Mitäs mieltä jos nykyinen miehesi tekisi exänsä kanssa lapsen?

Törmäsin tuolla Suom24:lla tälläiseen aloitukseen että miehen exä haluaa "uuden" lapsen ja lapsilla pitisi kuulemaan olla sama isä...


Siis ei menis meillä läpi, ei varmasti meistä kumpikaan suostuisi moiseen...

Ja siis voihan se oll provo, mutta silti...


(en heti huomannut kopsata linkkiä, ja nyt en löytänyt sitä juttua vielä, lisään jos löydän)

Löytyihähän se keskustelu...

Miehen ex haluaa lisää lapsia - Uusperheet - Äidit ja isät - Suomi24.fi
 
Viimeksi muokattu:
Njet njet
Löysin ko. keskustelun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9249643

Jos mies vakavissaan edes harkitsisi, niin miettisin kyllä hyvin tarkkaan, haluaisinko enää hänen kanssaan parisuhteessa olla.
Mikäli vielä siirtyisi ajatuksista tekoihin, niin kiertoon vaan, pettämistähän tuo olisi ja vielä täysin harkittua - puhumattakaan siitä, että viattomia lapsia ihan tarkoituksella koitettaisi sotkea kuvioon mukaan.
 
Tää todistaa osaltaan sitä että nainen on naiselle susi.

En usko että nykyinen mieheni hyvksyisi että mä hyppäisin exän kanssa tekee muksua kun mä niin kovati halauisin lapsen.... Kyllä varmasti lähtis ovet paukkuen isäntä menemään.

Ja jos taas isännän e tulisi moista vaatimaan niin hiukan paasaisin sekä miehelle että sille exälle... En olisi enään se kiltiin Satutar...
 
Haluta saa mun puolesta ihan mitä tahansa. Mies toki itse päätäisi mitä tekisi...ja mä toimisin sitten sen mukaan miten mies olisi toiminut.

Mikäli mies tekisi tai edes ajattelisi tekevänsä ex:än kanssa lapsen, niin se mies olisi ex-mies.
 
No onneksi ei koskaan tarvitse tuollaista tilannetta mitenkään päin miettiä, itse en ehkä ihan kehtaisi ehdotella jos nyt miehestä jostain syystä exä tulisi ja lisää lapsia haluaisin. Olisi vähän vaikea kuvitella omalla kohdalla että haluaisin muutenkaan lisää lapsia miehen kanssa josta olen halunnut eroon, luulisi siihen jonkun syyn olevan ettei enää yhdessä oltaisi..?

No mutta, tehköön jokainen omat valintansa. Jos kaikki on tilanteeseen tyytyväisiä niin mikäs siinä, exä saa mitä haluaa, mies saa panna vapaasti "vierasta" ja nyxäkin on näennäisesti tyytyväinen (saa itse pihdata mutta mies saa seksiä?) :D
 

Yhteistyössä