Mitäs mielt ootte siit, ku junis ei saa enää tupakoida?

"vieras"
Naurettavaa: valittajia oli taatusti vähemmän kuin ihmisiä, jotka käyttivät tupakkakoppeja. Jos oikeasti haluttaisiin lisätä matkan viihtyisyyttä, niin ravintolavaunuissa lopetettaisiin alkoholitarjoilu. Humalaiset ovat ihan hirveitä liikkuvassa junassa.
 
taaperoimetyksen paheksuja
Aloittaja on idiiootti, skitsoilee vaan. Kuinka paljon ne tupakkakopit ihmisiä häiritsi siis? Noh, asia ei koske minua koska olen matkustanut junissa viimeksi v 2010, enkä aio matkustaakaan. Ja kullakin meillä on kai paheemme, mutta taaperoimetystä en ymmärrä enkä hyväksy.
 
"vieras"
Tupakoimattomuus ei ainakaan viisaaksi tee, luin meinaan kahteen kertaan otsikon ja silti ihmettelin että kuka hitto on junis? Ja kuka sitä kieltää röökaamasta? :D

Enkä elämässäni ole yhtään tupakkaa polttanut.
 
"vieras"
No eipä mua ole haitannut vaikka ovat siellä lasikopissa olleet tupakalla. Ennemmin keljuttaa lentojen tupakoimattomuus, sieltä ei pääse edes pihalle tupakalle välillä. Itse en polta.
 
[QUOTE="vieras";29114599]Naurettavaa: valittajia oli taatusti vähemmän kuin ihmisiä, jotka käyttivät tupakkakoppeja. Jos oikeasti haluttaisiin lisätä matkan viihtyisyyttä, niin ravintolavaunuissa lopetettaisiin alkoholitarjoilu. Humalaiset ovat ihan hirveitä liikkuvassa junassa.[/QUOTE]

Juu, ei humalaiset tosiaan mitään miellyttävii oo.
 
[QUOTE="vieras";29114626]Tupakoimattomuus ei ainakaan viisaaksi tee, luin meinaan kahteen kertaan otsikon ja silti ihmettelin että kuka hitto on junis? Ja kuka sitä kieltää röökaamasta? :D

Enkä elämässäni ole yhtään tupakkaa polttanut.[/QUOTE]

Mietin samaa. Ajattelin et jos se on vaikka "juniori", siis niinku lapsi :D
 
kahvikirahvi
Iihan naurettavaa paskaa. Ketä se tupakkakoppi siellä häiritsee? Mitäs sitten kun känniläiset ei pääse tupakalle, ja röökaa junan savuttomissa tiloissa? Vai odotellaanko jokaisella asemalla että puoli junallista ihmisiä käy ulkona röökillä?
Ite oon lopettanut eikä enää kutittele mun takamusta koko uutinen, mutta en tajua kuka idiootti näitä sääntöjä keksii.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
????
En ole koskaan tupakoinut, mutta tälläiset kiellot on hieman kaksijakoisia. Toki jos vedetään se oljenkorsi esiin, ettei lentokoneissakaan tupakoida, olen samoilla linjoilla. Mutta onko junissa sellaisia toimivia "tupakkakoppeja"?
 

Yhteistyössä