Mitäs tänne kuuluu?

Aika monta yritystä ja erehdystä, mutta muistinpa vihdoin tunnukseni . Se onkin sitten toinen juttu, että muistaako mua enää ketään.

Yhdessä vaiheessa kävin katsomassa taustalla, että mitä täällä tapahtuu ja tuolloin vähintään joka toinen aloitus oli ”matu sitä, matu tätä”-juttuja, niin en jaksanut kauaa kiinnostua.

Nyt vaikuttaisi taas olevan keskustelua laidasta laitaan :).
 
Keittinoita harvoja viksuja palstalaisia.
On heitä muitakin, mutta Keittis on kyllä yksi parhaista. Mulla kävi monta kertaa niin, että olin itse ihan kiehumisen partaalla jostain ”tyhmästä ja asiattomasta” kommentista, tai mielipiteestä.

Ennen kuin ehdin laukoa jonkun todella kettumaisen vastineen, niin Keittis teki sen mun puolestani. Ei tosin kettumaisesti, vaan rauhallisesti ja järkevästi perustellen.

Ja minä luupää pyörsin monesti mielipiteeni, kun Keittis osasi niin taitavasti perustella omansa. Vaikka harvoin olin hänen kanssaan ylipäätään eri linjoilla.

Siihen sitten päälle taito keskustella lähestulkoon mistä tahansa, omat mielipiteensä julki tuominen ilman kiihkoilua, ihanat kokkailut ja sellainen kaiken kattava viisaus.
 
vierailija
Muistan sinutkin, keittiksen käyntiä en sattunut bongaamaan. Kumma, kun nyt on vanhoja käynyt vierailulla enemmänkin.

Täällä on joku, joka toivottelee kaikki wanhat kävijät takaisin muualle.
 
Muistan sinutkin, keittiksen käyntiä en sattunut bongaamaan. Kumma, kun nyt on vanhoja käynyt vierailulla enemmänkin.

Täällä on joku, joka toivottelee kaikki wanhat kävijät takaisin muualle.
Jos meillä ”vanhuksilla” on menossa joku nostalgiatrippi? Mä laitoin muutaman viestin joskus...öö...vuosi sitten ja tuli sellainen paskasanko niskaan, että totesin jättäväni kuitenkin väliin. En siksi, että olisin pelästynyt tai edes pahoittanut mieltäni, vaan siksi, että en yksinkertaisesti jaksanut tuhlata energiaa siihen älyttömään länkytykseen.

Täällä on valtava määrä ihania ihmisiä ja sitten muutama mätämuna joukossa. Harmi, että ne mätämunat tuppaa pilaamaan koko touhun.
 
vierailija
Jos meillä ”vanhuksilla” on menossa joku nostalgiatrippi? Mä laitoin muutaman viestin joskus...öö...vuosi sitten ja tuli sellainen paskasanko niskaan, että totesin jättäväni kuitenkin väliin. En siksi, että olisin pelästynyt tai edes pahoittanut mieltäni, vaan siksi, että en yksinkertaisesti jaksanut tuhlata energiaa siihen älyttömään länkytykseen.

Täällä on valtava määrä ihania ihmisiä ja sitten muutama mätämuna joukossa. Harmi, että ne mätämunat tuppaa pilaamaan koko touhun.
Täällä joskus oli valtava määrä ihania ihmisiä mutta he ovat lähteneet pois ajat sitten. Jäljelle on jäänyt nippu paskiaisia ja muutama hyväntahtoinen hölmö. Mitään järkevää keskustelua täällä ei ole ollut pariin vuoteen.
 

Yhteistyössä