Mitäs tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "MiMeira"
  • Ensimmäinen viesti
"MiMeira"
Imuroitu ja pikasiivottu. Lapset kipeänä, joten ei ulos asiaa.

Mies raksalla.

Pienin menee nukkumaan ekoja päikkäreitä, isompi vois kuunnella vaikka satua cd:ltä.

Jaksaiskohan sitä itse zumbata kun ei lenkille pääse... Sit ois virtaa väsätä urakalla lihapullia ja jauhelihapihvejä (pakkaseenkin asti toivottavasti), muusia ja pippurikastiketta. Illalla jotain herkkua ja siideri putousta katsoessa, nam.
 
Mä lähden miehen siskon kanssa kauppakeskukseen ihan kahdestaan. Jos sitä ostasi uudelle tulokkaalle jotain pientä kivaa. Miehet saavat huolehtia pojista ja ulkoilla heidän kanssaan. Eipä musta siellä pulkkamäessä hyötyä olisikaan tämän mahan kanssa, selkäkään ei ihan kunnossa vielä.

Onneksi lounasruoka on valmiina, niin ei miesten tarvitse sitä tehdä. Illalla sitten syödään fajitaksia ja saunotaan. Esikoinen tulee myös illan suussa kotiin lapin reissulta.
 
Ah. Elämäni on aivan avoin.

Mies lähti kuskaamaan muun porukan loman viettoon, itsehän olen koiran kanssa kahdestaan kotona. Ja mikä harvinaista: kalenteri täysin tyhjänä!

Tiijäppä vielä mitä sitä keksiikään.. kunhan nyt sais tän aamupalan syötyä.
 
"Vieras"
Tänään olis tiedossa kämpän raivaus ja imurointi, moppaaminen (ym. viikkosiivoukseen kuuluvat hommat), yhden lapsen kuskaaminen harrastukseen, kaksi lasta kulkevat itekseen harrastamaan, pakkaamista hiihtoloma reissuun, mies pakkaa työreissuun jo valmiiksi, pyykkäämistä (että on reissuihin puhtaita vaatteita). Illasta leffan katsomista lasten kanssa. Siinähän se taitaa päivä vierähtää! :)
 
Laulava Lomittaja
Jos kohta oikois nurkkiaan,kävis sit suihkussa..iltapäivällä kaverin kanssa Outokumpuun.

Mä oon ottanut koko aamun liian löysästi,ja nyt tuntuu että ei oikein saa mistään kiinni..Nuhaa pukkaa...
 
Käytiin tytön kanssa ulkoilemassa. Koira sai lihasvoimatreeniä, kun veti tyttöä vähän aikaa.
Laskettiin liukurilla mäkeä.
Nyt teen ruokaa ja sit mietitään päivän jatko-ohjelma. Ei varmaan sen kummempia...
 
"Kumikameli"
Iltapäivällä lapsen kanssa touhujumppaan, sieltä postiin, apteekkiin ja kauppaan.
Normaalia pyykinpesua, ruoanlaittoa yms tässä samalla. Eipä sen ihmeempi päivä tänään.

Josko menisi ottamaan kupin teetä ja lukisi päivän hesarin, nyt kun tuo pienin meni aamupäivä unille.
 
Onneks imuroin jo eilen töiden jälkeen :)

Kohta lähdetään luistelemaan+sen jälkeen kyläilemään ja alkuillalla nuoremmalla lapsella on uimakoulu. Ilta sitten menee lököillessä ja pieniä kotitöitä tehdessä (esim. pyykkiä, ruoanlaittoa), telkkarista katsotaan ainakin Putous.
 
Kunnon siivous.
Herkkuruokaa ja lumilinnantekoa.
En mä oikeen muuta tiiä, sit on rentoutumista telkkua jjjjajjjajjjajjaa putousta.
TerraNovakin tulee joten kahtominen ei lopu... JA MOULIN ROUGE!!:cool: (kaivaa nessuja)
:)
 
--
Onneksi on viikkosiivous tehty eilen yhdessä miehen kanssa... nyt voi nautiskella olostaan =)
Ulos ajattelin tuon katraan kanssa lähteä, kaunis ilma tänään! Ja sitten pyykkäystä, ruoanlaittoa, saunomista ja Putous. Näistä on meidän lauantai tehty =)
 
Paisti hautuumassa, potut keitetty ja sitten soosi siitä liemestä.
Lihat on pussitettu ja pistetty pakkaseen ja huominen sapuska valmisteltu.
Kohta pyykit pesuun kohan mopit on lillunu siellä ensin.

Sitten jos se aropupu lenkkinsä jälkeen jaksais ikeaan lähteä niin ois ihan jees..mä tahon kynttilöitä..jostain syystä kynttilä fiilis
 

Yhteistyössä