Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "mmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuo on epäkäytännöllinen kihlasormukseksi. Tarttuu kiinni vaatteisiin ja sitä joutuu putsaamaan kun tekee ruokaa.
:O

Siis koruthan riivitään käsistä pois kun ollaan ruuanlaitossa, leivotaan tms.
Yäk mitä kaikkea siellä putipuhtaan sormuksen alla onkaan..... tai sinne jäämässä sen lihapullanveivaamisen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24076007:
:O

Siis koruthan riivitään käsistä pois kun ollaan ruuanlaitossa, leivotaan tms.
Yäk mitä kaikkea siellä putipuhtaan sormuksen alla onkaan..... tai sinne jäämässä sen lihapullanveivaamisen jälkeen.
Mä en ota, tosin mulla ei ole kun pari sormusta. Mä luotan siihen että osaan pestä käsiäni riittävän usein :)
 
"vieras"
ja niin että molemmilla on samanlaiset, mahdollisesti miehellä paksumpi rengas mutta sama muotokieli...

.
eikös tuo nyt oo aika vanhanaikaista :O meillä ainaki ihan ittemme näköset sormukset miehen kanssa, eikä missää vaihees aateltu et olsi samanlaiset ostettu. kumpikaa ei halunu mitää sileetä kultarinkulaa. mies ei olis sellasta suostunu pitämään. ja aika halvat sormukset molemmilla. ei montaa kymppiä menny meidän kihloihin
 
[QUOTE="vieras";24076024]eikös tuo nyt oo aika vanhanaikaista :O meillä ainaki ihan ittemme näköset sormukset miehen kanssa, eikä missää vaihees aateltu et olsi samanlaiset ostettu. kumpikaa ei halunu mitää sileetä kultarinkulaa. mies ei olis sellasta suostunu pitämään. ja aika halvat sormukset molemmilla. ei montaa kymppiä menny meidän kihloihin[/QUOTE]

Niinhän se varmaan on vanhanaikaista, mutta hyvin yleistä vielä. tosin en kommentoinut meidän kihlasormuksia, vaan yleisesti kirjoitin.

Meillä ei ole samanlaiset sormukset, molemmat valitsi mieleisensä ja sormiinsa sopivat.
 
"mmmmmm"
[QUOTE="vieras";24076024]eikös tuo nyt oo aika vanhanaikaista :O meillä ainaki ihan ittemme näköset sormukset miehen kanssa, eikä missää vaihees aateltu et olsi samanlaiset ostettu. kumpikaa ei halunu mitää sileetä kultarinkulaa. mies ei olis sellasta suostunu pitämään. ja aika halvat sormukset molemmilla. ei montaa kymppiä menny meidän kihloihin[/QUOTE]


Tälläkin sormuksella oli kyllä hintaa ihan reippaasti, eikä se hinta kihlasormuksissa tärkeintä ole. Vaan se että tykkää ja on omannäköisensä. Mutta itse mitä ennen oon selaillut, niin kaikki omasta mielestäni kaunis on kallista.. :D kallis maku..
Miehen äiti oli mukana sormuskaupoissa, ja siis mieheni on ulkomaalainen, joten ehkä siellä päin sitten sormusmaku on erilainen.
 
"mmmmmm"
noh ainakin ajatus oli kaunis... enköhän mä tähän totu, olisin itsekkin voinut tämän sormuksen valita ihan "muuten vain" sormukseksi, mutta kihlasormus itsevalitsemanani olisi kyllä ollut erilainen.
 
[QUOTE="mmmmmm";24076052]noh ainakin ajatus oli kaunis... enköhän mä tähän totu, olisin itsekkin voinut tämän sormuksen valita ihan "muuten vain" sormukseksi, mutta kihlasormus itsevalitsemanani olisi kyllä ollut erilainen.[/QUOTE]

ihan varmasti totut :)
 
JeppisJepulis
[QUOTE="vieras";24076086]Hirveetä!!! Ammatti-ihmisenä voin kertoa että siellä sormusten alla on todella paljon kaikkea. Ammattikeittiössä ei saa missään nimessä olla mitään koruja, jotkut kieltävät jopa kaula ja korvakorutkin, ja nenäkorut yms.[/QUOTE]

Mä olen myös kokki ammatiltani, mutta kotona kyllä käytän sormusta sormessani kun teen ruokaa. :D
Ammattikeittiö on vähän eri juttu..
 
"hei"
Jos tuntuu ettei sormus ole "omasi", niin voisiko sen viedä kultasepälle joka muuttaisi sormusta? Esim. poistaisi tuon perhosen ja kiinnittäisi siinä olevat timantit muulla tavalla sormukseen? Kyllä kihlasormuksen tulee tuntua omalta.
 
Oi, ihana sormus, tykkään. Kivi keskellä tosin tekee perhosesta aika pulskan näköisen. Sopisi mulle ja jos mieheni olisi ostanut mulle tuollaisen, tuntisi mut kyllä läpikotaisin. Lisäksi pulleus viittaisi näppärästi mun olemukseen ("Liian paksu perhoseksi"). :D

Onnea kihloista!
 
Eikö tässäkin asiassa ole tärkeintä että sormuksen käyttäjä itse siitä tykkää, jos tänne tulee kysymään muiden mielipiteitä, voi varmasti varautua siihen että tulee myös kuraa niskaan ja turha siitä on siinä kohtaa enää mieltään pahottaa.. Makunsa kullakin sanoi musti kun muniaan nuoli..

Vaan kun nyt mielipidettä kysytään niin minusta tuo muistuttaa niitä pienten vauvojen kastesormuksia tai sitten pääsiäismunasta saatua.. En kyllä itse käyttäisi varsinkaan kihlasormuksena..

Ja vastauksena tuohon kun joku pätemisen tarpeinen kaikkitietävä sanoi että "Nämä palstamammat nyt vaan on tottuneet että sormuksen pitää olla jotain kalevalaa tai normaalia sileätä kultyaa johon voi hankkia toisen normaalin sileän kaverikseen." olipahan harvinaisen mustavalkonen ja ennakkoluuloinen asenne muita vastaajia kohtaan.. Itse inhoan sekä kalevalakoruja että kultaisia koruja (poislukien valkokulta) mutta tiedätkö että pääsiäismunasormuksen ja normi-kultasormuksen väliltäkin on vaihtoehtoja? Vähän nyt ajatusta kehiin ennenkuin aletaan muita arvostelemaan..
 

Yhteistyössä