Mitäs tänään? :)

olis lauantai ja mä en oo toistaseks tehny ku yhden aiiivan ihanan jutun :)
Kävin meinaan piiiiitkässä suihkussa ja en pitäny kiirettä yhtään :D

Pyykkiä kai tarttis laittaa mut muuta pakollista ei oo

Mitä teillä tänään?
 
No me ollaan aamupäivä viiletetty pää kolmantena jalkana: tytön treeneissä, kauppa-asioilla, mun vanhemmilla.. nyt tyttö on kaverin synttäreillä, poika nukkuu ja mies on kelkkailemassa eli mä saan vaan olla =)

Iltapäivällä sitte taas hulinaa, ku meille tulee vieraita :D

Ai hitsi, pitää vishiin leipoa jotain :p
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on kans puuhailtu vauvan vaatteiden viikkauksen ja pesun parissa. Petasin tulokkaalle sängyn, mikä olikin melkoista äheltämistä :p Sit oon siivonnu kevyesti, istunu koneella ja kutonu peittoa vauvalle. Kohta pitäs tehdä ruokaa ja sit kaupassa käydä herkkuja, illalla on tyttöjenilta!:)
 
"jep"
Nukuin pitkään(lapsi hoidossa), oli ihana herätä levänneenä ja ilman krapulaa.
Söin aamupalaa kaikessa rauhassa,kävin tupakalla,imuroin.
Täytyis siivota koko kämppä tänään, onneksi on useempi tunti aikaa eikä kotonakaan ole vielä muitakuin minä. :)
 
[QUOTE="jep";22962543]Nukuin pitkään(lapsi hoidossa), oli ihana herätä levänneenä ja ilman krapulaa.
Söin aamupalaa kaikessa rauhassa,kävin tupakalla,imuroin.
Täytyis siivota koko kämppä tänään, onneksi on useempi tunti aikaa eikä kotonakaan ole vielä muitakuin minä. :)[/QUOTE]

Kuullostaa ihan hyvältä välillä tuoki :) Kiva että oot saanu kerättyä voimia :)
 
"Jonna"
Eilen lainasin kaksi leffaa, join pari lasia viiniä ja kaksi lonkeroa. menin nukkuun jo klo 21. Tänään heräsin vasta vähän ennen kymmentä, söin aamupalan rauhassa ja kävin kaupassa.. tullessani huomasin että pesula on vapaana, joten vein pyykit koneisiin.
Nyt siemailen viiniä, ne loput mitä jäi. ja mietin josko kävis vielä kiskalla...
 
Käytiin aamulla kaupoissa, sitten lähdettiin ulos tytön kanssa mäenlaskuun ja lumiluolan tekoon. Mies sai idean käydä tsekkaamassa yhtä autiopaikkaa ja karautettiin sinne kameran kanssa. Likka ei halunnut mukaan. Sitten huristeltiin kelkalla meidän wanhoille laavuille makkaran paistoon ja nyt tultiin kotio tekemään lottoa, jotta vois toteuttaa kaikki hienot ideat. :>

Karppinen tacopiirakka vähän muunneltuna ois vielä tekeillä.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
En oo saanu tänään muuta aikaan ku ruuan. Nyt on syöty ja vielä tekis mieli jotain hyvää, mitä ei passais syödä ku pitäs saaha paino matalemmaks..mitä mie teen?:kieh:
 
Äitilintu
Aamulla kävin lenkillä, sitten vein lapsen synttäreille ja toisen treeneihin.Menin kauppaan ja kirjastoon. Hain yhden lapsen kotia ja tulin siivoamaan.Kohta haen toisen lapsen jääkiekkokaukalosta ja menen hakemaan meille illalliseksi kiinalaista ruokaa.Kolmas lapsi on ollut koko pvän kaupungilla, odottelen sitä kotia 20.00 aikaan. Mies ollut töissä koko päivän, tulee kotia n.19 aikaan.
Loppu iltaa luen lehtiä, saunon ja katson töllöä.Aamulla herätys klo 8 jotta yksi lapsista pääsee treeneihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitilintu;22964146:
Aamulla kävin lenkillä, sitten vein lapsen synttäreille ja toisen treeneihin.Menin kauppaan ja kirjastoon. Hain yhden lapsen kotia ja tulin siivoamaan.Kohta haen toisen lapsen jääkiekkokaukalosta ja menen hakemaan meille illalliseksi kiinalaista ruokaa.Kolmas lapsi on ollut koko pvän kaupungilla, odottelen sitä kotia 20.00 aikaan. Mies ollut töissä koko päivän, tulee kotia n.19 aikaan.
Loppu iltaa luen lehtiä, saunon ja katson töllöä.Aamulla herätys klo 8 jotta yksi lapsista pääsee treeneihin.
SAUNAAN! ai ai :) Mä haluan kans! :D Eli saunapäiväks muuttu tää päivä!
 
Tytöllä on kuumeeton päivä, tultiin mummolaan sillä Mummi ja Pappa oli ostanut neidille uudet sukset. Syötiin pitsaa, korjailtiin mein auton jarruja (mun mielestä koko autolla sais heittää vesilintua) kohta mennään saunaan ja nautitaan olosta.
 
"vieras"
Valokuvauskeikan heitin päivällä, sieltä tullessa kävin ruokakaupassa. Olen yksin kotona koko illan ja yön. Tein ex-tempore karppi-pitsaa, vaikka en edes karppaa. Se on uunissa, katsotaan mitä pohjasta tulee...

Sen seurana nautin kyllä punaviiniä, joten hiilaritonta illallista tästä ei tule. Jälkkäriäkin löytyy. Ilta menee palstaillessa, telkkaria katselessa ja kynttilöiden valosta ja hiljaisuudesta nauttiessa.
 
[QUOTE="vieras";22964329]Valokuvauskeikan heitin päivällä, sieltä tullessa kävin ruokakaupassa. Olen yksin kotona koko illan ja yön. Tein ex-tempore karppi-pitsaa, vaikka en edes karppaa. Se on uunissa, katsotaan mitä pohjasta tulee...

Sen seurana nautin kyllä punaviiniä, joten hiilaritonta illallista tästä ei tule. Jälkkäriäkin löytyy. Ilta menee palstaillessa, telkkaria katselessa ja kynttilöiden valosta ja hiljaisuudesta nauttiessa.[/QUOTE]

Ei punaviinissä oo kauheesti hiilareita :)

Pidähän mukava ilta :) Mä ainakin aion :)
 

Yhteistyössä