Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

Nainen on n 45 vuotias , mies n 35 v. Ovat seurustelleet jonkin aikaa mutta eivät asu yhdessä. Naisella on parikymppinen tytär. Eräänä päivänä tytär menee äitinsä poikaystävän asunnolle ja he päätyvät sänkyyn.... Paikalle tulee miehen sisko joka näkee tapahtuneen ja soittaa tytön äidille. Mitä SINÄ tekisit kyseisessä tilanteessa jos olisit tuo nainen ?
Kerron sitten tämän naisen ratkaisun...
 
"..."
Saisko lisätietoja: Miksi tytär menee sinne äidin poikaystävän asunnolle? Ilmeisesti siis tytärkin tietää miehen olevan äidin poikaystävä. Varmistan vielä: Miehen sisko soitaa tytön äidille, koska tietää hänen olevan miehen naisystävä?
 
[QUOTE="...";27129271]Saisko lisätietoja: Miksi tytär menee sinne äidin poikaystävän asunnolle? Ilmeisesti siis tytärkin tietää miehen olevan äidin poikaystävä. Varmistan vielä: Miehen sisko soitaa tytön äidille, koska tietää hänen olevan miehen naisystävä?[/QUOTE]

En tiedä miksi meni asunnolle. Ja sisko tietää seurustelusuhteesta ja siksi soittikin.
 
"..."
Jos tytär tiesi miehen olevan äidin miesystävä niin äitinä katkaisisin välit kumpaankin; sekä mieheen että tyttäreeni. Tyttärellä voisi myöhemmin mahdollisuus katuessaan tekoa saada puhevälit takaisin, miehellä ei.
 
Mä tosin olisin niin hirvittävä ihminen, että siinä vaiheessa jos noin kävis niin talsisin siellä Israelissa harediperheen luo ja järjestäisin avioliiton heidän pojan ja tyttäreni välille. Haetuttaisin likan Israeliin ja he avioituisivat ja likka eläis lopun elämänsä haredina.
 
Mä tosin olisin niin hirvittävä ihminen, että siinä vaiheessa jos noin kävis niin talsisin siellä Israelissa harediperheen luo ja järjestäisin avioliiton heidän pojan ja tyttäreni välille. Haetuttaisin likan Israeliin ja he avioituisivat ja likka eläis lopun elämänsä haredina.
:D Johan selkisi.. Tyttö parka. Kakskymppisillä ei ole vielä edes aivot täysin kehittyneet, elämästä ei mitään kokemusta ja sitten loppuelämä -ennen kuin elämä siis oikeastaan edes on alkanut- Israelissa jonain heredina. Tässäpä rangaistusta kerrakseen. Varmaankin.

Mitä luulet, juoksiskohan sun tytär kiljuen toiseen suuntaan pakoon kun huomaa sun kävelevän kohti lentokenttää pojat kainalossa, tiketit ehkä kädessä...?? :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
weird
[QUOTE="vieras";27129288]Hääh? Omilla avaimillako se miehen sisko sinne miehen asuntoon tunkee? :O

Ei tämä voi olla totta.[/QUOTE]

Tätä minkäkin ihmettelen. Miehen sisko tuosta noin vain etukäteen ilmoittamatta tai edes soittamatta ovikelloa kaivaa avaimen veljensä asuntoon ja marssii sisälle?
 
Tässä tapauksessa kävi niin että nainen antoi miehelle anteeksi ja tytär sai syyt niskoilleen. Tyyliin mies parka joutui vietellyksi. Oon miettinyt tätä paljon enkä voi ymmärtää miten sitä miestä voisi enää koskaan sormellakaan koskea ! Tytär saisi kanssa melkoiset saarnat jos osoittaa katumusta ja ajan kanssa voisin antaa anteeksi. Mutta ei koskaan niin että mies menisi tyttären edelle !!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
:D Johan selkisi.. Tyttö parka. Kakskymppisillä ei ole vielä edes aivot täysin kehittyneet, elämästä ei mitään kokemusta ja sitten loppuelämä -ennen kuin elämä siis oikeastaan edes on alkanut- Israelissa jonain heredina. Tässäpä rangaistusta kerrakseen. Varmaankin.

Mitä luulet, juoksiskohan sun tytär kiljuen toiseen suuntaan pakoon kun huomaa sun kävelevän kohti lentokenttää pojat kainalossa, tiketit ehkä kädessä...?? :whistle:
Paljon mahdollista...mä olen sille joskus sanonut *kamala äiti* että elää ihmisiksi sillä ihan varmasti joku haredipoika haluaa tehdä hänestä kunnon vaimon :LOL:
 
"..."
Jahaa. ITSE olisin heivannut molemmat pois elämästäni - miehen ikuisesti, tytär varmaan saisi jossain vaiheessa anteeksi.

Teksti oli nyt jotenkin muotoiltu niin, että olettaisin että ko. nainen ei kuitenkaan ole näin tehnyt? Vissiin joku kolmen kimppa - systeemin laitettu pystyyn? :X :D
 
Tässä tapauksessa kävi niin että nainen antoi miehelle anteeksi ja tytär sai syyt niskoilleen. Tyyliin mies parka joutui vietellyksi. Oon miettinyt tätä paljon enkä voi ymmärtää miten sitä miestä voisi enää koskaan sormellakaan koskea ! Tytär saisi kanssa melkoiset saarnat jos osoittaa katumusta ja ajan kanssa voisin antaa anteeksi. Mutta ei koskaan niin että mies menisi tyttären edelle !!!
toisaalta ymmärrän täysin, koska melkonen lehmähän se hutsu on. ja minkäs se mies sille voi jos joku pikkupilluhuora tulee ja iskee
 
"vieras"
Mä katkaisisin välit mieheen kokonaan ja tyttäreen joksikin aikaa. Ennalleen välit tuskin palaisivat koskaan. Veikkaan mitä kävi irl: äiti katkaisi tyttöön välit ja jatkoi seurustelua.
 
Tässä tapauksessa kävi niin että nainen antoi miehelle anteeksi ja tytär sai syyt niskoilleen. Tyyliin mies parka joutui vietellyksi. Oon miettinyt tätä paljon enkä voi ymmärtää miten sitä miestä voisi enää koskaan sormellakaan koskea ! Tytär saisi kanssa melkoiset saarnat jos osoittaa katumusta ja ajan kanssa voisin antaa anteeksi. Mutta ei koskaan niin että mies menisi tyttären edelle !!!
En mä oikein ymmärrä tuommoista eetä tuossa tilanteessa syy on vain toisella.
 

Yhteistyössä