Mitä teidän vielä pitäisi tehdä tänään?

mitä huvittaa
Me tehdään mitä huvittaa, ei ole mitään pakollisia pääsiäisperinteitä meillä. Lapset söivät jo kindermunat aamupalan jälkkäriksi. Kohta syödään normilounas ja jälkkäriksi mämmiä. Sitten lähdetään uimahalliin koko perheen voimin. Illasta en vielä tiedä, ehkä ulkoilua...
 
Simmaaja
Alkuperäinen kirjoittaja mitä huvittaa;29796612:
Me tehdään mitä huvittaa, ei ole mitään pakollisia pääsiäisperinteitä meillä. Lapset söivät jo kindermunat aamupalan jälkkäriksi. Kohta syödään normilounas ja jälkkäriksi mämmiä. Sitten lähdetään uimahalliin koko perheen voimin. Illasta en vielä tiedä, ehkä ulkoilua...
Onks siellä uimahalli tänään auki?
 
Spencer Hastings
Heräsin äsken. Oishan tässä vaikka mitä tehtäviä rästissä: basilikat pitäisi siirtää isoihin rukkuihin, samoin ruohosipuli ja timjami ja tomaatinalut.. makkarin ikkuna ja parvekelasit pitäisi pestä, kirpparivaatteita pitäsi hinnoitella, lenkillä pitäs käydä... :D
Katsotaan saanko mitään tänäänkään aikaiseksi.
 
ddddd
Viedä koirat lenkille jokusen kerran, pidemmille ja lyhyemmille.
Kestittää vieraita.
Tehdä ruokaa.

Loput tehtävistä onkin sitten vapaaehtoisia, paljon olen tänään jo saanut aikaiseksi.
 
Relaa: no tuo (mittasin noin niin kuin suurinpiirtein) 2x0,5-1,5 m vuori puhdasta pyykkiä pitää lajitella joskus.

Sit jos mä meinaan nauttia nää 3 muuta pääsiäispäivää sotkuttoman kodin kattelemisesta niin pitäisi tarttua toimeen.
 
-75
Siivota siivota täällä kans. Talo ihan sotkuinen. Verhot vois vaihtaa, pyykkiä pesen tässä sivussa, jotain vois leipoakin, ulos pitäs lähteä. Ja auton siivous olis kans tekemättömin listalla, pesu ulkoa ja sisältä.
 
"vieras."
Minä syön ja juon kahvia koko päivän. Kohta lihapata valmis, onkin ollut uunissa jo kolmisen tuntia. Koiran kanssa on aamupäivästä jo pitkä lenkki käyty. Yöksi töihin.
 
"Sirkkeli"
Käydä koiran kanssa pitkällä lenkillä.
siivota koko huusholli.
Viedä vaatteita UFFin laatikkoon.
Laittaa vaatteita huutonettiin.
Käyttää koira iltakusella.

Jos noista edes yhden sais koirankusetuksien lisäksi tehtyä, kiittäisin itseäni kovasti. Ai nin, pyykkikone pyörii tänäänkin. Ja sitten kuivat pitäs laittaa kaappiin. Sellainen juhlapäivä mulla taas tällä kertaa.
 

Yhteistyössä