mitäpä olette tänään puuhanneet? :)

  • Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti
manna
me käytiin puolukassa ja saatiinkin niitä reilu litra. ja mä löysin samalta reissulta suppilovahveroita varmaan 3 litraa. sitten tultiin kotiin ja siinäpä meni hetki, että noi metsän antimet oli siivottu. mies lähti vielä kalaan ja nyt lapset makaavat telkkarin edessä. Ai niin, eikä ollut metsässä edes hirvikärpäsiä!

Mitä teidän päivään kuuluu?
 
vieras
yksin rauhassa kauppailin ja kävin kirjastossa lukemassa lehtiä ja sit kotona tiskasin ja katoonu telkkaa ja palstaillu eli rentoa meininkii,yksin siis olen tänään ja vielä jonkin aikaa.
 
no
Aamupäivällä shoppailemassa paikallisessa kauppakeskuksessa, sitten kodinhoidollisia velvoitteita, koiran kanssa kävelyä, sauna. Saunassa riitelyä ukon kanssa ja kohta lähen likkakaverille värjäyttämään tukkani ja varmaankin haukkumaan sitä ukkoa..
 
Aamusta silmät aukastessani imuroin cheeriosit yöpöydältä ja lattialta + gerbiilien ruuat olkkarin matolta ja pupun häkistä pois. Käytiin ulkona keräilemässä oksia kärmekselle ja kotona sisällä öhvötetty loppu aika.
 
Tyttöjen kanssa käytiin kiertämässä kirppis, mukaan tarttui tavaraa 12eurolla :D
Nesteelle poikettiin pillimehulle ja prismasta shopattiin lauantaipussit.

Itekseni(koiran kanssa) kävin kuluttamassa 1½h koirapuistossa. Nyt on vajaa 5kk koirakersa ihan naatti :heart:
 
Aamulla heräisn, keitin sumpit, sit aloin siivoamaan vaatekaappiani ja tuli 4 säkillistä vaatteita :D ja mies vei ne kaupan keltaiseen laatikkoon eikä omatuntoo pistellyt, pihahommia, talon lämmitystä, pyykkien pesemistä, viikkailua, sekä kävin kaverin luona.
 
narikka83
aamusta siivosin, meinas oleen liian suuri kenneli ;) päivällä lähin mummolaan poikien kans ja sieltä markkinoille, sieltä oli jo lähteny yli puolet myyjistä. jäätiin ilman lakua :( päivällä jouvuin hirvimettälle viemään toisen koiran ja hakeen väsyneen kotiin, tuli n100km reissu...
 
Rollolainen
aamula leivoin juustoista peltileipää. sit lähdettiin jusdokisoihin, missä osa lapsis akisaili ja mä olin kahvimyyjänä, mies kannusti tatamin laidalla, sit olikin pyykkipäivä ja nyt odottelen että sais ne pyykit hakee kuivaushuoneesta pois.
Ja olen siis ehtinyt kaksi ruokaakin tekemään tänään ja aamupalan. Pojan 9v laitoin tekemään lapsille iltapalan
 
Kävin lasten kanssa puistossa ja lähikaupassa ostamassa herkkuja! :D Äitini kävi siskon kanssa kahvilla (ja pääsin suihkuun ihan yksin ja rauhassa!). Sitten katottiin esikon kanssa Rölli-elokuvaa ja syötiin merirosvokeksejä ja hauskuutettiin pikkuveikkaa joka on vähän nuhassa. Nyt pienempi jo sippas ja esikoinen vielä laulelee sängyssä. Jääkaapissa odottelee yksi yksinäinen siideri jonka ehkä kumoan kurkkuuni jahka tuo toinenkin nukahtaa! =)

muoks* Piti vielä lisätä, että kämppä on kuin pommituksen jäljiltä, kun on päivä mennyt niin nautiskellessa... :ashamed: Mutta onneksi huomenna on päivä uus!
 

Yhteistyössä