Mitä tupareihin lahjaksi?

Mä olen todella huono keksimään lahjoja, ja nyt pitäs ensviikolla mennä kaverin tupareihin, enkä ilman lahjaa kehtaa mennä. Alkoholi on poissuljettu vaihtoehto- eli ei mitään kuoharipulloa tms. Kaverin tyyli/ sisustustyyli on ns. moderni.... Ja mä en keksi mitään :(
 
oooolllll
Täällä on aina näitä kyselyjä, että mitä lahjaksi... Onko teille ihan outo ajatus, että kysyisitte siltä vastaanottajalta mitä se haluaa? Minusta olisi ainakin kiva, että kysyttäis, niin ei tulisi kaiken maailman turhaa rojua, mitä ei halua, tai väärän väristä tms.
 
dess
ystäväpariskunta osti oman saunallisen asunnon ja tulaislahjaksi veimme löylykulhon (puisen) ja kauhan, sisällä saunatonttu ja koivun tuoksuista öljyä. Olivat tyytyväisiä lahjaan silminnähden koska eivät olleet vielä hommanneet kunnon suanatarvikkeita.

Toisen ystävän tupareihin veimme marimekon pyyhesarjan jossa kaksi isoa pyyhettä ja kaksi käsipyyhettä plus käsisaippuateline ja saippuaa.

Viherkasvi on tullut ostettua joskus myös tuparilahjaksi.
 
"vieras"
Täällä on aina näitä kyselyjä, että mitä lahjaksi... Onko teille ihan outo ajatus, että kysyisitte siltä vastaanottajalta mitä se haluaa? Minusta olisi ainakin kiva, että kysyttäis, niin ei tulisi kaiken maailman turhaa rojua, mitä ei halua, tai väärän väristä tms.
Hmm, hyvä idea ;) Mä sain joskus tosi ihanan lahjan mun veljeltä ja sen silloin uudehkolta naisystävältä. Ainoo vaan, että kaikki oli sinistä ja mä sitten vihaan sinistä :D
 
"vieras"
rivitalo, omakotitalo, kerrostalo? pihalle joku pensas?

Ruukku kukka (esim rahapuu)

Joku leivonnainen

sellainen puutarhatonttu kukkapenkkiin
Ap mainitsi, että sisustustyyli moderni, mielestäni puutarhatonttu ei oikein istu siihen... muut ehdotukset on kyllä kannatettavia. Lisäisin vielä herkkukorin, kahvia, teetä, keksejä ym hyvää. Varmaan suunnilleen tiedät, mitkä on kaverin herkkuja.
 
[QUOTE="vieras";24202131]Ap mainitsi, että sisustustyyli moderni, mielestäni puutarhatonttu ei oikein istu siihen... muut ehdotukset on kyllä kannatettavia. Lisäisin vielä herkkukorin, kahvia, teetä, keksejä ym hyvää. Varmaan suunnilleen tiedät, mitkä on kaverin herkkuja.[/QUOTE]

tuo puutartatonttu on tosiaan kökkö idea, mut tuli mieleenni laiton tuohon :D

Tuo herkkukori on hyvä idea.. sinne sit voi sisällyttää vaik mitä.. mut sisustusjuttuja en ostas jos en tarkkaan tietäs mitä tarvii
 
Me saatiin tuparilahjaksi mm. viherkasvi (kuoli viikossa), shamppanjalasit (kertaakaan ei olla käytetty vuoden aikana, viinilasit sen sijaan olisivat tulleet tarpeeseen), keräämäämme astiastoa, kahvia, kumiankka, herkku- ja ruokakori :)
 

Yhteistyössä