Mitä vielä lisää näihin tarjoiluihin?

kelpaa kyllä
Siinähän sitä on seitsemää sorttia kahvipöytään, eli ihan tarpeeksi.

Hassua muuten miten eri tavoin ihmiset juhlii eri juhlia, ilmeisesti vähän asuinseudustakin riippuen. Mun elämässäni tuo olisi lähinnä ristiäisjuhlan tarjoilu, tai miksei jonkun pyöreiden synttäreiden. Rippijuhlat on meillä olleet ruokajuhlat, kun oli pieni suku. Yo-juhlat, jotka joillakin näyttävät olevan ateriointijuhlat, oli meillä taas vähän aloituksen tapaiset, paitsi kylmiä salaatteja oli myös - kun juhlat olivat kaupungissa semmoiset "pistäytymisjuhlat" liukuvine tulemisineen ja menemisineen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kelpaa kyllä;29974405:
Siinähän sitä on seitsemää sorttia kahvipöytään, eli ihan tarpeeksi.

Hassua muuten miten eri tavoin ihmiset juhlii eri juhlia, ilmeisesti vähän asuinseudustakin riippuen. Mun elämässäni tuo olisi lähinnä ristiäisjuhlan tarjoilu, tai miksei jonkun pyöreiden synttäreiden. Rippijuhlat on meillä olleet ruokajuhlat, kun oli pieni suku. Yo-juhlat, jotka joillakin näyttävät olevan ateriointijuhlat, oli meillä taas vähän aloituksen tapaiset, paitsi kylmiä salaatteja oli myös - kun juhlat olivat kaupungissa semmoiset "pistäytymisjuhlat" liukuvine tulemisineen ja menemisineen.
Mun kaveri sano et niitte pitäjässä on perinteenä tarjota hautajaisissa lämmin ruoka pöytiin tarjoiltuna. On näissä kyllä eroja.
 
kelpaa kyllä
Mun kaveri sano et niitte pitäjässä on perinteenä tarjota hautajaisissa lämmin ruoka pöytiin tarjoiltuna. On näissä kyllä eroja.
No niinpä, ajatella tuotakin. Viimeksi kun olin hautajaisissa, siellä oli todella niukat mutta tyylikkäät tarjoilut, ja koko tilaisuus oli pieni mutta valtavan tyylikäs. Järjestäjäkin oli iäkkään vainajan poika (iäkäs homo ja niin penteleen tyylikäs mies). Nälkäänsä tuskin tuli tuohon tilaisuuteen kukaan tyydyttämään, joten tarjoilut olivat erittäin riittävät tarkoitukseensa, eli yhteiseen muisteluhetkeen ja tilanteen jakamiseen.
 
"Barbarella"
Mä vaihtaisin jonkin suolaisista ja makeista vegaaneillekin sopivaksi. Samalla tulisi huomioitua maito- ja muna-allergisetkin.
No jospa ap tietää, että kasvisyöjiä, maitoallergisia ja muna-allergisia ei vieraissa ole. Jos tuon tietää, niin miksi pitäisi noita huomioida mitenkään. Meillä ainakin tällaiset juhlat pidetään vain kutsuttujen kesken eikä ole mitään yleistä kutsua ja tulijoiden ruokavaliot on tiedossa.
 

Yhteistyössä