Mitäs jouluasioita vielä tekemättä?

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ette muuten usko, mikä määrä nukkaa lähti eilen olkkarin matosta, kun yhden vanhan kansan niksin mukaan sit putsailin! No, onpahan kuin uusi nyt :D.
Kerro niksi, please!
4 litraa vettä ja 2,5 dl etikkaa, kastetaan juuriharja seokseen ja hangataan mattoon. Kyllä lähtee :)!
Nukkamatto siis? Pitääpä kokeilla. Tuuletitko mattoa sitten, haiseeko se etikka kovinkin?
 
Muorikka
Minulla on siivous,siis imurointi puhtaat matot lattialle,vessan kuuraus.Sitten kinkun paisto,Ja itselle torttujen paistaminen.Ensi viikolla taidan aloittaa itse tekemään ruisleipää,pitkän tauon jälkeen.On aika hintavaa kaupassa.Samoin sämpylöitä vois pyöräyttää,en osaa vieläkään tehdä hyvää hiivaleipää.On ihanaa kun tänä jouluna ei tule ruokavieraita,viimejouluna sain tarpeekseni,kun olin laittanut kaikki vimpanpäälle,oli yhden kommentti syömisen jälkeen,-"Tää oliki kolmas riisipuuro,tais riittää tälle vuodelle".Ja ite tilasivat koko setin kaikkia ruokia......!!!!!!!%&¤#"?=)6453268
 
tämmöisiä
Viimeinen ruokakauppareissu, kinkun paisto ja salaattien teko... viimeiset imuroinnit ja pölyjen pyyhkimiset ja saunan pesu. Ja muutama lahjakassi toimitettava oikeisiin huusholleihin.
 
Epätavallista
- Pönttöjen pesu. :)
- ovien pesu
- pyyhkeiden vaihto
- pyykin pesu

- ruokaostokset, ei mitään jouluruokia vaan sisäfilettä, uuniperunoita, punajuuri-aurapaistosta, bataatteja, salaatteja, erilaisia leikkeleitä ja jotain pateeta, juustoja & hedelmiä, suklaamantelitorttua, jouluglogiä
 
nooo
Pari päivää töitä ennen joulua. Kinkun jos paistais ja viimeiset lahjat paketois, niin mun puolesta valmista. Kaupassa käyty ja siivous tehty, joten ikävät asiat suoritettu.
 
en ole jouluihminen
Kaikki! No muutaman lahjan olen paketoinut. Lapset lähtee mummolle, olen itse lahiksella, niin en tee jouluruokia. Ehkä muutaman porkkanalaatikon paistan. En siivoa erityisemmin, enkä stressaa muutenkaan.
 
näin...
Täälä olis kans vielä yks synnytys hoidettavana! Supistukset tuntuis kyllä kovenevan parhaillaan eli taitaa ehtiä jouluksi! Ruokavalmisteluihin voi onneks pyytää apua, kun tää on kuitenkin itse hoidettava... :)
 
"ccc"
[QUOTE="ccc";30530686]Matka helsinki-vantaalle ja hetkeksi pois tästä kylmästä maasta.[/QUOTE]

Kentällä ollaan. 10 tunnin päästä istun palmujen alla drinkki kädessä ja nauran joulua stressaaville ihmisille.
 
minä......
Hmm, isälle on vielä viinipullo ostamatta, kuusi seisoo olkkarissa mutta sitä ei oo vielä koristeltu, kinkku on uunissa, paisti pitäis vielä tehdä kun syömme jouluaterian huomenna täällä kotona, kun emme ole aattona kotona.
Muuten kaikki on valmista :)
 
tämmöstä
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöisiä;30530175:
Viimeinen ruokakauppareissu, kinkun paisto ja salaattien teko... viimeiset imuroinnit ja pölyjen pyyhkimiset ja saunan pesu. Ja muutama lahjakassi toimitettava oikeisiin huusholleihin.
Tuosta työlistasta on se ruokakauppareissu jo sitte tehty :D

Lahjakassejakin on jo lähtenyt. Nyt tässä tekstiilejä harkitsen, että onkos ne nyt mun mielestä hyvin, vai vaihtelenko vielä...
 
Kinkku pittää paistaa, lattiat luututa, tehä pastejoita ja suklaatuorejuustokakku. Huomenna loput pikkuostokset lähikaupasta. Vietävä siskon porukalle joululahjat. Silitettävä liina pöydälle.
 

Yhteistyössä