Mitäs sanotte: onko maitohappobakteerit oikeasti näin tehokkaita...

vai oliko vain lyhyt tauti? Esikoinen alkoi oksennella eilen aamulla. Mies jäi sen kanssa kotiin, minä menin töihin. Kolmen maissa tultiin kuopuksen kanssa kotiin, esikoinen oksennellut kymmenisen kertaa, vesikään ei pysynyt sisällä. Annoin maitohappobakteerin, joita olin käynyt ostamassa. Tunnin kuluttua söi mustikkakeittoa, leipää, eikä oksentanut enää kertaakaan. Sattumaako?
 
Ovat ne tehokkaita, varsinkin jos on ostettu luontaistuote kaupasta :D Apteekin mh- bakteerit eivät ole puoliksikaan niin tehokkaita.
Meillä syödään ympärivuotisesti mh-bakteereja ja ei olla juuri koskaan kipeinä. Pari pientä nuhaa ja lapselle parin päivän lämpöily on tämä talven tauti saldo.
Viime talvena kun emme niitä vielä syöneet, olimme jatkuvasti kipeinä. Kaikki mahataudeitsta lähtien kärsittiin..
 
Kyllä ne toimii, norokin meillä kärsittiin toissatalvena vain vajaassa päivässä, kun tartunnan lähde rotui viikon.

Ja kokovuotisessa käytössä ovat, mutta jo pelkän antibioottikuurin aikana huomaa eron ja tehon.
 
juu
No ei mulla ainakaan tehoa. Mutta mulla onki erikoissuolisto, että ehkä sillä =D

Itse yritin oksutaudissa ottaa maitohappobakuja ja imodiumia, mutta tulivat kyllä 5 min sis samaa reittiä ulos mistä sisäänki..

Ei noi oksutaudit vältti skauheesti kestä. Mulla kesti se pahin vaihe muutaman tunnin. Se äklötys kyllä sen jälkeen jatku 2 vko!
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Ovat ne tehokkaita, varsinkin jos on ostettu luontaistuote kaupasta :D Apteekin mh- bakteerit eivät ole puoliksikaan niin tehokkaita.
Meillä syödään ympärivuotisesti mh-bakteereja ja ei olla juuri koskaan kipeinä. Pari pientä nuhaa ja lapselle parin päivän lämpöily on tämä talven tauti saldo.
Viime talvena kun emme niitä vielä syöneet, olimme jatkuvasti kipeinä. Kaikki mahataudeitsta lähtien kärsittiin..
minkä merkkisiä syötte ym? saako verkkokaupastaki?
 
No ei ne nyt kaikkeen tehoakaan...

Tauteja on pitkiä ja lyhkäsiä.

Mutta tutkittu on, että toipumista ja elimistön palautumista ne kyllä nopeuttaa. Mutta jo alkanutta tautia ei pyörretyksi saa.
Ja lisäävät vastustuskykyä, mutta vaikuttaahan siihen moni muukin asia.
 
juu
aamuäree, mutta syön siis jatkuvasti noita apteekin =) Ja sairastelenki sitten muittenki eestä, eli ei vissii hirveesti mulle tehoa..mietinki, et mikähän norsuannos auttais..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kokeilepas ihan luontaistuotekaupasta hakea- niissä on tehoa enemmän! Oikeasti.

Joo minä kanssa suosittelen ennemin niitä luontaistuote kaupan tuotteita. Itse en rahojani tuhleis apteekin surkeisiin mh-bakteereihin
:/
Probiootti Plus tai Biolatte
ovat todella hyviä tuotteita :D Ja ostan ne yleensä Lifestä, mutta kai niitä saa netistäkin :hug:
 
juu
Pitääpä kokeilla, kiitos. Olen noissa apteekin tuotteissaki ihmetellyt, kun joissakin on seitsemää sorttia ja toisessa yhtä tai kahta..ja tuntuu ettei oikeen tiiä mikä on hyvä.

Tosiaan netistä tilaan yleensä noi siksi, vaikka lisähintaa tulee, kun en koskaan muista käydä edes apteekissa =D Saatika luontaistuotekaupoissa, kun niitä ei ihan joka nurkilla ole.

Kiitos vielä =)
 
Apteekin tuotteet ovat yleensä väärin valmistettuja. Mh-bakteerien kuuluu olla jauhekapseleina. Apteekin tuotteet ovat ns. maitotankkibakteereja kun taas luontaistuotekauppojen ihmisperäisiä. Eihän kanoillekaan syötetä ihmisperäisiä bakteereja vaan kanaperäisiä :LOL:
 
juu
Aivan, minen näistä kyllä tiedä mitään =)

Onko teillä nyt, asiasta sivuten, mitään top-tuotetta mihin nojaatte? siis sellasta purkista saatavaa? (siis ei liikuntaa, ruokavaliota ja terveellisiä elämäntapoja, koska ne on mulla jo kunnossa..terveys silti ei). Siis noitten bakujen lisäksi..
 

Yhteistyössä