Mitä te uskotte katuvanne vanhana?

  • Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti
"Lucy"
Ei ole väliä onko kyseessä yksittäinen teko/tapahtuma/valinta, vai laajemmin tietty ajanjakso/elämänasenne jne.


Itse olen aina ollut todella kova stressaamaan ja murehtimaan, en ole ikinä osannut elää hetkessä, ja nauttia niistä asioista mitä minulla on, vaan liian usein märehtinyt sitä mitä en ole tehnyt/saanut aikaan ja mitä minulla ei ole, ja mitä/millainen minä en ole. Aina olen stressannut ja miettinyt tulevaa, tuntenut itseni ja elämäni riittämättömäksi...

Uskon että vanhana, kun katson taaksepäin, minulle tulee tunne että vuodet valuivat hukkaan ja tuntuivat tyhjiltä... Sitä varmaan tulen katumaan
 
"Iina"
Kadun varmaan sitä, että olen katsellut aivan liikaa televisiota. Senkin ajan voisi käyttää johonkin järkevämpään, vaikka lasten kanssa touhuamiseen. Mutta kun ei vain jaksa.
 
Kadun varmaan sitä etten osannut ottaa rennosti läheskään aina jonkun niinkin turhanpäiväisen kuin siisteyden kanssa kun joku esim. tulossa kylään.
Nyt tällä hetkellä en enää ole niin tarkka. Kadun myös varmaan sitä kun olin tällä palstalla vaikka oisin voinut tehdä jotain paljon kehittävämpää...
 
Harmittaa, ettei mieheni kanssa löydetty toisiamme aiemmin. Onneksi sentään päädyttiin yhteen ja päivä päivältä osaan keskittyä enemmän siihen, että edessä voi olla 50 yhteistä vuotta. Jos tätä edeltänyt aika oli pakollinen polku päästäkseni tähän pisteeseen, oli se kaikki kärsimys tämän arvoista. Toivon, että omat lapset pääsevät vähemmillä oppirahoilla onneen.
 
"northern soul"
Luin joskus australialisen saattohoitajan kirjan, jossa oli yleisimmat katumisen aiheet kuolinvuoteella. Eikohan munkin katumiset siita listasta loydy.
Varmaan se, etta on tehnyt liikaa toita. Teen ihan standardityoviikkoa, mutta kun alkaa ajatella, niin onhan se ihan hemmetin iso osa lyhyesta ihmiselamasta, minka keskivertotallaaja toissa viettaa.
Ja se, etta ystavien kanssa on yhteydenpito jaanyt vahiin tai kokonaan hiipunut, kun oma elama on muka niin kiireista ja tarkeaa.
 
Mä olin sinkkuna ja mulla oli mahdillisuus aloittaa suhde tyypin x kanssa sekä samaan aikaan nykyinen mieheni osoitti kiinnostusta muhun myös. Joku kumminkin sai mut valitsemaan tän toisen. Varsinaisen pöllön....
 

Yhteistyössä