Mitään toiveita että synnytys käynnistettäs?

  • Viestiketjun aloittaja rv 39+3
  • Ensimmäinen viesti
rv 39+3
Mulla siis mahan painosta jalkaterä niin kipeä, että käveleminen ei enää onnistu jalalla oikein mitenkään päin. Kipua pahentanut se, että olen koittanut kävellä jalan sisäsyrjällä/kantapäällä.
Itse ainakin luulen, että kipu johtuu raskaudesta, mutta varma en tietenkään ole. Alkaa vaan henkisesti oleen aika raskasta. :´(
 
Katsovat sekä äidin että vauvan vointia. Kokonaistilanne ratkaisee mutta helpolla eivät käynnistä. Itselläni kovan päänsäryn vuoksi yritettiin käynnistystä mutta ei käynnistynyt. Sekin on siis mahdollista jos kroppa ei ole valmis.
 
mulla käynnistettiin kaks,toinen ihan syystä mutta toisesta olin niin kipee ja loppu kun en enää nukkunutkaan. ei ne heti ekalla kerralla käynnistänyt,mutta rv 39+6
ei se synnytys kumminkaan alkanut..olin 6 tuntia tipassa ja lähdin osastolle nukkuun. vauva syntyi sitten itte aamuyöllä. aina kannattaa kysyä.
 
Mulla oli toisessa raskaudessa niin kovat liitoskivut että en enää loppu raskaudesta pystynyt kävelemään kivutta ja ulisematta, viimisellä neuvola kerralla täti laitto mut vauvan sydän äänten takia ä-polille jossa todettiin että vauvalla ei ole varsinaista hätää ( rytmihärö oli, korjaantu synnytyksellä ) mutta minun hyvinvointi meni edelle ja seuraavana päivänä oli käynnistys joka tapahtu puhkaisemalla kalvot kun olin jo tarpeeksi auki, onneksi, en olis jaksanu sitä pilleri rumbaa :(
 

Yhteistyössä