Mitä tuntemuksia herättää Anneli Auer?

[QUOTE="vieras";24647713]Se ilme ärsyttää minua sunnattomasti, valitettavasti. Sama homssuinen nollailme aina , oli kyse hyvästä tai pahasta. Minulle tulee mielikuva tunteettomasta psykopaatista kuvan perusteella. Ja juttujen.
Toivoisin että juttu päättyisi pian, ja en joutuisi aina nettielehteä lukiessani törmäämään siihen naamaan.[/QUOTE]

Olenko minäkin sitten psykopaatti, kun en osaa olla valokuvissa ja inhoan valokuvissa olemista. En todellakaan osaa hymyillä valokuvissa, joten ilmeeni on varmaan suunnilleen samanlainen kuin Annelilla.
 
"vieras"
[QUOTE="jep";24647747]Samat tuntemukset mullakin. Kaikenkaikkiaan hirveä ja omituinen tapaus koko Anneli Auerin sotku. Toivottavasti selviäisi nyt nämä kunnolla. Oli sitten syyllinen tai ei. En osaa pitää vieläkään syyllisenä enkä ole nähnyt mitään outoa ulkokuoressa tai käyttäytymisessä.
Varsin järkeviä selitteli tuossa Avun videossakin. Minusta on hirveää että äiti on vieraannutettu lapsistaan ja heille on syötetty ties mitä mielikuvia äidistään. Oma veli osoittautui pahimmaksi selkäänpuukottajaksi ja hän haluaa mitä ilmeisemmin pitää lapset itsellään + rahat. Lapsettomat eivät voi tietää miten lapset kertoilevat satuja jos eivät edes psykologiaa sen verran tunne. Miksi ihmeessä tuo veli ei ensin kertonut lasten puhumisia sosiaaliviranomaisille tai psykologeille, miksi ensimmäisenä syytäjälle?! Siksipä juuri että saisi siskonsa taas nalkkiin.
Sairasta touhua Annelia kohtaan. :(

Oikeastaan toivon jo että Anneli on tosiaan syyllinen, koska muuten tämä ajojahti on ihan karmaiseva ja järjetön![/QUOTE]



samoilla linjoilla. käsittämätöntä, että kun lapsia pitäisi alkaa kotiuttaa äidilleen vedetään tälläinen paskakortti esiin. tyypillinen tapa huoltajuusriidoissa
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24647713]Se ilme ärsyttää minua sunnattomasti, valitettavasti. Sama homssuinen nollailme aina , oli kyse hyvästä tai pahasta. Minulle tulee mielikuva tunteettomasta psykopaatista kuvan perusteella. Ja juttujen.
Toivoisin että juttu päättyisi pian, ja en joutuisi aina nettielehteä lukiessani törmäämään siihen naamaan.[/QUOTE]

eiköhän se ole lääkitys joka sen ilmeen tekee. mietippä vähän millaista hänen elämänsä on 5 vuotta ollut. ja vieläpä jos syyttömänä on tuohon rääkkiin joutunut. itse tuskin olisin edes hengissä
 
"Vieras"
Alien!

Tuo ei ole ihminen. Ei minkäänlaisia tunteita missään vaiheessa. Ei reagoi mihinkään millään tapaa. En mä oikein osaa mieltää häntä ihmiseksi enää tuon ilmeettömän naamion vuoksi. Ei tuollaista tyyneyttä saa millään mömmöilläkään - ja jos noin tyynenä on kaiken tään hökkyytyksen jälkeen, niin jotenkin mä en osaa ajatella enää hänestä paljon mitään... Jotain puuttuu. Inhimillisyys?
 
nuin
Lasten mielikuvitus voi tuottaa uskomattomia asioita ja johtaa kauhistuttavin seurauksiin. Tutustukaapa vaikka seuraavaan artikkeliin ja Little Rascals skandaaliin:
http://www.sexpo.fi/File/anu_suomela_tieteellista_tietoa_lapsen_seksuaalisen_hyvaksikayton_selvittelysta_121206.pdf
 
Mä luulen, että Suomessa pidetään seksuaalirikolliset/epäillyt & uhrit mahdollisimmat pitkään salassa, kunnes on varmoja todisteita. Eli vahvasti epäilen, että siinä vaiheessa, kun lehdistölle tiedotetaan epäillystä, niin syyllinen on jo melkein käytännössä todistettavissa syylliseksi. Samoin epäilen vahvasti, että muille lehdille annetut lausunnot "Lapset valehtelevat ja keksivät...diipadaapa"-jutussa oli jo henkilöllä itselläänkin pissiä sukissa ja tiesi jääneensä kiinni.
Alussa pidin syyttömänä, mutta niinhän se onkin- syytön, kunnes toisin todistetaan. Jotkut vaan ovat lampaita suden vaatteissa ja osaavat taitavan manipuloinnin.
 
Tässä pitää nyt muistaa erottaa kaksi eri rikosta. Hänet on vapautettu murha-jutusta.

Tämä seksuaalirikosepäily on aivan eri rikos! todisteet ja todistajat mahdolisesti täysin eri ihmisiä. Nytkin tuntuu, että ihmiset sekoittavat nämä rikokset keskenään, vaika niillä ei ole mitään yhteyttä. Johan se eilen sanottiin uutisissakin. Olen edelleen sitä mieltä, että suomessa ei kovin helposti vangita minkään kuulopuheiden takia, joten vahvoja todisteita on varmasti paljon ( ja niitä ei ole julkisuuteen levitelty )
 
Mua jaksaa hämmästyttää, miten eri tavalla häneen suhtaudutaan kuin miespuolisiin vastaavista teoista epäiltyihin.
Tähän vaikuttaa varmaan se, että Anneli on jo kertaalleen vapautettu murhasyytteistä ja moni kokee, että tässä on joku poliisin tai veljen keino saada Anneli vankilaan. Veljen kohdalla moni näkee lasten saamisen itselleen motiivina (veljellä ei ole omia lapsia) ja poliisi on muutenkin toiminut todella huonosti Ulvilan jutussa niin moni ei varmaankaan luota enää poliisiin.
 
ja nyt avaan sateenvarjon, mutta jos ihmisen aviopuoliso on murhattu/ tapettu ( eikä syyllistä löydetty ) niin ei oikeasti kukaan normaali voi vuoden kuluttua olla jo jossain suhteessa. Eiköhän tuohon tarvitse melkoista hoitoa, että pystyy taas luottamaan miehiin yms. ja että äitinä keskittyy lasten paranemiseen/ hyvinvointiin ja normaaliin kasvuun noin järkyttävän asian jälkeen. Tämä vaan tuli mieleen.

ei tässä nyt kyllä ihan kaikki ole kohdallaan...

miehiä tulee ja menee ( kun siellä välissä oli se "Seppokin )
 
?
Todella ristiriitainen nainen!!! Vaikuttaa välistä niin psykopaatilta jolla ei ole inhimillisyyttä eikä tunteita. Toisaalta mietin että voiko muka olla syytön.. Toivottavasti löytyis äkkiä vahvat todisteet puolesta tai vastaan.. En halua menettää luottamusta suomen oikeusjärjestelmään ja poliisiin.

Ja asian vierestä vähän. Kuinka poliisi pystyisi nykyään toimimaan oikein ja perusteellisesti kun valtio säästää juuri sieltä. Poliiseja irtisanottu jo aivan liikaa. Ja sitte ihmiset valittaa kun ne ei kerkeä joka paikkaan.
 
"vieras"
ja nyt avaan sateenvarjon, mutta jos ihmisen aviopuoliso on murhattu/ tapettu ( eikä syyllistä löydetty ) niin ei oikeasti kukaan normaali voi vuoden kuluttua olla jo jossain suhteessa. Eiköhän tuohon tarvitse melkoista hoitoa, että pystyy taas luottamaan miehiin yms. ja että äitinä keskittyy lasten paranemiseen/ hyvinvointiin ja normaaliin kasvuun noin järkyttävän asian jälkeen. Tämä vaan tuli mieleen.

ei tässä nyt kyllä ihan kaikki ole kohdallaan...

miehiä tulee ja menee ( kun siellä välissä oli se "Seppokin )
Toisaalta ainakin itse ajattelen että just tuollaisessa tilanteessa sitä saattaa kaivata jotakuta ihmistä joka tuntuu siltä että ymmärtää. Jotakuta joka halaa, on lähellä, jolle voi puhua. Useinhan käy niin että kun jotain traagista tapahtuu, ystävät kaikkoavat ja sitten sitä vasta onkin todella yksin.

En minä ainakaan voi sanoa uusista suhteista että olisin takuulla 5 vuotta yksin, jos puolisoni kuolisi.
 
ja nyt avaan sateenvarjon, mutta jos ihmisen aviopuoliso on murhattu/ tapettu ( eikä syyllistä löydetty ) niin ei oikeasti kukaan normaali voi vuoden kuluttua olla jo jossain suhteessa. Eiköhän tuohon tarvitse melkoista hoitoa, että pystyy taas luottamaan miehiin yms. ja että äitinä keskittyy lasten paranemiseen/ hyvinvointiin ja normaaliin kasvuun noin järkyttävän asian jälkeen. Tämä vaan tuli mieleen.

ei tässä nyt kyllä ihan kaikki ole kohdallaan...

miehiä tulee ja menee ( kun siellä välissä oli se "Seppokin )
Minusta tämä taas kuuluu siihen sarjaan, ettei kukaan voi etukäteen tietää miten käyttäytyy tuollaisessa suruprosessissa. Onhan tämä nähty mm. tsunamin uhrienkin kohdalla. Osalla oli heti uudet puolisot, osa taas ei voinut edes ajatella uutta suhdetta. Ihmisten suruprosessi on yksilöllinen enkä sen perusteella leimaisi ketään tunteettomaksi. Moni voi myös ajatella, että jos mies on kuollut niin hakee jotain turvaa ym. toisesta miehestä, ettei tarvitsisi olla yksin.
 
[QUOTE="vieras";24648177]Toisaalta ainakin itse ajattelen että just tuollaisessa tilanteessa sitä saattaa kaivata jotakuta ihmistä joka tuntuu siltä että ymmärtää. Jotakuta joka halaa, on lähellä, jolle voi puhua. Useinhan käy niin että kun jotain traagista tapahtuu, ystävät kaikkoavat ja sitten sitä vasta onkin todella yksin.

En minä ainakaan voi sanoa uusista suhteista että olisin takuulla 5 vuotta yksin, jos puolisoni kuolisi.[/QUOTE]

mutta ottaa siihen rinnalleen jonkun väkivaltarikollisen ( kuten tätä "kumppania " lehdessä luokiteltiin ) ei mene minun järkeeni.
 
"Vieras"
Mä en suoraansanottuna enää tiedä mitä ajattelen Auerista. Koko juttu on kuitenkin niin karmaiseva.
Uskon, että Auer on syyllinen miehensä murhaan, mutta tottapuhuen en tiedä uskoako vaiko ei että Auer olisi lisäksi raiskaaja. Tuli itsellä heti mieleen, että yrittämällä yritetään keksiä syy saada Auer linnaan.
En tiedä mistää mitään.
 
"vieras"
Rikokset, joista Aueria epäillään herättävät tekoina syvää inhoa ja vihaa.

Auerista muodostan kuitenkin mielipiteeni vasta sitten, kun riippumaton tuomioistuin on faktoihin ja tutkimukseen perustuen antanut tuomionsa niistä asioista, joista Aueria syytetään. Siis todennut hänet syylliseksi tai syyttömäksi.

Minusta ei ole oikein ruotia jonkun ihmisen elämää sillä perusteella, mitä keltainen lehdistö hänestä kirjoittaa. Se tuntuu jopa epäillyn ihmisarvoa loukkaavalta toiminnalta. Verrattavissa keskiajan noitavainoihin ja itseään tiettyyn kollektiiviseen käsitykseen lietsovan kyläyhteisön vauhkoontumiseen.
 
"vieras"
Ei nämä pässinpäät täällä mammapalstalla tajua, että suomessa ei tiedoteta isosti ja vangita todennäköisin syin, ellei näyttö ole HYVIN VAHVA!

Kuvitteletteko tosissaan, että poliisilla ei olisi näyttöä kun näin vakavista ja ankarista, yhdestä maailmankaikkeuden sairaammasta rikoksesta syytetään?
Tervetuloa todellisuuteen!
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Yhteistyössä