Mitähän syndroomaa mä nyt sairastan kun...

..on pakko puuttua asioihin. :headwall: Joo, on ihan pakko kommenttia livauttaa..tulee ihan väkisin suusta. Koirankakattajalle joka ei kerännyt lemmikkinsä pjaskaa, teineille jotka polttivat leikkipustossa..jne. Mä en enää mene tuonne ulos kun on aina johonkin otettava kantaa. Ja arvatkaa kannattaako!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ö;26415756:
Tuon tyyppisillä ihmisillä yhteiskunta pysyy kasassa ja järjestyksessä. Pitää puuttua asiohin, eikä vain valittaa ja ihmetellä..
Mutta kun mä vaan ahdistun siitä. Ei mua kuitenkaan kukaan ota tosissaan.: / Tää on varmaan joku ammattitaudin jatko-osa, vaikka duuni kesäksi loppuikin..tai ehkä juuri siksi kun en ole duunissa niin puran turhautumistani...
 
eräs tapaus
Tiedän asperger-tapauksen, jolla on pakkomielle ottaa kantaa asioihin ja parantaa maailmaa. Menee aika lujaa hänellä, vaikka nasevia ajatuksia heittääkin. :D Niillä ei vielä maailmaa paranneta. Etenkään jos kaikki näkevät, että tällä henkilöllä on elämänhallinnassa aika isoja ongelmia. Se, että on pakkomielle tolkuttaa vain muille epäkohdista ja ei huomaa oman elämän puutteita, antaa aika luotaantyöntävän kuvan.
 

Yhteistyössä