Mitä tekisitte?

Jos tein lapsi olis tommonen Keravan puukottajan tai Pekka-Ericin kaltanen?
Siis että jäis murhasta/murhista kii?
Menisittekö kattoon vankilaan?Olisitteko tukena?

Mä varmaan jättäsin oman onnensa nojaan. :|
Onkohan musta tulossa huono äiti..Mä en menisi kattoon vankilaan,saattasin vaan soittaa ja kysyä tietyin väliajoin joltain vanginvartijalta onko lapsi viä elossa..Ja seuraisin oikeudenkäyntejä netistä ja lehdestä.Mutta en menisi katsomaan niin ja olemaan lapsen tukena.Jouluna ja juhannuksena saattasin käydä vankilassa katsomassa mutta ei mitään sympatioita heruisi,menisin vaan kun.."velvollisuuksiini" kuuluu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Oma lapsi sekin on, teki mitä teki. Ei se rakkaus mihinkään silti katoa, näin uskoisin eli olisin tukena ja kävisin vankilassa.
No juu ei multa rakkaus loppuisi mutta tekona tuo on niin väärin että pystyisi katsomaan lastani edes silmiin..Miettisin vaan minkälaisen sekopään olen kasvattanut ja hoitanut. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Oma lapsi sekin on, teki mitä teki. Ei se rakkaus mihinkään silti katoa, näin uskoisin eli olisin tukena ja kävisin vankilassa.
No juu ei multa rakkaus loppuisi mutta tekona tuo on niin väärin että pystyisi katsomaan lastani edes silmiin..Miettisin vaan minkälaisen sekopään olen kasvattanut ja hoitanut. :ashamed:
Kyllä mäkin sitä miettisin ja itseäni syyttäisin, mutta oma lapsi on oma lapsi vaikka kuinka väärin tekisi. Äiti ei jätä, koskaan vaikka kuinka tyhmiä tekisivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Oma lapsi sekin on, teki mitä teki. Ei se rakkaus mihinkään silti katoa, näin uskoisin eli olisin tukena ja kävisin vankilassa.
No juu ei multa rakkaus loppuisi mutta tekona tuo on niin väärin että pystyisi katsomaan lastani edes silmiin..Miettisin vaan minkälaisen sekopään olen kasvattanut ja hoitanut. :ashamed:
Mutta mitä se tilanteen pakeneminen auttais? Kyllä mä ainakin haluaisin selvittää sen teon syyt, katsoa vielä tarkemmin lastani silmiin, että millainen ihminen siellä tosiaan on ja mikä sai hänet sellaiseen tekoon. Itseäni varmasti syyttäisin mutta paeta en voisi, en voisi elää sen asian kanssa tietämättä totuutta ja vastausta kysymykseen miksi.
 

Yhteistyössä