Mitäs jos ei tuu oireita?

  • Viestiketjun aloittaja B82
  • Ensimmäinen viesti
B82
Siinä se kysymys olikin, eli voiko se tarkoittaa jotain negatiivista jos ei tule esim. pahoinvointia, tai muita oireita mitä nyt alkuraskaudesta usein tulee? Itsellä raskaus alussa, ei vielä oireita, tosin en ole vielä odottanutkaan, mutta jos niitä ei ala kuulua lähi viikkoina niin onko syytä huolestua? Jostain keskusteluista olen näin vain ymmärtänyt ja mullehan tämä oli ihan uusi asia....pisti vain mittimään. :/
 
Jokainen raskaus ja jokainen ihminen on erilainen. Toisille pahoinvointia tulee ja toisille ei.

Jos oikein epäilyttää niin ota neuvolaan yhteys tai käy yksityisellä ultrassa. Niin kauan ennen kuin vuotoa tulee tai kovia kipuja voit minun mielestä olla rauhallisella mielellä :hug:
 
Itse odotan kolmatta lasta, eikä yhdessäkään raskaudessa ole ollut mitään oireita,mitkä tuntuvat tulevan kuitenkin suurelle osalle odottajia. Eli ei pahoinvointia , ei rintojen arkuutta , ei sitten mitään. Ekaan ultraan kun oon aina menny, tuntuu et minkähän takia tännekin on tultu, mut aina sieltä pikkuinen on löytyny :) Eli itse ainakin olen suunnattoman onnellinen,että olen säästynyt kaikelta alkuvaivalta. Ei tunnu herkkua olevan,mitä täältäkin olen esim. pahoinvoinnista lukenut. Ja " lohdutukseksi" : loppuvaiheessa alkaa aina jotain löytyä, esim . liitoskipuja, selkäkipuja yms. kivaa. Joten odottele rauhaisin mielin!
 

Yhteistyössä