Mitä tyydytystä kyttääjät täältä saavat?!

Eikö omassa elämässä riitä säpinää, kun pitää ensin tuttujen juttuja tulla tänne kaivelemaan ja sitten jauhamaan niistä irl, vai missä mättää?

Uskaaltaako kukaan tulla tähän ketjuun tunnustamaan olevansa säälittävä kyttääjä, jonka (tylsän?) elämän piristys löytyy Kaksplussan palstailijoiden henkilöllisyyden selvittämisestä ja heidän asioillaan märehtimisestä?!
 
...........
joo mä kyttään. mitä sittte? miks tarvii tänne kirjoitella asioitaan jos niistä ei saa muut jauhaa? kannattais sulkea kone ja olla tiiviisti ovet ja ikkunat kiinni, jos häiritsee, että joku tietää sinun elämästäsi jotain mitä olet itse kertonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...........:
joo mä kyttään. mitä sittte? miks tarvii tänne kirjoitella asioitaan jos niistä ei saa muut jauhaa? kannattais sulkea kone ja olla tiiviisti ovet ja ikkunat kiinni, jos häiritsee, että joku tietää sinun elämästäsi jotain mitä olet itse kertonut.
Totta on, että tänne kirjoitellaan omia asioita, mutta nyt tarkoitankin selän takana jauhamista oikeassa elämässä.

Siis sitä, että ollaan tunnistettu jokin henkilö ja sitten yhteisten tuttujen kanssa puidaan, mitä se ja se nikki on milloinkin sanonut.
 
superkyylä
minä nuuskin postiluukut jotta tiedän mitä SINÄ teet tänään ruuaksi.Vahdin ikkunasta mitä SINÄ tuot kaupasta ja kuljetko SINÄ yksin.MINÄ olen superkyylä ja minä tiedän SINUSTA ja SINUN PERHEESTÄSI kaiken.BUAHAHHAHHAA :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja superkyylä:
minä nuuskin postiluukut jotta tiedän mitä SINÄ teet tänään ruuaksi.Vahdin ikkunasta mitä SINÄ tuot kaupasta ja kuljetko SINÄ yksin.MINÄ olen superkyylä ja minä tiedän SINUSTA ja SINUN PERHEESTÄSI kaiken.BUAHAHHAHHAA :D :D
Etpä sen vertaa tiennyt, ettei meillä ole postiluukkua. :whistle: :D
 
Mä tiedän, että muutama tuttu lukee täällä mun kirjoituksia.
Kumpikaan heistä ei ole kyllä sitä koskaan mulle sanonut :whistle:
Mua ei haittaa. Mua lähinnä vaan huvittaa. Ihan kaiken, mitä he voivat täältä lukea, kertoisin myös kasvotusten, jos sellainen kiinnostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tiedän, että muutama tuttu lukee täällä mun kirjoituksia.
Kumpikaan heistä ei ole kyllä sitä koskaan mulle sanonut :whistle:
Mua ei haittaa. Mua lähinnä vaan huvittaa. Ihan kaiken, mitä he voivat täältä lukea, kertoisin myös kasvotusten, jos sellainen kiinnostaa.
Sama on mulla nyt ja edellisen nikin kans myös, mutta eipä tää mun stokkeri oo vieläkään ilmoittautunu.

Mulla oli melkoinen selkkaus irl tuossa muutama kuukausi sitten, kun kirjoitin Suomi24:lle eräästä mun ja parin tuttavan välisistä ongelmista ja niitä oli sitten tosiaan jauhettu selän takana oikein kunnolla. Sillon en vielä tienny, että mua kytätään ja tarkoitus oli ihan anonyymisti purkaa mieltäni.

No, virheistä viisastuu. Koskaan en mustana enää kirjoittele henkilökohtaisista asioistani kuin pintapuolisesti korkeintaan.
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tiedän, että muutama tuttu lukee täällä mun kirjoituksia.
Kumpikaan heistä ei ole kyllä sitä koskaan mulle sanonut :whistle:
Mua ei haittaa. Mua lähinnä vaan huvittaa. Ihan kaiken, mitä he voivat täältä lukea, kertoisin myös kasvotusten, jos sellainen kiinnostaa.
Mistä tiedät? Minä myös usein törmään täällä mustan tutun juttuihin,en pahemmin kommentoi niitä enkä tosielämässäkään puhu palstasta.
 

Yhteistyössä