Mitä terveydellisiä kremppoja sulla on (ja ikäsi)?

  • Viestiketjun aloittaja "Kolmekymppinen"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25660805]Mitä oireita sulla on jos lääkäri epäilee kasvainta? Eikö ne kuvaa sun päätä?[/QUOTE]

Miulla on maitohormooni eli prolaktiini koholla, kuukautiskierto vaihtelee, lapsettomuus.
Lääkäri epäilee myös tuon kasvaimen takia ACTH- hormoonin olevan koholla, kun
tähän taas sopii välillä oleva lihasheikkous, käsilihakset väsyy nopeasti ja joskus tuntuu että jalat lähtee alta, painonnousu, niskakyhmy, pyöreät kasvot ja mustelmaherkkyys. Tuodiabetes ja verenpaine saattaa liittyä lääkärin mukaan myös tuohon kasvaimeen, jos se nyt sitten on miulla, saa nähdä.

Juu, kuvaat kyllä kyssillä, mangneettikuvauksella, kuhan lääkäri kirjoittaa lähetteen.

Jos tuo kasvain nyt on miulla , niin onneksi se ei ole vaarallinen, pienemmät kasvaimet hoituu lääkehoidolla, isotmmat leikataan.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla myös nikamien huomattava madaltuminen ja kulumia, haittaa tosi paljon elämäistä jatkuvat kivut
Ikävää jatkuvat kivut :hug:
Miulla on onneksi selkäkivut välillä kuukausia poissa ja sitten välillä taas jämähtää
kivut päälle, onneksi nuita pahimpia kipukausia tulee harvemmin.
Silloin saattaa kipu olla niin kova ettei vessaankaan pääse tai voi istua, sitä ottaa kipulääkettä ja kävelee ympäri kämppää itku silmässä.
 
"Eloveena"
Ikä 29

Laaja kirjo allergioita, atopia ja lievää astmaa.
Haavainen paksusuoli, proktiitti onneksi vaan ja sekin helppohoitoinen.
Hemmetin huono muisti.

Mut mä kyl tunnen itteni ihan terveeks, lukuunottamatta tota dementiaa, tai sit mä en vaan muista mun vaivoja.. ;D
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
har
Ja mähän ihan unohdin että on mulla häntäluukin jotenkin vinksahtanut. Ei se nyt mitenkään vaivaa mutta synnytystapa-arvioon jouduin tuon takia kun epäilivät että olisi jotenkin tiellä. Ei onneksi haitannut mitenkään mutta en voi suositella korkeushyppäämistä hiekkakentälle kenellekään...
 
Astma
Atooppinen iho
Erilaisia allergioita
Jäykkä nilkka nivelsiteiden katkeamisen seurauksena
Rustottunut polvi
Rannekanavaoireyhtymä
Tuusan nuuskana olevat olkapäät

Ikää 33 v. Ylimmäiset allergiat perimän seurausta, alimmaiset kiitos rajunpuoleisista urheilulajeista.
 
vrs
Noooo, sen takia laitoin tuon hymiön tuohon. Mutta tosiaan, aika hankala olla kirjanpitäjä kun silmissä vilkkuu kaikenlaista. Mitä mun ammatille tapahtuu jos kohta en näe enää tarkasti :/
Niin... Ite olin alottelemassa uraa tanssin parissa, 18v kerkesin homman parissa pakertaan. Sitte meni molemmat polvet ja samalla elämä uusiks. Vituttihan se, mut parhain päin on asiat kääntyny kuitenki, niinhän se yleensä meneeki, ennemin tai myöhemmin.
 
alkuper---
Niin... Ite olin alottelemassa uraa tanssin parissa, 18v kerkesin homman parissa pakertaan. Sitte meni molemmat polvet ja samalla elämä uusiks. Vituttihan se, mut parhain päin on asiat kääntyny kuitenki, niinhän se yleensä meneeki, ennemin tai myöhemmin.
Mitä työtä nykyään teet? Onhan tuo harmittavaa kun pitää ammattia vaihtaa, varsinkin kun siitä tykkää..
 
- nivelreuma
- atopia
- stressivatsa
- kipuileva notkoselkä
- toisessa polvessa nivelkierukka, selvisipä viimein aikuisiällä lapsuuden polvivaivojen syy
- heinänuha
- raskauden jälkeen silmiin jäi vikaa, jonka syy ei ole selvillä.. esineet näyttävät välillä aaltoilevan & pimeässä leijuu valopisteitä


ikää 31
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Uusin on leukanivelten sijoiltaan meno jatkuvasti, siis ihan kesken unien lukemattomia kertoja, syödessä tai vain suuta aukoessa. Toki vaiva ollut vuosia, mutta virallinen tieto tuli muutama viikko sitten kun kuvattiin.

Selässä on kulumia rintarangan alueella, lannerangan skolioosi, oikean isovarpaan nivelrikko.

Ikänäkö pamahti juuri ennen joulua ihan noin vain ja nyt iltaisin kaikki käsityöt tulee tehtyä vähän niinkuin lepakkona.

Olen herkistynyt monille tulehduskipulääkkeille ja aika monille muillekin lääkeaineille.

Ikää vielä 39, ensi viikolla sitten pyöreät juhlat.
 
alkuper---
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25666685:
- nivelreuma
- atopia
- stressivatsa
- kipuileva notkoselkä
- toisessa polvessa nivelkierukka, selvisipä viimein aikuisiällä lapsuuden polvivaivojen syy
- heinänuha
- raskauden jälkeen silmiin jäi vikaa, jonka syy ei ole selvillä.. esineet näyttävät välillä aaltoilevan & pimeässä leijuu valopisteitä


ikää 31
Hei oletko käynyt tutkituttamassa silmänpohjasi silmälääkärillä? Voi olla lasiaisen tai jopa verkkokalvon irtaumaa..
 

Yhteistyössä