Mitä tykkäisitte jos saisitte villasukat lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja v-i-e-r-a-s
  • Ensimmäinen viesti
v-i-e-r-a-s
Niin mitä tykkäisitte jos joku ystävänne/kaverinne antaisi lapsillenne villasukat ihan vaan ilman mitään syytä? Olisi vaan innostunut kutomaan ja haluisi antaa teidänkin lapsillenne parit. Voiko tuollainen jollain tasolla loukata jotakuta? (Kun meitä nyt on niin moneksi niin mietin vaan)
 
"vieras"
no en loukkaantuisi missään nimessä! kaunis ajatus :) Mutta omalla kohdallani miettisin päässäni mihin ne laitan.. Meillä vauva 7kk ja ollaan saatu yhteensä käytettyjä ja uusia villasukkapareja jo toistakymmentä. Tässä kun on ollut vasta kesäkin, niin aika pienelle käyttöasteelle jäänyt rakkaudella kudotut sukat :(
 
--
Ei se loukkaisi, mutta kannattaa tarkistaa etukäteen, onko sukille tarvetta vai ei. Minusta villasukkien kanssa menee niin, että toiset ei saa niitä mistään ja kovasti kaipaavat... kun taas toisilla niitä tulee ovista ja ikkunoista kun mummot ja mammat niitä kilvan kutoo.

Meillä ei ole tarvetta sukille, en toki sellaisesta lahjasta pahastuisikaan.
 
Mä toivoisin, että tulisi kivan väriset ja oikean kokoiset. Ei mitään tarvetta harmaille villasukille... eli en haluaisi että lahjaksi tulisi epäsovista jämälangoista kehitetyt versiot. Ja syy miksi en haluaisi: menee sekin hukkaan kun en käyttäisi niitä. Olen jättänyt yhdet kirjavan kukertavat käyttämättä, kun lahjaksi sain. Samalla vaivalla voi tehdä nimittäin kivatkin. Osaan nimittäin itse tehdä sukkia ja lapsen villasukat tekee hetkessä.
 
No,
ei tietenkään loukkais,mutta meille tulee kolmalta taholta sukkia,eli niitä piisaa...lapaset olis enemmän kuin tervetulleita,niitä ei oo vihjauksista huolimatta tullut.Onko lapanen paljon vaikeempi tehdä,kuin sukka? mä en itse osaa neuloo mitään.
 
ilahtuisin
Olisin iloinen lahjasta. Kohta pitää just mennä esikoiselle kaupasta ostamaan, kun ei sopivia kaapissa ole ensi talveksi. Jos saatais lahjana, säästyisi sekin raha ja olisi vielä uniikit sukat ;-)
 
"Pinkuli"
En loukkaantuisi,mutta varmaankin pyytäisin (tai siis tilaisin,tarjoutuisin maksamaan!) samanvärisiä lapasia. Ja sellasia missä on kunnolla pitkät "varret". Meiän nyt 10-kuinen poika osas jo viime talvena kiskoa tavalliset tumput pois jos ei ollu mitään virityksiä millä pysyy hihoissa kiinni..
 
"äippä"
Minun sisko kysyy joka syksy saman kysymyksen "Kuinka paljon muksunne jalata on kasvaneet". Hän tekee siis joka talvi ihan omasta halustaan meidän lapsille villasukat ja tykkään tästä kovasti kun itse en osaa kutoa
 

Yhteistyössä