Mitäs muiden lauantai iltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti87"
Lauantai iltaan kuuluu hyvää vaan :)

Viimeaikoina ollut muutenkin super-onnellinen fiilis, eikä loppua näy. No, miksen ois onnellinen, mulla on maailman ihanin mies ja tytär.

Ollaan leivottu kakkua ja tehty ruokaa yhessä, sitten käytiin kävelylenkillä ja oltiin saunassa. Kynttilät palaa ja koti on siisti :)

Nyt tyttö menee nukkumaan ja miehen kanssa leffaa aletaan kattomaan.
 
Kotiuduttiin päivällä sairaalasta ja äsken käytiin hakee vielä biootit lapselle suoneen. Sit "juhlittiin" ja syötiin iltapalan päälle vähän poppareita. Nyt lapsi katsoo vielä isäsnsä kainalossa piirrettyjä ja mä teen muka kouluhommaa.. :)
 
IhanaValo
Mitäs tässä, lapset nukkuu, mies räpeltää jotain toisella koneella ja mie palstailen ja toisella silmällä/korvalla seuraan Biisikärpästä.
Pitäis keksiä jotain iltapalasta ja sit Bonesia :popcorn:
 
plääääääh
Ei mitään tekemistä. :(
Ulkonakin niin pimeetä, ettei sinnekään jaksa lähteä sohlaamaan. Enkä edes tupakoi, niin ei voi senkään varjolla hipsiä pihalle oleilemaan. Pläääh, mulla on maailman tylsin elämä, ei oo kavereitakaan. :snotty:
Palstallakin tylsiä juttuja vaan. :(
 
miie
Lapset nukkuu, nenä vuotaa ja kurkkuun sattuu. Miehen piti helliä tänä iltana pipiä äitiä, mut hänen parhaalle ystävälle syntyi eilen vauva...ja nyt on sit varpajaiset. Autol tosin läks, kun uusi isukki on niin voipunut 3 päivän urakasta ;) et kertoi pitävänsä vaan light-varpajaiset.
 

Yhteistyössä