Mitä turhaa haluaisitte ostaa juuri nyt?

[QUOTE="vieras";26834089]Ihana!

Mulla on verhot mustavalkoisesta mon amourista ja tekisi mieli haalia kaikissa väreissä. :)

Tuota moniväristä en olekaan nähnyt vain sinisenä, pinkkinä ja vihreänä ja tietty se musta-valko.[/QUOTE]

Mie tänään viimeemmäksi olen epätoivoisesti yrittänyt metsästää noita mustavalkoisia mm outletistä ja nettikirppiksiltä mutta ei niitä tahdo saada oikein mistään :'( Jos olet vaihtamassa sisustusta niin ota yhteyttä ;)
 
"vieras"
No mä halusin ostaa nämä pussilakanat jo viime Ikean reissulla, mutta silloin sain itseni suostuteltua jättämään ne kauppaan koska ei tosiaan tarvita.

Tänään sorruin.

 
On se kuulemma meille kun viilentää voi avaamalla ikkunan ja lämmitykseen meillä on takka :( Turhake ei ole siis minun mielipiteeni.
Ei auta viilentää ikkunoita avaamalla, jos ulkona on yli 25°c lämmintä. ;D Ja itseasiasa takan kanssa tuo toimii loistavasti, kun se liikuttaa sitä takan tuottamaa lämmintä ilmaa paremmin ympäri taloa.

Meillä toki on todella aurinkoinen tontti ja ensimmäinen kesä oltiin ilman pumppua, se oli aivan kamalaa!
 
Ei auta viilentää ikkunoita avaamalla, jos ulkona on yli 25°c lämmintä. ;D Ja itseasiasa takan kanssa tuo toimii loistavasti, kun se liikuttaa sitä takan tuottamaa lämmintä ilmaa paremmin ympäri taloa.

Meillä toki on todella aurinkoinen tontti ja ensimmäinen kesä oltiin ilman pumppua, se oli aivan kamalaa!
Tuohon +25c olen minäkin vedonnut mut mut....
Pitää yrittää jospa saisin vielä tahtoni läpi :D Haluaisin vielä tän lituskan mallin mikä maksaa tietty hunajaa ja mansikoita.
http://www.hankintaturvaliike.fi/uploads/Products/product_310/preview_kirigamine_zen_hopea.jpg


Ai niin sen kasvihuoneen haluaisin kyllä vieläkin vaikka hyvinhän tuo avomaapalstakin satoa tuottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä