Mitä tykkäätte? (Kuvia kaverista)

Vai niin :p. Ei huono ollenkaan! Jos pitää valita värittömän (ja tuppisuisen) hailakkasilmäisen suomalaisen siilitukan ja tuon kuvien miehen välillä, niin ei kyllä ole vaikeaa. Symppis on! Ja miten niin limainen? Itse olette limaisia :D. Kiltteyskin plussaa vaan, samoin ammatti todellakin...
 
Ortopedi?
Katseenkestävin ortopedi, jonka tiedän.

Täältä löytyy kyllä ihan syötävä urologi ja pari naminami-gastropuolen kirurgia.. :p

Miksi kaverisi haluaa meiltä mielipiteitä? Pitääkö itseään komeana vai onko itsetunto-ongelma vai hakeeko kumppania? :D

Olin muuten varma, että esittelet kuvaa Penan kaverista tmv :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Kaveri on nyt töissä, mutta muistutan sitä illalla tästä ketjusta. =)

Eilen oikeesti hävetti nuo päänaukojat...

miksi hän haluaa ulkonäkökommentteja itsestään? Ja tältä foorumilta =)
Siksi, että täältä saa melko suoraa palautetta suomalaisilta tavallisilta naisilta. Itsehän tätä hänelle ehdotin tekemisen puutteessani eilen illalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Kaveri on nyt töissä, mutta muistutan sitä illalla tästä ketjusta. =)

Eilen oikeesti hävetti nuo päänaukojat...

miksi hän haluaa ulkonäkökommentteja itsestään? Ja tältä foorumilta =)
Siksi, että täältä saa melko suoraa palautetta suomalaisilta tavallisilta naisilta. Itsehän tätä hänelle ehdotin tekemisen puutteessani eilen illalla.
Jos hällä tänäänki on tylsää ni toki tarjoan kahvit ja seuraa :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Ortopedi?
Katseenkestävin ortopedi, jonka tiedän.

Täältä löytyy kyllä ihan syötävä urologi ja pari naminami-gastropuolen kirurgia.. :p

Miksi kaverisi haluaa meiltä mielipiteitä? Pitääkö itseään komeana vai onko itsetunto-ongelma vai hakeeko kumppania? :D

Olin muuten varma, että esittelet kuvaa Penan kaverista tmv :D
Jep, ortopedi. Mielipiteitä hän haluaa kuulla ihan mielenkiinnosta, koska itse sitä ehdotin sen oman kroppapinoni innoittamana. ;)

Ei aina kuvia Tanesta ( ;) ) kavereineen.
 

Yhteistyössä