Mitä töitä tekevän tyttöystäväksi, saatika vaimoksi,

  • Viestiketjun aloittaja mustis
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Erittäin mustasukkaisellehan riittää, että puolisolla on edes teoreettinen mahdollisuus joskus nähdä vastakkaisen sukupuolen edustaja. Mutta jos rationaalisesti ajattelisi, niin kaikki liikuvaiset ammatit kuten muusikko, rekkakuski, taksikuski, merimies... Ja sitten sellaiset, joissa näkee paljon kauniita naisia: baarimikko, kampaaja, vaikkapa kenkäkauppias...
 
minäkin
Stripparin, kampaajan, hierojan, reissuhommia tekevän, opettajan, lääkärin tai varsiskaan gynepuolen lääkärin...
Oikeestaan kenenkään sellasen joka poistuu näköpiiristä sekunniksikaan.... ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on noin sairaalloisen mustasukkainen että pitää tollasta miettiä niin ei kannata seurustella kenenkään kanssa vaan mennä hoitoon!
Tää oli vähän tällainen pilailumielinen kysely. Mut alko kiinnostmaan, mistä sitä hoitoa kannattais lähteä hakemaan, jos tuntuu, että tarvis? :D
 
terveest mustasukkainen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on noin sairaalloisen mustasukkainen että pitää tollasta miettiä niin ei kannata seurustella kenenkään kanssa vaan mennä hoitoon!
Joo, samaa mieltä. Mies nyt voi tavata muita naisia ihan missä vaan, ammatistaan riippumatta.
Hoidosta en tiiä, mut jättäydy suosiolla sinkuks !
 
Itse olen autoalalla.. ja toimistoissa on todella hyvännäköisiä naisia jotka laittautuu tavallista enemmän. Varmaan johtuu miesten erittämästä feromonista :D
Sielläpä saa miespuolisten kumppanit olla varuillaan :) *ei aio tarkentaa koska haluaa joskus takaisinkin alalle töihin*
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on noin sairaalloisen mustasukkainen että pitää tollasta miettiä niin ei kannata seurustella kenenkään kanssa vaan mennä hoitoon!
Tää oli vähän tällainen pilailumielinen kysely. Mut alko kiinnostmaan, mistä sitä hoitoa kannattais lähteä hakemaan, jos tuntuu, että tarvis? :D
Ihan esiapu vois löytyä oman pollan sisältä. Koittas miettiä et miksi on mustis ja sit jos tajuaa siihen syyn koittaa tehdä sille syylle jotain. Esim huono itsetunto, niin koittaa tehdä sen eteen jotain. Jos ei luota mieheen, niin miettii missä vika. Onko vika itessä vai puolisossa tai eikö parisuhde vaan toimi muuten.
Sit voi tietty mennä koppatohtorin juttusille ruotimaan ongelmiaan, mikä voi olla ihan hyvä vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Itse olen autoalalla.. ja toimistoissa on todella hyvännäköisiä naisia jotka laittautuu tavallista enemmän. Varmaan johtuu miesten erittämästä feromonista :D
Sielläpä saa miespuolisten kumppanit olla varuillaan :) *ei aio tarkentaa koska haluaa joskus takaisinkin alalle töihin*
Mie olen seurannut vierestä kaksi hajonnutta liittoa juuri tämmöisen myyjä-sihteeri sutinan vuoksi. Joten olet varmasti oikeassa.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Itse olen autoalalla.. ja toimistoissa on todella hyvännäköisiä naisia jotka laittautuu tavallista enemmän. Varmaan johtuu miesten erittämästä feromonista :D
Sielläpä saa miespuolisten kumppanit olla varuillaan :) *ei aio tarkentaa koska haluaa joskus takaisinkin alalle töihin*
Mie olen seurannut vierestä kaksi hajonnutta liittoa juuri tämmöisen myyjä-sihteeri sutinan vuoksi. Joten olet varmasti oikeassa.
Se on kumma toi sihteeritouhu. Tutussa firmassa kans tuli uus nuori sihteeri, niin alko ovi käydä tiheeseen ja keski-iän kriisiä pukkaan yhelle jos toiselle...
Onkohan se joku miesten fantasia tai päiväuni. Mä luulen et harva lopulta kuiteskaa uskaltas tehä mitää sen sihteerikön kans vaa useempi siitä vaa haaveilee.
 

Yhteistyössä