Mitäs nyt osio ei toimi mulle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:47 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:45 pintelin kirjoitti:
Kummallista en mäkään sinne pääse vaikka muihin osioihin pääsenkin. :eek: Ja näyttää siellä porukkaa olevan miten sit muut pääsee? :/
Sanos muuta,ollaan kait oltu liian tuhmia? :whistle: :LOL:
Vissiin rupusakilta pääsy kielletty. :D
 
Pass10n
Vihdoin tuli palvelimen sontakapasiteetti täyteen, ja noin siinä sit kävi. Ei sinne pääse kukaan, kun tietokanta on vissiin crashannut. (mä olen kyllä lievästi vahingoniloinen, vaikka ei sais... muutama viikko sitten laitoin palautetta, että tämä softa ei tule kestämään vuoden loppuun saakka... :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:47 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:45 pintelin kirjoitti:
Kummallista en mäkään sinne pääse vaikka muihin osioihin pääsenkin. :eek: Ja näyttää siellä porukkaa olevan miten sit muut pääsee? :/
Sanos muuta,ollaan kait oltu liian tuhmia? :whistle: :LOL:
ollaan liian vanhoa kun ollaan jo päälle kolkyt... :D Kerralla lemppasivat meidät ulos :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:48 Pass10n kirjoitti:
Vihdoin tuli palvelimen sontakapasiteetti täyteen, ja noin siinä sit kävi. Ei sinne pääse kukaan, kun tietokanta on vissiin crashannut. (mä olen kyllä lievästi vahingoniloinen, vaikka ei sais... muutama viikko sitten laitoin palautetta, että tämä softa ei tule kestämään vuoden loppuun saakka... :whistle: )
Laittaisivat kerralla kuntoon koko helahoidon...vähän väliähän toi on tökkinyt
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:50 MinnaV kirjoitti:
Kyllä sinne itseasissa saa kirjoitettua ton viimesen tekstin kautta, mutta ei se paljon lohduta. Tietty se nyt näyttää siltä, että siel sisäpiirit keskustelee.... mutta ei oo niin, ei teitä ole hylätty. :hug:
Me tehdäänkin tänne oma sisäpiiri...linnottaudutaan tänne...eikä ulos tulla :LOL:
 
Pass10n
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:49 lumikukat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:48 Pass10n kirjoitti:
Vihdoin tuli palvelimen sontakapasiteetti täyteen, ja noin siinä sit kävi. Ei sinne pääse kukaan, kun tietokanta on vissiin crashannut. (mä olen kyllä lievästi vahingoniloinen, vaikka ei sais... muutama viikko sitten laitoin palautetta, että tämä softa ei tule kestämään vuoden loppuun saakka... :whistle: )
Laittaisivat kerralla kuntoon koko helahoidon...vähän väliähän toi on tökkinyt
Mä luulen, että on tullut raja myös siinä tietotaidossa vastaan. Ottaisivat ny suosiolla php-foorumisoftan käyttöön, mun tietääkseni se ei ole vielä ikuna töksötellyt tähän malliin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:50 MinnaV kirjoitti:
Kyllä sinne itseasissa saa kirjoitettua ton viimesen tekstin kautta, mutta ei se paljon lohduta. Tietty se nyt näyttää siltä, että siel sisäpiirit keskustelee.... mutta ei oo niin, ei teitä ole hylätty. :hug:
Kirjautuneet kuuluvat samaan sisäpiiriin. :whistle: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:55 pintelin kirjoitti:
Ei oo totta mulla taas alko kummasti hidasteleen tää sivun aukasu. :headwall: Katotaan niin kohta kaatuu taas koko p.aska. :whistle:
Samoin...ei olla tervetulleita tännekkään ...ei meinannut millään aukaista tätä kakkos sivua viesteistä :'( :'( :'(
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:55 lumikukat kirjoitti:
Kysyn täällä sitten...onko kukaan tehnyt laina hakemusta pankkiin netin kautta? Kestääkö vastauksen saaminen kauaa?
en oo ikinä. Aina olen pankissa käynyt lainoista juttelemassa.
 
Pass10n
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:55 lumikukat kirjoitti:
Kysyn täällä sitten...onko kukaan tehnyt laina hakemusta pankkiin netin kautta? Kestääkö vastauksen saaminen kauaa?
Tein v. 2002 joulukuussa, ottivat pankista yhteyttä heti seuraavana aamuna (Aktia), ja laina oli tilillä kolmen viikon päästä siitä, tammikuun alussa 2003 (oli joulu välissä, siksi kesti) :)
 

Yhteistyössä