Mitä teidät/tuttavien 15v tytöt on pyytäneet joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Tuli vain mieleen, kun saatiin mielestämme "outoja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
lävistystä,koruja,meikkejä,vaatteita,lahjakortteja,rahaa ,elokuvalippuja,ruokapaikkaan kuponkeja,niska-hartiahieronta ,nuoret yhä useammin koneella ja niskat ja hartiat kovilla..
 
mie
ipodia, iphonea, läppäriä, burberryn vaatteita, longchampin laukkuja.
kunnon hemmoteltuja kakaroita. :(

mut yleisimmin varmaan vaatteet, meikit, tukanlaittojutut, cd-levyt tai lahjakortit esim. nettilevykauppaan tai elokuvateatteriin.
 
vieras
Mä olen tuon ikäisille kummilapsille ostanut esim. muumimukin tai tyynyliinan. Toinen kummilapsi nyt 17v ja muumit on ollut aina hänen suosikkinsa. Tais sit voisin ajatella ostavani jonkun cd tai dvd levyn, astioita, pyyhkeitä tms. Tai lahjakortti johonkin vaatekauppaan. Mä voisin ostaa tuollaista. Oma tytär on vasta 7kk, joten en osaa sanoa mitä omalle vois ostaa.

Mitä pyyntöjä sit saitte?
 
Zoe-F
Mie ostin mun pikkusiskolle sellasen kymmenen euroo maksavan paketin vitamiinishampoota ja hoitoainetta ja hiuslakkaa. Oli hairstoressa halvennuksessa. Pikkusisko sano ettei mun kyllä pitäis sille ostaa mitään lahjoja. Ikää 13.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lävistystä,koruja,meikkejä,vaatteita,lahjakortteja,rahaa ,elokuvalippuja,ruokapaikkaan kuponkeja,niska-hartiahieronta ,nuoret yhä useammin koneella ja niskat ja hartiat kovilla..
Niska-hartiahierontaa ja ruokapaikkakuponkeja lukuunottamatta lahjalista näyttää ihan identtiseltä meidän 16v tytön viime vuotiseen lahjalistaan. Nyt on jo vähän lävistysinto mennyt ohi, mutta varmana ottaisi edelleen ilolla vastaan.

 
vieras
Ja kyllä ma tuon ikäisenä sain vuodevaatteita, astioita. Varsinkin jos on joku sarja mitä haluaa kerätä niin on sit jotain kun joskus lähtee kotoa. Mun mielestä ei mitenkään kummallinen toive.
 
miekkuinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mitä pyyntöjä sitten saitte?
Lähinnä astioita, lakanoita yms
Jos olet kummi, niin ehkäpä ovat miettineet yhdessä äidin kanssa, mitä olisi järkevä pyytää... semmosta pitkäkäyttöistä ja hyödyllistä. Ei siis halua pyytää kummeilta mitään trendikamaa tai heti tuhlattavaa.
Osta jotain astioita ja lisäksi vaiks leffalippu tai jotain kosmetiikkaa...

 
.
Mä annan vaateliikkeen lahjakortin, saa ostaa mieleistä sit alennusmyynneistä. Tai sitten hänen keräämäänsä astiasarjaa lisää. Nää on sellaset mistä tykkää varmasti.
Toinen mitä oon pari kertaa antanu(synttäri+muuten vaan-lahjat) on reseptikirja, ei niin innostunut ehkä kokkailusta, mutta auttaa kuitenkin sit sitä oman kodin perustamista :) Sellainen ehkä sit ens synttäriksi taas.
 
Zoe-F
Minusta on raivostuttavaa, kun minulle yritetään änkeä vieläkin astioita. Aina kysytään että tarviinko. Hitto en, en oo ikinä tarvinnu enkä varmaa tarvii. Kun muutin kotoa, minulla oli kaks täyttä arabian astiastoa ja hakmannin haarukat yms ja vuode vaatteita ison perheen tarpeisiin. Ja ne eivät olleet lahjoiksi saatua vaan vanhemmilta. Ja miehen kanssa kun muutimme yhteen niin jouduin viemään jätesäkillisen astioita roskiin ja petivaatteista vanhimmat ja rumimmat. Ainuttakaan keittökirjaakaan ei oo, muutakuin spesiaali ohjeita olen koonnut. Muu on muistissa ja nykyään on tää googlekin.
Lahjakortti vaate liikeeseen on aina ollu tosi ihana lahja, opiskelijana ei ollut varaa vaatteisiin.
 
vieras
Mulla tytöt alkaneet kerätä astioita joskus 10-vuotiaina. Saivat niitä kummeilta, mummoilta ym. lahjaksi. Nyt kun ovat alkaneet opiskella, on kiva kun on ollut jo jotain valmiina.
 
.
Niin ja pikkusiskosta kysymys.
Ei ollenkaan huono ostaa jo asioita mitkä helpottaa oman kodin perustamista, etenkin jos toisella on joku tietty astiasarja mitä haluaa, tai haluaa just jotkut lakanat. Sehän on vaan järkevää että jo pikku hiljaa tuossa vaiheessa saa/hommaa, ettei tarvi sit niin paljoa hommata kerralla!
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kyllä ma tuon ikäisenä sain vuodevaatteita, astioita. Varsinkin jos on joku sarja mitä haluaa kerätä niin on sit jotain kun joskus lähtee kotoa. Mun mielestä ei mitenkään kummallinen toive.
peesaan
Kerää jotain sellaista sarjaa mitä on helppo kerätä vielä jatkossakin ja tarpeen mukaan.
 
päivien viemää
15v onkin hyvä alkaa keräämään kodin tavaraa ja astioita.Rippilahjaksikin tulee jo astioita,petivaatteita jne..
Ei ole lainkaan ihmeellistä jos toivoo joululahjaksi.
Oikein fiksu tyttö jos haluaa kodin tavaraa
 

Yhteistyössä