Mitä tekisitte jauhelikastikkeesta?

Just siis syötiin tänään spagettia ja jauhelihakastiketta.

Tortilloja en nyt tee, kun ollaan lähdössä reissuun ja jääkaappi tyhjennetty kaikesta mahdollisesta. Perunaa olisi =)

En ole edes tajunnut, että jauhelihakeiton voi tehdä kastikkeesta. Taidan sellaisen päräyttää huomenna ennen kuin lähdetään.
 
Minni harmaana
Jauhelihakastike nyt käy vaikka mihin:
Tosiaan siihen jo ehdotettuun perunasoselaatikkoon ja vaikka pitsan päälle. Makaroonilootan lisukkeeksi se kans käy ja vaikka pyttipannuun (paistetut perunat + makkaran palat) Mukaan voi paistaa vielä munankin.
 
Auramaria
Osta tomaattimurskaa, nuudeleita ja juustoraastetta. Sekota se kastike murskaan, keitä nuudelit ja lado kerroksittain, päälle tomaatti ja juustoraaste. Uunissa 175 asteessa, et juusto saa väriä.
 
lisänimetön
Minä ostaisin patonkia, patonki keskeltä kahtia ja kaapisin siitä osan "sisälmyksistä" jauhelihakastikkeen joukkoon.
Jauheliha-sisälmys-sekoitus :) sitten niiden puolikkaiden patonkien päälle...
Lisäisin tomaattia, ananasta, mausteita ja juustoraastetta, sitten vaan uuniin vähäksi aikaa ja
olisi ihanaa herkkua helposti ja nopeasti tarjolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25731779:
mä en kyllä ymmärrä miksei voi kahtena päivänä peräkkäin syödä samaa ruokaa.
Kyllä me usein syödäänkin samaa ruokaa. Nyt vaan ei tota kastiketta oikein ole ihan niin paljon että kastikkeena riittäisi ja kun pitäs noita perunoita käyttää pois.

Kiitos kaikille vastauksista, tosi ihania ehdotuksia!
 
Khimaira
Päättömällä oli ainoa toimiva idea. Kuka laittaa jauhelihakastiketta pizzaan :O Hyi olkoon :x Tai tortilloihin :$

Mielipide- ja makuasioitahan nämä ovat, toki pizzaan voi laitttaa vaikka makaronia (senkin olen nähnyt ) :whistle:
 

Yhteistyössä