Mitäs tänne kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29335482:
Missä sinnuu pijetty?
Suljetulla.



Ei, oon ollu kiireinen työharjottelupaikan kanssa. Aina jos en oo ollu töissä niin oon ollut avomiehen kanssa, mutta nyt se rontti lähti vanhempiensa luo Belgiaan loppuvuodeksi ja tulee vasta tammikuussa takas. Nyt on taas aikaa olla koneella.


PG: emmää taida alkaa siihen ruokahaasteeseen. Oon aika huono keittiössä. :)
 
Vieläkö Tuirassa asustat?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;29335504:
Suljetulla.



Ei, oon ollu kiireinen työharjottelupaikan kanssa. Aina jos en oo ollu töissä niin oon ollut avomiehen kanssa, mutta nyt se rontti lähti vanhempiensa luo Belgiaan loppuvuodeksi ja tulee vasta tammikuussa takas. Nyt on taas aikaa olla koneella.


PG: emmää taida alkaa siihen ruokahaasteeseen. Oon aika huono keittiössä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29335761:
Kiitos kysymästä =)
Äsken meni tosihyvin, mutta nyt tuntuu ettei meekkään niin hyvin : /
Pittää alkaa kohta siivoilee niin tullee parempi mieli =)
Kohta ruoka valmista :p
Miten itellä?
Miks tuntuu ettei mee hyvin?

Mulla on aivan järjetön krapula eilisistä juhlista, oon oikeastaan vaan juonu ja ollu krapulassa torstasta saakka. :xmas: Jos nyt ei hetkeen sotkis aivojaan semmosella. Makkaan siis vaan sängyssä tännään enkä tee yhtään mittään.
 
Hyvin mulla oikeesti menee =)
Tyttöystävä antoi viestinkirjoituksen aikaan palautetta, kun olin unissani yöllä sotkenut keittiön ja jääkaapin sinapilla, margariinilaatikon sisällekkin olin sitä saanut laitettua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;29335986:
Miks tuntuu ettei mee hyvin?

Mulla on aivan järjetön krapula eilisistä juhlista, oon oikeastaan vaan juonu ja ollu krapulassa torstasta saakka. :xmas: Jos nyt ei hetkeen sotkis aivojaan semmosella. Makkaan siis vaan sängyssä tännään enkä tee yhtään mittään.
 

Yhteistyössä