Mitäs tänne kuuluu?

Samaa vanhaa. Tapellaan tyhjänpäiväisyyksistä ja arvostellaan kaikkia ketjuja provoiksi, perseen nuoleskelua puolin ja toisin, ketjuja jossa kehutaan kuinka ylimaalisia ollaan jne. eli samaa vanhaa mitä aina ennenkin.
 
"vieras"
kerro lisää?
vrsllä on tapana tutustua johonki palstalaiseen ja tehdä läheistä tuttavuutta ja sitten se iskee puukolla selkään joten en voi suositella että lähempää tuttavuutta teet. onneksi itse oon välttyny tältä mutta kipeää teki etenkin tytsi-89 puolesta kun vrs yritti sen tuhota. siitä se sai kolmen kuukauden bannit joka ilmeisesti just loppu.
 
vrs
[QUOTE="vieras";27908938]vrsllä on tapana tutustua johonki palstalaiseen ja tehdä läheistä tuttavuutta ja sitten se iskee puukolla selkään joten en voi suositella että lähempää tuttavuutta teet. onneksi itse oon välttyny tältä mutta kipeää teki etenkin tytsi-89 puolesta kun vrs yritti sen tuhota. siitä se sai kolmen kuukauden bannit joka ilmeisesti just loppu.[/QUOTE]

Sori, pieleen meni. Sain toki bannia, kun sanoin Tytsistä rehellisen kokemukseni ääneen, mutta se pitkä banni tuli siitä, kun härnäsin modeja. :D Saa vapaasti tarkistaa modeilta, näin se nimittäin meni. Ja se banni loppu jo viimevuonna. :p
 

Yhteistyössä