Mitäs mieltä olitte Anthony Bourdainin Suomi-jaksosta?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
saman tyylinen jakso kuin muistakin maista hänen tekemänään, ihan jees.
Samaa mieltä. Ne ketkä katselee Bourdain ohjelmaa voisi tullakin Suomeen tuon jakson perusteella mutta ei sellaisen jossa esitetaan jotain kesämökkiä jossa syödään mansikoita ja sievästi juodaan itsetehtyä mehua :D Te jotka kauhistelette ette vissiin itse tunne kovin montaa ulkomailla asuvaa tai ette itsekään matkustele paljon. Nykyään matkustajat keskimäärin hakee ihan muita kokemuksia kun se turvallinen turistirysä ;)
 
katsonut
Hänhän kertoi käyneensä Ruotsin Lapissa ja yöpyneensä teltassa (kodassa??) joten uutta Lappi-jaksoa ei haluttu tehdä. Ilmeisesti painavat kiireellä kasaan noita kun Hesasta ei kauas poistuttu.
 
Rollolainen
Kyllähän normiduunariperheessä vedetään viinaa.

Ja aloitus oli hieno, upea tikiravintola ja sieltä ulos räntään. Missä tuollainen ravintola on? Ainaisen Zetorin sijaan täytyy käydä tuolla kunhan Hesaan seuraavan kerran tulon.
jaa että normi duunariperheessä. minusta se viinajuonti onkylä aivan 'lkytäntä, varisnkin joka viikonloppu. Normaalia tai ei, meillä ei vanhempia kännissä nähdä. viikonlopuikis voi keksia muutakin tekemistä, mys nin ettei aian mennä sen alkoholin ehdoilla ja vain paikoihin joissa on kaljateltta.
 
Lunatic
Mua ei se viinanjuonti häirinny, sitähän Bourdain harrastaa joka maassa.. mutta että vodkaa ja kirkkaita, ihan niin ku niitä täällä vedettäs. Kyllä täällä juodaan kaljaa.
No, joi ne vähän kaljaakin.
 
viiras
Mä tykkäsin, loistavia mestoja näytettiin, jopa se homeloukko- sauna kuppauksineen. Wt- perhe oli ihan huippu, myötähäpeän kanssa sitä joutui katsomaan, mutta hyvää ruokaa tekivät ja rohkeasti lähtivät mukaan :D seuraavalla Helsingin reissulla pitää käydä tiki-baarissa, Moskova-baarissa ja Lappi-ravintolassa, grillin ananaksineen voin jättää suosiolla väliin.
 
Olisin ollut häpeissäni jos jaksossa olisi syöty mämmiä, kalakukkoa, käyty Korvatunturilla poroajelulla, laitettu Bourdain hiihtämään tai laitettu se osallistumaan Sonkajärven eukonkannon kisoihin.
 
"vieras"
jaa että normi duunariperheessä. minusta se viinajuonti onkylä aivan 'lkytäntä, varisnkin joka viikonloppu. Normaalia tai ei, meillä ei vanhempia kännissä nähdä. viikonlopuikis voi keksia muutakin tekemistä, mys nin ettei aian mennä sen alkoholin ehdoilla ja vain paikoihin joissa on kaljateltta.
Ja hyvä niin; sinä olet jo tarpeeksi sekaisin ilman viinaakin!
 
Mun mielestä oli ihan hauskaa laittaa se ajamaan sitä jokamiesluokkaa :D

Mut olihan se sauna järkyttävä :X mustalaisbaari oli ihan hauska juttu.. se isoäitiperhe ihan hirveä.. huonot jutut ja kamalaa katsottavaa...
 
"niu"
no se perhe oli sitä mitä haettiin. radioon soitti kyllä monenmoista vaihtoehtoa mutta halusivat juuri mummon joka veti viinaa joten siitä voi tuskin kyseistä perhettä syyttää, he kertoivat etukäteen mitä ovat ja heidät valittiin. Jaksonc linja oli että suomi on ankea viinamaa ja linja säilyi koko ohjelman. Olihan siinä totta toinen puoli, ankeaa ja pimeetä täällä on suurimman osan vuodesta. Olis ollu toki kauniimpaa suomen luonto kesällä mut ehkä tää nyt poikkeaa muista maista sit ankeudellaan. Mustalaisbaari ei kyllä mun mielestä kuulunu suomi ohjelmaan mitenkään.
 
"vieras"
Sami Yaffalla oli aivan hirveät hampaat, se sauna oli totaali ällöttävä, ne perheen ämmät oli aivan järkyttäviä..
Mutta empä mä uskonutkaan siitä muuta irtoavan..
 
[QUOTE="vieras";27066007]Gordon Ramsey on jo syönyt mämmit ja haukkunut Suomen kertaalleen, joten hyvä jos mämmi jäi tästä sarjasta pois.[/QUOTE]
No joo. En kyllä pysty käsittämään että kenen mielestä oli hyvä juttu syöttää Gordonille mämmiä ja lötköä eineskarjalanpiirakkaa.
 

Yhteistyössä