MITÄPÄ ANNATTE VIRPOJILLE SUNNUNTAINA?

  • Viestiketjun aloittaja hermot menee su
  • Ensimmäinen viesti
yhyy
Mä niin haluisin että meille tulis virpojia, mutta ei niitä koskaan tuu. :( Johtunee siitä että meillä on alaovessa ovikoodi, tai sitten siitä, että meidän ovikello on ikuisiksi ajoiksi painunut sisään, eli ei toimi. Aina ostan pikku virpojile jotain, mutta koskaan kukaan ei tuu.
 
Tuohus
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen onneksi kylpylässä. Siellä tuskin kukaan koputtaa oveen. En muutenkaan avaa ovea, en anna mitään... Eikä lapsenikaan kerjää keneltäkään.

Virpojien on tarkoitus karkoittaa noidat ja trullit taloita... Miks ihmeessä sitten pukeudutaan noidiksi... Ei ymmärrä... Ja miks siitä pitää saada pääsiäismunia...
Muna symboloi uuden elämän alkua.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
muuttakaa varsinais-suomeen, täälläpäin ei oo tollasta perinettä. nuuttina on
Missä päin? Turussa ainakin kiertää virpojia. Nuuttina taas ei. Sen sijaan tiedän, että esim. Porin seudulla molempia.

Meille sais mielellään tulla virpomaan. Viime vuonna tais käydä vaan 3 ja nekin samalla kertaa. Ois kerrankin ollut herkut valmiina. Sillon jos käy paljon väkeä, saavat tyytä virvon varvon -patukoihin, jos vaan muutama saavat pääsiäismunat.

Ja tänä vuonna ei kuulema oma tyttökään halua virpoa. Ujostelukausi vissiin.
 
en mitään- viime vuonna oli varattuna herkut ja ketään ei tullut joten en viitis tänä vuonna tuhlata rahaa niihin. ja ei me olla ees kotonakaan. ukolle pitää sanoa että tukkii ovikellon että saa nukkua, tulee töistä vasta aamu 4 joten tuskint ykkää hyvää jos ovikello soi 8 aamulla.
 

Yhteistyössä