Mitäs mieltä Catherinen ja Williamin uudesta lapsesta?

  • Viestiketjun aloittaja George isoveli jo
  • Ensimmäinen viesti
"hehh"
Me mietittiin lähinnä voiko tuo olla muka maks 12h vanha. ? :D

Nimimerkillä synnäriltä juuri kotiutunut ja kyllä ne vauvat kaikki aika rusinoita/punakoita/turvonneita oli tuossa iässä... Mutta hän onkin kuninkaallinen..
 
v.ieras
Nytkö se jo alkaa? Muutaman tunnin ikäisestä vauvasta pitäisi olla jo jotain "mieltä"? Ja onko isänsä iso nenä?

Ehkä olisi jo aika ap:n hommata se oma elämä.
 
[QUOTE="hehh";30808559]Me mietittiin lähinnä voiko tuo olla muka maks 12h vanha. ? :D

Nimimerkillä synnäriltä juuri kotiutunut ja kyllä ne vauvat kaikki aika rusinoita/punakoita/turvonneita oli tuossa iässä... Mutta hän onkin kuninkaallinen..[/QUOTE]

Joku tässä mättää, äitikin on niin freesi. Ehkä noi siniveriset vaa osaa paremmin :D
 
"Kaunis"


Vuorokauden ikäinen vauva, niin söpö ja kaunis kun olla ja voi. Saman mallinen nenä muuten kuin isolla veljellään.

Miten ihmeessä saatte tuosta vauvasta ruman!???
 
"Kaunis"
Meillä muuten vauva oli...ei niin kaunis kun syntyi, ja vielä pitkään syntymänsä jälkeenkin...ei niin kaunis. Nyt lähempänä 1v ikää on kaunis kuin mikä. Ei se syntymänaikainen ulkonäkö paljoa kerro.

Lisäksi ei vauvojen arvokkuus ole ulkonäöstä kiinni.

Mutta on tosiaan uskomatonta että Catherine kävelee 1vrk synnäriltä kun olisi tulossa kekkereiltä. Ja vauva nuken näköinen. Sentään vähän lapsenkinaa on näkyvissä, mistään muusta ei voisi päätelläkään että on ihan vasta vasta syntynyt. :)
 
joopajoooo
En tajua...onko teillä kaikilla ollut niin rankat synnytykset ettette pystyneet kävelemään?
Tottakai catherinella nyt on kampaajat ja meikkaajat ja puvut tuotu sairaalaan, ei tuo nyt niin ihme ole, että rouva seisoo oven eessä 10h synnytyksestä.
Itse synnyttänyt neljä lasta, kolme ilman kivunlievitystä ja kolme heistä olleet yli neljäkiloisia, yksi melkein viisi kiloa. Ihan oon heti ollut pystyssä,tolpillani ja ns. normaali. Ei ole ollut rankkoja ponnistuksia mulla...tiedän toki,että helpolla oon päässyt...
Mut en toki tuolta näyttänyt sairaalan vaatteissa...mut kai olisin ihmiseltä näyttänyt jos olisi meikkaajat ja puvustajat tulleet sairaalaan ehostamaan mua.
 
"Kaunis"
En tajua...onko teillä kaikilla ollut niin rankat synnytykset ettette pystyneet kävelemään?
Tottakai catherinella nyt on kampaajat ja meikkaajat ja puvut tuotu sairaalaan, ei tuo nyt niin ihme ole, että rouva seisoo oven eessä 10h synnytyksestä.
Itse synnyttänyt neljä lasta, kolme ilman kivunlievitystä ja kolme heistä olleet yli neljäkiloisia, yksi melkein viisi kiloa. Ihan oon heti ollut pystyssä,tolpillani ja ns. normaali. Ei ole ollut rankkoja ponnistuksia mulla...tiedän toki,että helpolla oon päässyt...
Mut en toki tuolta näyttänyt sairaalan vaatteissa...mut kai olisin ihmiseltä näyttänyt jos olisi meikkaajat ja puvustajat tulleet sairaalaan ehostamaan mua.
Totta tuo että on kampaajat ja meikkaajat ja vimpan päälle vaatteet tuodaan. Mutta monta lasta saaneena olet ollut synnärillä, ja kyllä sinäkin siten tiedät että harvoin siellä kukaan noin freesinä käytävällä vastaan tulee kun otetaan meikit ja juurilaitetut hiukset pois yhtälöstä.
 
säpäle harmaana
En tajua...onko teillä kaikilla ollut niin rankat synnytykset ettette pystyneet kävelemään?
Tottakai catherinella nyt on kampaajat ja meikkaajat ja puvut tuotu sairaalaan, ei tuo nyt niin ihme ole, että rouva seisoo oven eessä 10h synnytyksestä.
Itse synnyttänyt neljä lasta, kolme ilman kivunlievitystä ja kolme heistä olleet yli neljäkiloisia, yksi melkein viisi kiloa. Ihan oon heti ollut pystyssä,tolpillani ja ns. normaali. Ei ole ollut rankkoja ponnistuksia mulla...tiedän toki,että helpolla oon päässyt...
Mut en toki tuolta näyttänyt sairaalan vaatteissa...mut kai olisin ihmiseltä näyttänyt jos olisi meikkaajat ja puvustajat tulleet sairaalaan ehostamaan mua.
En tiedä oliko oma synnytykseni jotenkin tavallista rankempi, mutta kyllä kävely ensimmäisinä päivinä oli tuskaa. Alapää hellänä, tikkejä, vuotoa, huimausta.
 
"Juulianna"
Ei kaikki vauvat ole synnyttyään kurttuisia, punaisia tms. Oma lapsi ei ollut lainkaan sellainen synnyttyään. Itse en olisi kyllä ollut valmis kameroiden eteen muutaman tunnin päästä koska verenhukka vähän normaalia suurempaa ja olo heikko, meinasin pyörtyä kun kävin synnytyksen jälkeen suihkussa. Alapää aivan hellänä ja tikkejä ommeltu. Pari yötä mennyt valvoessa ja olin niin väsynyt, että näin kahtena. Vauva sen sijaan nukkui tyytyväisenä normaalin värisenä ja siloisena. :D
 
Kuninkaallisena oleminen on Catherinen työ. Työhön kuuluu kaikenlaista ja kun hän kerran on hyväkuntoinen synnytyksen jälkeen ja tietää, että kansa ei saa rauhaa ennenkuin baby on nähty, niin hoitaa homman näin. Varmaati järkevämpää esitellä lapsi itse, huomaamatta kun eivät sairaalasta pääsisi poistumaan kuitenkaan. Vauva on suloinen kuin mikä eikä hän vielä pitkään aikaan tajua omaa erityisasemaansa. Jota hän ei voinut valita.

Itse synnytin keskimmäisemme poliklinisesti eli vauva oli 6h ikäinen, kun lähdimme kotiin. En nyt korkkareissa enkä meikeissä, mutta pirteänä kuitenkin. Synnytyksiä on niin monenlaisia.
 
Nätti vauva, söpö kuin mikä! Ei siinä mikään mätä. Toiset on synnyttyään turvoksissa kuin sumopainijat, kuten yksi kummipoikani. :D Toiset kuin nukkeja, kuten toinen kummilapseni ja omanikin oli mielestäni nättimys, ei mikään punainen, eikä ruttuinen, oikein siloposki, mutta ei silti turvonnut. Toiset kävelee ja on ihan feeesejä synnytyksen jälkeen, toiset ei. Ite kun menin ensimmäistäni synnyttämään, niin sairaalassa vastaan käveli (tai mateli) äiti tippapullon ja ties minkä piuhojen kanssa kertoen, kuinka kaikki oli mennyt pieleen. Mietin, että oonko itekin tossa kunnossa kohta. Mutta en ollut. :)
 
rgcjj
Kumpikin mun vauvoista on ollut silloinen ja kaunis syntyessään, mutta itse... ????kummallakaan kerralla en olisi pystynyt kyllä kävelemään median eteen 10 tunnin kuluttua, en vaikka olisi ollut meikkaa ja kampaaja käytettävissä.
 
"MaMa"
1. lapseni jälkeen en kävellyt kuin muutaman viikon päädtä suht normaalisti, mutta toisen synnyttyä menin parin tunnin kuluttua suihkuun ja olin kuin ei mitään ( paitsi mahdottomat maksaläiskät naamassa)...eli olisiko C:lla ollut tämä toinen ns. helppo synnytys? Ja sehän on selvä, että MakeUppia on ammattilaiset hälle laittaneet ja hehän saa kuolleestakin kauniin :D Vauva on kaunis :)
 
vie ras
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen en olisi ollut edustuskunnossa vielä viikonkaan päästä, mutta toisen synnytyksen jälkeen olisin ollut heti. Kunhan vaan olisi kampaaja ja meikkaaja käynyt, olisin voinut kävellä median eteen vaikka tunnin päästä synnytyksestä. Ja näyttänyt freesiltä.

Ei se synnytys aina ole kauhukokemus, eikä kaikki ole väsyneitä ja räjähtäneitä synnytyksen jälkeen. Mulla on kokemusta molemmanlaisista synnytyksistä.

Ja kuopuskin oli ihan sileä ja suloinen synnyttyään. Ei ollut mitään ruttuja tai muuta.
 

Yhteistyössä