Mitä tarjottavaa disco-synttäreille? Entäs ohjelmaa?

Mitä tarjottavaa keksisitte 8-vuotiaan tytön disco-synttäreille. Synttäreille tuleen ensin 25 8 vuotiasta, sen jälkeen tunnin siivoustauko ja sitten sukulaiset niitäkin tilanteesta riippuen 30-50 hlöä.

Itse olen ajatellut:
musiikki aiheinen täytekakku
poppareita, sipsiä, dippiä
karkkia
limsatölkkejä
kana-makarooni-salaatti
coctailpiirakat + levite + munavoi
moussekakku (hyydytetty)
jotain keksejä

Mitä keksisitte teemaan sopivaa tarjoilua? Mitä jättäisitte pis?

Ja ohjelmia tuonne kaverisynttäreille ajattelin limbokisa ja ilmapallokisa (2 ottaa ilmapallon väliinsä ja ilapallo pitää poksauttaa halaamalla, ei saa nipistää). Ajattelin että näistä sais sitten palkinnoksi jonku tikkarin tai tarra-arkin tms, ja sitä mukaa sitten kakulle, kun kaikki ei tokikaan kerralla mahdu.

Mitäs muuta keksia, vai tarviiko muuta? Aikaa on kuitenkin vain 2h.
 
"Mintus"
Tanssikisa. Hesarin aukeamalla tanssia, musa loppuu jos ei pysy paperin päällä putoaa kisasta. Sitten taitetaan paperi kahtia ja uusiksi sama juttu. Lopuksi paperi on juuri yhden jalan kokoinen neliö ja voittaja se joka pysyy sillä kun musa sammuu.
Mä tarjoaisin pizzaa ja limua ja irtokarkkeja.
Lahjat voisi avata pullonpyörityksellä. Eli sen lahja avataan vuorollaan kehen pullonsuu osoittaa.
Karaoke olisi myös makea juttu jos teillä on laitteet tai saat lahjaksi jostain. Ja niitä voisi hyödyntää myös sukulaisten juhlatilaisuudessa.
 
  • Tykkää
Reactions: H-E-P-P-U-L-I
Ihan meillä kotona on juhlat. Aiempina vuosina olen antanut kutsua kavereista vain 12, ja nyt on eka vuosi kun lupasin kutsua koko luokan. Siksi juuri järjestän jotain ohjelmaa, jotta homma pysyis kasassa. Kaveriksi mulle tulee yhden näiden vieraiden äiti. Viime vuonna olin itse heillä kaverina kaverisynttäreillä jonne oli kutsuttu koko luokka :)

Sukulaisia meillä on aina pyörähtäny yhtenä päivänä juurikin tuon saman verran. Ikävä kyllä lähisuku on suuri, paljon lapsia, joten äkkiä tulee tuo 30 hlöä, ja jos kaikki pääsee paikalle, niin jopa tuo 50 hlöä. Itse oon aina poikki juhlien jälkeen ja mun aika menee keittiössä, ei seurustellessa, mut asialle ei voi mitään. Onneksi kaikki ei tuu kerralla, ja yleensä aina on pari perhettä jotka ei pääse paikalle.

Tuo lehti-tanssikisa oli kyllä tosi hyvä idea. Kiitos. Singstar löytyy, mut taitaa mennä hermot odottelussa 25 lapsella. Lisäksi olen hankkinu pienen peilipallon ja discovalon, joten ihan discoa tanssimisineen on myös luvassa lapsille.
 
:O
8-vuotiaalle diskosynttärit.. :O mitäs sit ku se täyttää 12? reivit?! :D
no ei vaa, hyvältä kuullostaa ja varsin jos jaksat järjestää..itte en kyl suostuis ku vasta jollekin 5-6 luokkalaiselle sellasia järjestään, ku sen ikäsenä sitä alko itteki käymää koulun diskoissa ja niitä oikein odottamaan.. mut no, ajat muuttuu.. :>
 
[QUOTE="vieras";26260621]:O 25 lasta on eri kuin 25 sukulaista!
Meillä on pahimmillaan ollut 16 ja meno oli sitä luokkaa ettei koskaan enää!

Juu onnea vaan. :)[/QUOTE]

Kiitos :) Olin tosiaan viime vuonna tuossa naapurissa apuna synttäreillä, jonne oli kutsuttu nää samat luokkakavert. Ei ongelmaa, kun oli sopivaa ohjelmaa.
 
Tarjoilut kuulostivat hyviltä, itse turvautuisin noin isolle lapsimäärälle hyvin vaivattomaan tarjoiluun.
Sellaista nopeasti laitettavaa, helposti syötävää. Pientä suolaista, kuten vaikkapa juuri coktailpiirakat/pienet pasteijat / prinssinakit / tms. ja sitten sipsiä, popparia, ja karkkia ja keksiä. Ja kenties kakkua.
 
8-vuotiaalle diskosynttärit.. :O mitäs sit ku se täyttää 12? reivit?! :D
no ei vaa, hyvältä kuullostaa ja varsin jos jaksat järjestää..itte en kyl suostuis ku vasta jollekin 5-6 luokkalaiselle sellasia järjestään, ku sen ikäsenä sitä alko itteki käymää koulun diskoissa ja niitä oikein odottamaan.. mut no, ajat muuttuu.. :>
Sattui Tiimarissa oleen alessa disco-rekvisiittaa. Ja tyttö ihastui ajatukseen Harrastaa kilpatanssia ja joulujuhlassa ja kevätjuhlissa aina disco :)
 
:O
nii ja jos sul on dippejä jo listalla ni ehottomasti muutakin dipattavaa ku sipsit, ei ainakaa tossa listassa ollu.. kurkku ja porkkanatikkuja, kukkakaalia, paprikasuikaleita, ... niin ja noi munavoit+coctailpiirakat jätä sinne aikus/perhesynttäreille.. voin jo mielessäni kuvitella millasta räveltämistä jos jotku ekaluokkalaiset tekee ittelleen joitain munavoipiirakoita.. x___x itse tarjoisin tollasella teemalla jotain mahdollisimman yksinkertaista "fingerfoodia"
 
Tarjoilut kuulostivat hyviltä, itse turvautuisin noin isolle lapsimäärälle hyvin vaivattomaan tarjoiluun.
Sellaista nopeasti laitettavaa, helposti syötävää. Pientä suolaista, kuten vaikkapa juuri coktailpiirakat/pienet pasteijat / prinssinakit / tms. ja sitten sipsiä, popparia, ja karkkia ja keksiä. Ja kenties kakkua.
Juu ajattelinkin tuon salaatin sinne sukulaisjuhliin enemmän, samoten sen hyydytetyn kakun. Muuten tekisin coctailtikkuja lapsille, mutta en jaksa tehä noin isolle porukalle.
 
nii ja jos sul on dippejä jo listalla ni ehottomasti muutakin dipattavaa ku sipsit, ei ainakaa tossa listassa ollu.. kurkku ja porkkanatikkuja, kukkakaalia, paprikasuikaleita, ... niin ja noi munavoit+coctailpiirakat jätä sinne aikus/perhesynttäreille.. voin jo mielessäni kuvitella millasta räveltämistä jos jotku ekaluokkalaiset tekee ittelleen joitain munavoipiirakoita.. x___x itse tarjoisin tollasella teemalla jotain mahdollisimman yksinkertaista "fingerfoodia"
Munavoin voiskin laittaa aikusille, mut noi piirakat ja levite kuites lapsille, ei oo niin sotkusta, ja yleensä lapset tykkää :)
 
:O
tarjoilu vois yksinkertaisimmillaan olla just semmosta mitä joissain limudiscoissa on.. eli just vaan noita pikkusuolasia ym. edellä mainittuja, ei tohon ehkä tarvis mitään keksejäkään.. osta pari lootaa joitain irtokarkkeja ja pussita niistä valmiita irtispusseja joita sit voi ottaa.. NIIN ja ehdottomasti, kaikille vieraille sellaset diskoleimat käteen! :D hahah..mähän ihan jo innostun itekin :DDD
aa nii ja perinteinen tuolileikki vois sopii kans hyvin jos kerta musiikkia siellä soitatte..
 
:O
coctaitikkujen tekemisen voi seivaa sillä et tekee vaa eri lautasille niitä aineita ja siitä voi sit jokainen tökkiä itselleen sopivan tikun .. en tiedä kyl toimiiko 8-v ja tollasen lauman kanssa.. jollain kaverilla oli joskus illanistujaisissa niin ku ei ollu ehtiny/jaksanu loppuun niitä duunaa..mut saipahan kaikki just sellasia mitä itte haluaa :)
 
"äiti"
Mitä tarjottavaa keksisitte 8-vuotiaan tytön disco-synttäreille. Synttäreille tuleen ensin 25 8 vuotiasta, sen jälkeen tunnin siivoustauko ja sitten sukulaiset niitäkin tilanteesta riippuen 30-50 hlöä.

Itse olen ajatellut:
musiikki aiheinen täytekakku
poppareita, sipsiä, dippiä
karkkia
limsatölkkejä
kana-makarooni-salaatti
coctailpiirakat + levite + munavoi
moussekakku (hyydytetty)
jotain keksejä

Mitä keksisitte teemaan sopivaa tarjoilua? Mitä jättäisitte pis?

Ja ohjelmia tuonne kaverisynttäreille ajattelin limbokisa ja ilmapallokisa (2 ottaa ilmapallon väliinsä ja ilapallo pitää poksauttaa halaamalla, ei saa nipistää). Ajattelin että näistä sais sitten palkinnoksi jonku tikkarin tai tarra-arkin tms, ja sitä mukaa sitten kakulle, kun kaikki ei tokikaan kerralla mahdu.

Mitäs muuta keksia, vai tarviiko muuta? Aikaa on kuitenkin vain 2h.
Siis tämähän on vitsi???...onhan...??
 
:O
nii ja nakkipiirakat hyviä kans lapsille..mullekin aika uus tuttavuus viel mut kaveri sano just sen pojan synttäreil et niil on niitä taas tarjottu aina kaikilla lastenkekkereillä.. http://lautasellesi.blogspot.com/2011/08/nakkipiirakat-viineripirukad.html
 

Yhteistyössä