Mitäs nyt ???

Näinhän se kävi sitten..

Ruohonleikkurimme kävi huollossa.
Takaisin tullessa on rekisteröity 25pv heinäkuuta oulun logistiikkakeskuksessa...
eli sen olis pitänyt olla meidän postissa jo 26pv..

Vaan eipä näy...
Täällä päässä posti on ollut jo yhteydessä ouluun viime viikolla..
mutta mitään ei tapahdu..

Mitähän tässä vois tehdä nyt seuraavaksi että asiaa saatas pikkuhiljaa eteenpäin...
sekin tosin on miinuspuolena että piha rupeaa olemaan heinäpeltona jo pikkuhiljaa ja näin allergisena se on erittäin kiva juttu :snotty:
 
zarry
Jos ihminen ei ota missään neuvoja vastaan ja osaa kaikki asiansa ihan itse,eli sitten neuvottaessa käyttäytyy kiukkuisesti tai töksäyttelevästi sanoilla?
Itse sitten sanoo tyyliin: "tuon tänään pyykkiä sulle pestäväksi" --tuo siis esimerkki,eli ei pyydä nätisti vaan puhuu käsky muodoissa minulle.
 
HuohH!!
Minkä takia mun naapureiden pitää esim. yöllä nauraa ihan sairaan kovaa? Toi nauru kuulostaa ihan kuin mielisairaiden hyeenojen ulvomiselta. Tosi kiva nukkua kun yhtäkkiä kuuluu seinän takaa: HUUUUUUYYYYAAAHHÄÄHÄÄÄ!

Prk >:/
 
"Liisa"
Hei, onko mielestänne väärin jos lapsi on todella huono syömään perus kotiruokaa lahjoa häntä jälkiruuilla sekä syöttää joka päivä jotakin makeaa, kaikki herkut kyllä kelpaa ja niitä syödään oikein olan takaa mutta ruoka ei maita sitten millään, mihinköhän tällänen ruokatottumus lopulta johtaa? Olisiko parempi kieltää herkut tälläiselta lapselta kokonaan ja katsoa maittaako ruoka senkään jälkeen, miten toimia?
 
Mielimaassa
Eli isä on sitä mieltä että se on ainut oikea vaihtoehto ja odottaa minun päätyvän siihen. Emme seurustele, tapailleet 8kkn ajan.. Olen elämässäni tehnyt yhden keskeytyksen ja vieläkään ole sinut asian kanssa. Minulla on vahva tunne sisällä olevaa elämän alkua kohtaan, että haluaisin tarjota hänelle elämän, kasvattaa, hoivata ja pitää huolta.. Isän mielestä en osaa perustella pitämistä hyväksi vaihtoehdoksi mitenkään, koska se ei hänen mielestään olisi viisasta. Minulla jäisi itselläni oppisopimuskoulutus kesken, mutta ei se olisi maailman loppu. Oloni on ahdistunut, enkä tiedä milloin kerron isälle että aion pitää lapsen ja miten sen perustelen? Tarvitseeko perustella päätöstä?
 
"vieras"
lapsen muskarikaverilla on kihomatoja ja tänään oli kuitenkin lapsi tuotu muskariin, lääke kuulemma eilen otettu.

Siis voiko ne tarttua nyt meillekin?? Uskallanko päästää lapsen vielä muskarikaverin luo leikkimään, kun pyysivät kylään. Ollaan käyty heillä aiemminkin mutta nyt tuntuu että en haluisi nähdä heitä pariin viikkoon!! Olenko ihan vainoharhainen vai tarttuuko ne helposti? Riittääkö perussiivous jos sellaisia tulee, ei mitään desifiointeja?
 
hy
Jos vasta nyt haravoi lehtiä pihasta (kun oli syksyllä niin laiska), niin pitääkö ne haravoida tuplasti? Siis ikään kuin rangaistukseksi syksyn laiskottelusta. Muistais tänä syksynä paremmin.
 
Vauva-lehden päätoimittaja
[QUOTE="vieras";28358368]lapsen muskarikaverilla on kihomatoja ja tänään oli kuitenkin lapsi tuotu muskariin, lääke kuulemma eilen otettu.

Siis voiko ne tarttua nyt meillekin?? Uskallanko päästää lapsen vielä muskarikaverin luo leikkimään, kun pyysivät kylään. Ollaan käyty heillä aiemminkin mutta nyt tuntuu että en haluisi nähdä heitä pariin viikkoon!! Olenko ihan vainoharhainen vai tarttuuko ne helposti? Riittääkö perussiivous jos sellaisia tulee, ei mitään desifiointeja?[/QUOTE]

Jos eskari on esinahka iin onko muskari musanahka? EI vittu tässä paskassa ole tolokkua saatana!
 
"harmaana"
juu eli tulipas osallistuttuu tollasiinki arvontoihin, elikkä matkaa lahjakortteja huonekaluja..
olis kyl kiva tietää voittaaks joku näist arvonnoist jotain ihan oikeesti? mut eipähä ikinä pahaa tee jos voitto napsahtaaki kohalle..

http://maanmenoa.blogspot.fi/2013/11/voita-elamasi-uusiksi-7200-eurolla.html

ja kertokaa jos tiiätte muitaki arvontoja mihi osallistuu =)
 

Yhteistyössä