mitä teet tänään sunnuntaina?

  • Viestiketjun aloittaja iloinen kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
No ohjelmaa on (taas):
Ystävä tulee lasten kanssa heti aamusta kyläilemään.
Puolenpäivän jälkeen on pakko lähtä kaupoille - tytölle täytyy löytää huomiseksi ulkohousut..
Iltapäivällä tyttö menee pileisiin, poika mummulaan ja mä spinningiin.
Mies saadaan illalla kotiin.
=)
 
liikaa vaatetta
laitan tavarat paikoilleen
, pyykit olleet viikon kuivumassa, ne laitan kaappiin, kerää pyykkikaapista rumat ja turhat vaatteet suoraan jätesäkkiin ja roskiin

käyn kaupassa, mies lähtee lasten kanssa ulos ja minä katson yksin hiljaisuudessa täydelliset naiset uusinnan :)
 
"mie"
Lähden keskimmäisen lapseni (jo teini-ikäinen) ja hänen pitkäaikaisen poikakaverin kanssa skiexpo messuille. Ostan tytölle lumilautailuvälineet. Minä en ymmärrä noista välineistä yhtään mitään, mutta onneksi tyttö ja poikaystävä enemmän :) Tavallaan siis vapaapäivä minulle. 5-v pikkupiltti jää isänsä kanssa kotiin ja vanhin täysi-ikäinen lapseni menee jo omia menojaan :)
 
"täti"
aamu alkoi pyykkituvalla ja täällä pyöriessä, kun odotan pyykkien vaihtoa kolmanteen ja neljänteen koneelliseen. On lapsen temppukoulu, sitä ennen vielä varmasti ulkoilua, sieltä veljentytön synttäreille ja lahjakin pitäis rahattomana jostakin keksiä. Olis valmiina virkattuja huiveja ja pussukoita et niistä ehkä keksin tyttömäisimmät hänelle. Olen kerännyt Teema astioita hiekan ja t.ruskeana ja kummatkin värit poistuneet, nyt pitäsi miettiä uusi väri joka sopii entisiin, ehdotuksia saa laittaa.
 
Menen bussiasemalle lataamaan bussikortin, huomenna on paluu takaisin koulun penkille työharjoittelun loputtua. Samasta syystä käyn ostamassa uusia vihkoja. Uusi lukujärjestys näyttää taas siltä, että kalvosulkeiset, Here I come! Vois samalla reissulla ostaa myös ripsarin illan nettideittitreffejä varten. Kauppareissun ja treffien välissä otetaan päikkärit ja laitetaan ruokaa, jossain välissä tulee tytön isi hakemaan pimatsun mukaansa.
 
Kohta kirkkoon (lapset esiintyvät siellä tänään perhejumalanpalveluksessa) ja sen jälkeen ukon, teinin ja pienimpien lasten sekä lastenlasten kanssa seurakuntatalolle syömään.

Iltapäivällä koulutöitä ja illalla mukuloiden kanssa uimaan.

:)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Olis tarkoitus jatkaa remontin tekoa, ulkolaudotusta häätyy vielä tehdä ja yksi ikkuna laittaa umpeen. Taitaa jäädä toisen ikkunan vaihto ensi viikonloppuun, sen verran aikaa vievää puuhaa se näin epäpätevillä on. Pitäis myös jossain vaiheessa pestä pyykit ja tyhjentää pesuhuone maanantaina alkavaa kylppäriremonttia varten.
 
"vieras"
Heräsin tuossa tunti sitten niin mies ja pikku-ukko oli häipynyt jonnekin :D
Värjäsin hiukseni ja isommat lapset on pelaamassa, kohta laittaa ruokaa ja soitella miehen perään tulevatko syömään tänne vai syövätkö kenties jossain muualla.
Ulos ja kaupoille myöhemmin...
 

Yhteistyössä