Mitäs muiden iltaan?

Mie kävin tuon meidän koiranpennun kanssa tekemässä kaverin koiralle jäljen. Kävin myös ostoksilla. Nyt vietämme rauhallista koti-iltaa.
Minkä ikäinen pentu teillä on? Meillä on 6kk vanha kissanpentu, vaikka ei tuo kyllä enää pennulta näytä, jos vertaa parin kuukauden takaiseen. Kauhean nopeasti kasvaa.. :)

Nyt näyttää Glympse, että perhe olisi tunnin päässä kotoa. Ehkä ne kuitenkin juuri kerkeää kotiin ennenkuin menen nukkumaan :LOL:
 
Minkä ikäinen pentu teillä on? Meillä on 6kk vanha kissanpentu, vaikka ei tuo kyllä enää pennulta näytä, jos vertaa parin kuukauden takaiseen. Kauhean nopeasti kasvaa.. :)

Nyt näyttää Glympse, että perhe olisi tunnin päässä kotoa. Ehkä ne kuitenkin juuri kerkeää kotiin ennenkuin menen nukkumaan :LOL:
Eilen tuli 7kk täyteen. :) Iso poika jo.
 
Tulinpahan käymään välillä palstalla. :) Leffoja oon katellu tänään. Ollu vähän selkä ja jalkakipuja ja huomenna pitää palauttaa leffat. :) 1 leffa viellä katsomatta.
 
vierailija
Aaaw :) Jotenkin tuntuu, että koiranpennut "pysyy pentuina" kauemmin, kuin kissanpennut. Kissat jotenkin "itsenäistyy" niin nopeasti.. :)

Jaaha, kai se täytyy alkaa suunitella sitä nukkumaanmenoa. Pirteänä sitten töihin taas.. :)
Itseasiassa kotikissa ei saavuta koskaan psyykkistä aikuisuutta, sen ei tarvitse, koska ihminen mahdollistaa sen pysymisen pentumaisena.
 
Mä sain IIIHANAN selkähieronnan ja nyt me katotaan ku noi laulaa noita Antti Tuiskun biisejä.
Mä juon lasten viinaa elikkä tämmöstä Baileysin hyvää suklaalikööriä.
Tai siis en nyt mitenkään juo, mutta napsuttelen kevyesti.
 
Pin
Pienin lähti kummille koko viikonlopuksi, eli ei taaperoikäistä, ei yöraivoja. Kohta grillailen itselleni ja löhöilen vaan. Mieheni lähti ulos kavereidensa kanssa, eli olen yksin (isommat nukkuvat 100% varmuudella koko yön eivätkä herää aikaisin), tänä yönä saa varmasti nukkua ja aamullakaan ei tarvitse aikaisin herätä. Ahhhh!
Huomenna tulee paras ystävä yökylään tyttönsä kanssa, leivotaan yhdessä ja röhnätään vaan. Niin mukavaa. :)

Ihana tuo takka!
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote

Yhteistyössä