mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

  • Viestiketjun aloittaja vierrass
  • Ensimmäinen viesti
vierrass
Naapurissa asuu siis tyttö joka kulkee autolla ja tänään oli mun ekaluokkalaisen ottaneet kyytiin ja toivat kotiin . Olenko outo kun pikkusen "hiertää" et ei kysytty onko ok.
 
häh
[QUOTE="vieras";21945726]En tykkäisi, en anna lasta kenen tahansa kyytiin, varsinkaan ellen tiedä ajotaitoja janopeustottumuksia.[/QUOTE]

Ei herramujee tollasia voi olla oikeesti olemassa :eek:
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja häh;21945759:
Oot ap tosi tosi outo :eek: :eek: Jos joku olis niin mukava, et ottaa naapurin lapsenki kyytiin niin kiittäisin ja olisin tosi mielissäni.
Mistä tollasia sikiää kuin ap??
Mitä " tollasia " ? Miks pitää olla ilkeä ? En mä naapuriani hauku tässä ja kiitin kyllä toi, mutta minkä minä sille mahdan, että pikkuisen se silti mua ihmetytti, että ei ollut ikinä edes puhetta että toisi lapsen tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;21945771:
Ei herramujee tollasia voi olla oikeesti olemassa :eek:
Säkö annat lapsesi kenen tahansa kyytiin? En anna anopinkaan kyytiin, mielestäni hänellä ei tarvisi olla enää korttia saatikka autoa. Jos lapset johonkin menee autolla, silloin ajan joko minä tai minun mieheni, ammattikuski bussissa tai taksissa.
 
naistaffel
vähän riippuu naapurista. Joku tuntematon naapurin setä viistoista kerroksisen talon kerroksesta X voisi hermostuttaa todellakin, mutta kuvaus "naapurin tyttö" ei herätä mitään ahdistusta mulla. Riippuu tietty tytöstä.;) Mutta lapsen kanssa voisi keskustella siitä, että kenen tahansa, edes puolitutun, kyytiin ei ole syytä mennä. Ei nyt tarvi hysteeriseks alkaa mut tervettä järkeä vaikka opettaa.
 
hup
Vähän jäi epäselväksi, mikä asiassa harmittaa? Haluaisitko, että lapsi saa liikuntaa vai pelkäätkö, että jotain voi sattua?

Itselleni olisi kyllä ok, eikä kävisi mielessä, että lupaa pitäisi alkaa kyselemään kotimatkaa varten.
 
häh
Mitä " tollasia " ? Miks pitää olla ilkeä ? En mä naapuriani hauku tässä ja kiitin kyllä toi, mutta minkä minä sille mahdan, että pikkuisen se silti mua ihmetytti, että ei ollut ikinä edes puhetta että toisi lapsen tms.
Oikeesti oot tosi outo. Sano naapurille, että sun lasta ei saa kuljettaa autossa. En oikeesti oo tienny oudoista ihmisistä ja tosi tosi kummallisista mielipiteistä mitään ennen palstalle eksymistä. Täällä kyllä törmää jos jonkinlaisiin toinen toistaan kummallisempiin juttuihin ja tämä ketju on näistä taas oikein kermaa :LOL:
 
häh
Säkö annat lapsesi kenen tahansa kyytiin? En anna anopinkaan kyytiin, mielestäni hänellä ei tarvisi olla enää korttia saatikka autoa. Jos lapset johonkin menee autolla, silloin ajan joko minä tai minun mieheni, ammattikuski bussissa tai taksissa.
Ei en anna kenen tahansa kyytiin :LOL: mutta jos naapurin samalla luokalla olevan lapsen äiti antais autokyydin mun lapselle niin ei siinä mikään mua hiertäisi. Hiertää vaan tollaset joilla on hyvin rajoittunut ja kummallinen ajatusmaailma.
Tämä on näitä Teema-dokumentin pumpulissa kasvaneet tapauksia :/
 
No satunnaisesti olis mulle ok, mutta jos tota alkais tapahtua joka päivä, niin voisin tykätä kyttyrää. Jos nimittäin matka on kävelyyn sopiva ja meidän perheessä on ajateltu, että se kävellään. Vähän hankalaa voisi olla silloin perustella naapurille, mutta jotain pitäisi ehkä keksiä... Eli joskus ok - vaikka ihan hiukkasen outoa noin pienten kohdalla minustakin - mutta säännöllisesti ei kivaa.
 
Keittiönoita
Kiittäisin. Tosin tästä meiltä on ala-asteelle 150 metrin matka, joten ehkä ei olisi autokyytiä tarvinnut. Mutta jos olisi vaikka ollut sadepäivä tai muuten huono ilma, niin ihan kivahan se olisi päästä noinkin lyhyt matka silloin autolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;21945873:
Ei en anna kenen tahansa kyytiin :LOL: mutta jos naapurin samalla luokalla olevan lapsen äiti antais autokyydin mun lapselle niin ei siinä mikään mua hiertäisi. Hiertää vaan tollaset joilla on hyvin rajoittunut ja kummallinen ajatusmaailma.
Tämä on näitä Teema-dokumentin pumpulissa kasvaneet tapauksia :/
No minulla ei välttämättä ole minkäänlaista tietoa naapurini ajotaidoista, vaikka hänellä olisikin lapseni ikäinen lapsi, se ei kerro yhtään mitään. Jos minä olisin ollut hänen kyydissään ja tietäisin että hän myös osaa sillä autolla ajaa ihmisten lailla ja jos kaupungista kyse, niin liikennesääntöjen tuntemus olisi ihan ok myös. Meilläpäin tosin kenellekään ei tulisi mieleenkään soittamatta ottaa kenenkään lasta kyytiin.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21945907:
Kiittäisin. Tosin tästä meiltä on ala-asteelle 150 metrin matka, joten ehkä ei olisi autokyytiä tarvinnut. Mutta jos olisi vaikka ollut sadepäivä tai muuten huono ilma, niin ihan kivahan se olisi päästä noinkin lyhyt matka silloin autolla.
no tokihan minäkin kiitin kun pihaan tulivat. Naapurin äitiä en tunn sen ihmeemmin, ulkoäöltä tiedän.
Mutta poistun nyt kun joku niin otti herneet ,kun mietin asiaa edes.
 

Yhteistyössä