Mitä teillä on tänään syöty?

  • Viestiketjun aloittaja "vanilja"
  • Ensimmäinen viesti
"Piika-äiti"
Meillä oli pitsajämiä ja salaattia lounasaikaan.

Päivällinen oli tatti-lohirisotto, mustaherukkasurvos ja salaatti.

Iltapalaksi tulee uuniohrapuuroa ja mustikka-mansikkasoppaa. Ja pojat aikovat kuulema pistellä sen kyytipoikana jotakin hirven säilykelihavoileipiä.

Kun teinit eivät ole vielä koulussa niin joku syö meillä koko ajan jotakin.
 
"vieras"
kaurapuuroa aamulla, makkarakeittoa päivällä ja iltaruokana herkkusieni-jauhelihakastiketta ja makaroneja, lisänä fetasalaattia..
huomenna kalakeittoa päivällä ja jotain herkkua illalla tyyliin vuohenjuustoa, broiskua :)
 
"Kumikameli"
Lounasta syötiin kiinalaisessa, iltaruoaksi varmaan syödään pojan kanssa kananmunavoileipää, vihanneksia ja hedelmiä.
Huomenna mies saa kehittää jotain itselleen ja pojalle, veikkaan että tekee kanafileitä homejuusto täytteellä, itse kruunaan kirpparikierroksen jossain ravintolassa kaverin kanssa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22845239:
Valkosipulivoissa paistettuja jättikatkaravun pyrstöjä ja salaattia. Kohta pitäisi varmaan ruveta miettimään päivällistä.
Mäki haluun! Mä voisin syödä jättirapuja vaikka ja kuinka :D
Mut mitä valkosipulivoita? Ihan siis pannulle voita ja valkosipulia? Vai miten sä sen teet?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;22845298:
Mäki haluun! Mä voisin syödä jättirapuja vaikka ja kuinka :D
Mut mitä valkosipulivoita? Ihan siis pannulle voita ja valkosipulia? Vai miten sä sen teet?
Joo, pannulle voita ja sekaan valkosipulia. Paistetaan nopeasti ravut ja pikkasen suolaa päälle.
 

Yhteistyössä