mitä tuumaisit jos miehesi jäisi kiinni nuuskan käytöstä

  • Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti
mie
Luen sen tupakkatuotteeksi. En itse polta, enkä siedä sitä muiltakaan. En ole parisuhteessa, mutta jos olisin, haluaisin raittiin miehen joka suhteessa. Enkä ole uskis. ;)
 
Gluteus maximus
meillä mies käytti nuuskaa satunnaisesti silloin kun alettiin seurustelemaan. tosi ällöttävää ja haisee niin oahhalle ja maistuu, että kieltäydyin suutelemasta :x No, onneksi oli hyvin lyhytaikaista ja isäni esittelemät kuvat ( oli hammaskirurgi) suusyövästä ym. saivat miehenkin ajattelemaan. Ei ollut mitään kaunista katseltavaa.
 
Kyl
Huumetta? *reps*

Tupakkatuote se on, ällöttävä sellainen. Mies ei polta edes normitupakkia, joten melko puskista tulis kyllä moinen ylläri.

Toivoisin siis sen lopettavan, sekä terveydellisistä että esteettisistä syistä.
 
Tupakkatuote se nuuska on, eikä todellakaan mitään "huumetta". Ällöttävän näköistä, mutta ympäristölleen miellyttävämpi (ei esim. hajuhaittoja, savua tms).

Nuuskan terveysvaikutuksia on Ruotsissa tutkittu, ja kovinkaan dramaattinen terveysriski se ei ole. Rankka käyttö tietty näkyy, ja nuuskan sisältämä sokeri ei sekään tee hyvää hammaskalustolle.
 
Kerro
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tupakkatuote se nuuska on, eikä todellakaan mitään "huumetta". Ällöttävän näköistä, mutta ympäristölleen miellyttävämpi (ei esim. hajuhaittoja, savua tms).

Nuuskan terveysvaikutuksia on Ruotsissa tutkittu, ja kovinkaan dramaattinen terveysriski se ei ole. Rankka käyttö tietty näkyy, ja nuuskan sisältämä sokeri ei sekään tee hyvää hammaskalustolle.
Missäs tutkimuksissa on todettu ettei nuuska ole "kovin dramaattinen tervyesriski"?

Mielelläni lukisin, minä kun olen enempi kuullut näistä suusyöpä ym. liitännäisistä. Linkitätkö tietoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tupakkatuote se nuuska on, eikä todellakaan mitään "huumetta". Ällöttävän näköistä, mutta ympäristölleen miellyttävämpi (ei esim. hajuhaittoja, savua tms).

Nuuskan terveysvaikutuksia on Ruotsissa tutkittu, ja kovinkaan dramaattinen terveysriski se ei ole. Rankka käyttö tietty näkyy, ja nuuskan sisältämä sokeri ei sekään tee hyvää hammaskalustolle.
No mikäs se oli se kauhutarina jota meille terveystiedon tunnilla esiteltiin, jossa poika oli saanu nuuskasta huulisyövän, joka oli levinnyt leukaluuhun, joka oli jouduttu poistamaan. Ja siihen huulisyövästä alkaneeseen syöpään se poju oli sitten kuollutkin..
 
Lasken sen tupakkatuotteeksi. Mies ei käytä, eikä polta. Mutta jos nyt haluaisi yhtäkkiä aloittaa, niin en mä ymmärrä, mitä siinä olisi kiinni jäämistä?
Aikuinen ihminen, mikä mä olen kieltämään tuollaista asiaa? Ja kun en kuvittele, että mulla olisi asiaa kieltää, niin ei kai se voi mitenkään kiinnikään jäädä?
 

Yhteistyössä