia
9g Heinz -ketsuppia

ILTAPALA (ei vielä syöty)
2dl vihreä tee
2kpl kiivi
12g cashewpähkinä
100g tumma viinirypäle

=) Mietin tässä juuri, että pitäisikö vaihtaa iltapala johonkin herkkuun, esim Puffet -jäätelöön tai yhteen sukulakuun/pätkikseen. En osaa päättää :p
 
vierailija
Aamupalalla amerikkalaisia pannukakkuja, mustikoita

Lounaalla savusiikaa, kesäperunoita ja salaattia

Välipalalla mansikoita, vattuja ja herneitä, leipäjuustoa

Nyt illalla tehtiin pizzaa. Täytteinä tomaattia, kinkkua, tonnikalaa, ananasta ja emmentalraastetta.
 
Aamupalaksi söin mustaherukka-raakakakkua. Se oli niin tuhtia että jaksoin sillä olla korkeasaaressa. Kotiin tullessa söin 2 kpl pieniä tattari-hirssi-siemenleipiä joiden päällä avokadoa.
Nyt söin puolikkaan kirjolohifileen loimutettuna ja juon valkoviinia ja istun tässä pihalla tämmönen yän verho päälläni.:X3:
 
selityslöytyi
Aamupalaksi söin mustaherukka-raakakakkua. Se oli niin tuhtia että jaksoin sillä olla korkeasaaressa. Kotiin tullessa söin 2 kpl pieniä tattari-hirssi-siemenleipiä joiden päällä avokadoa.
Nyt söin puolikkaan kirjolohifileen loimutettuna ja juon valkoviinia ja istun tässä pihalla tämmönen yän verho päälläni.:X3:
Ilmankos puhut niin sekavia ku oot kännissä!
 
äetiäeti
aamupalasta en kaikkien osalta osaa sanoa mitään kun osa porukasta lähti aikaisin raivaussavottaan niin aikaisin että olin vielä nukkumassa, kuopuksen kanssa syötiin teetä ja leipää/sämpylöitä. Lounaalla oli nakkikeittoa ja päivällisellä porsaan sisäfilettä sekä tuorejuustolla täytettyjä herkkusieniä uusien perunoiden + salaatin kera
 
Aamupalalla tarjolla kaikkea aiheeseen sopivaa. Itse söin karjalapiirakkaa munavoilla, tomaatin ja mukin teetä.
Lounaalla oli jauhelihapasta- ja tonnikalapastavuokaa. Päivällisen aikaan oltiin kummitytön synttäreillä, joten niitä tarjottavia. Nyt mies leipoo sämpylöitä ja kainuulaista muikkukukkoa.
 

Yhteistyössä